Asi dizisi 57. bölüm özeti

1demethuzunblogcucomyi7

Yıllar sonra…
Asi dizisinde bu hafta yeni bir sayfa açılıyor. Yıllar geçer, her şey unutulur ama aşk unutulur mu?

Kardeşinin ölümünden sonra Asi’yi terk edip giden Demir, teyzesinin kaza haberiyle beş yıl sonra yeniden Antakya’ya döner. Geçen yıllar, Asi’nin, Demir’e olan öfkesini, kırgınlığını unutturabilmiş midir? Demir’i gördüğünde kalbi yeniden aşkla çarpar mı acaba? Demir Antakya’ya girerken karşılaştığı sevimli kızın kendi kızı olduğunu henüz bilmiyordur.

Demir’le birlikte gelen Kerim ise Defne ile Zafer ilişkisini öğrendiğinde Antakya’da kalmaya karar verir. Kerim, yıllar önce kaybettiği aşkını kazanmak için Demir’den daha atak olacaktır. Defne ise Zafer’le evlenmek üzeredir. Ancak İhsan Bey bu evliliğe karşıdır. Demir’in dönüşü Asi ve ailesinde büyük bir tedirginlik yaratır. Demir, Asya’nın kendi kızı olduğunu öğrenirse her şeyin yeniden başlayacağından korkarlar. Asi, Demir’le karşılaşmak bile istemiyordur. Demir ise uzaktan bile olsa son bir kez Asi’yi görmek için çabalarken Asi’nin bir kızı olduğunu öğrenir.

 

497 Yanıt to “Asi dizisi 57. bölüm özeti”

  1. suruclu Diyor ki:

    cemrecim merhaba haklısın ama şimdi asi haklı en zor anlarda demir yanında değildi bebeğini tek başına büyüttü belki hastalandı belki de gonca bebeğini ziyayla birlikte büyütürken aside içinden keşke bizde demirle birlikte büyütseydik diye düşünmüştür çok zor bir durum

  2. suruclu Diyor ki:

    burdayım

  3. cemre Diyor ki:

    neyse ben söyle bir evi dolasim gelim belki biri bana gelir

  4. cemre Diyor ki:

    iyide nazlicim demri bebegini bile bile terketmediki yine demirden her sey gizlendi

  5. suruclu Diyor ki:

    5 dakkika sonra geliyorum canım

  6. ela_nur Diyor ki:

    bacım burdayım hep benmi yalnızları oynuycam :D

  7. cemre Diyor ki:

    belkide bu bebekten bhaberi olsaydi yaralarina merhem olurdu ma aasi ne yapti demrin bir lafilya demiri yine asti

  8. cemre Diyor ki:

    ay canimin ici h.g biliyorsun oda bana klasa seni birakirmiym ama ne yaparsin aslinda buranin saati 7 seni ariyacaktim ama tl defterimi kaybettim is tl bulupta ariyamadim seni

  9. ayysu Diyor ki:

    merhabalarrrrrr

  10. suruclu Diyor ki:

    demir hiç dinlemedi asiyi belki kendince haklıydı o durumda kim olsa öyle yapardı sonuç olarak ikiside gururlu bu yüzden ayrıldılar

  11. suruclu Diyor ki:

    hoş geldin ayysucum

  12. ela_nur Diyor ki:

    aman paşamın bir bakışı var meral gördünmü attığım linkten birini tıkla sondan birinci resim kahroldum onu öyle görünce asiyi ilk gördüğü an galiba bacım bi bak istersen

  13. cemre Diyor ki:

    h.g aysegülcüm nasilsin iyimsin

  14. ela_nur Diyor ki:

    canım hg meleğim nasılsın ayşem gülüm

  15. ela_nur Diyor ki:

    bu arada attığım linklerin hepsi aynı kapıya çıkıyooo ha hahaha :D
    demirimeeeeee laf yok o benim has gardaşım toz kondurmam ona

  16. ayysu Diyor ki:

    hoşbulduk canlarım,ya ikinisinnde haklı sebebleri var ben bu defa tarafsızım

  17. cemre Diyor ki:

    ay evet gözdem su fragmandaki demirin yüzü islak gibi gözüküoyr orda cok manali bakmis sanki asi icin bir sey konusuluyorda öylece bakiyor o bakisi cok etkileyici

  18. cemre Diyor ki:

    evet gözdem al bendede o kadar demire laf yok övgü var bana göre

  19. ayysu Diyor ki:

    çokkkkkkk iyiyim canım

  20. suruclu Diyor ki:

    bizde ikisini çok seviyoruz çok gururlular

  21. ela_nur Diyor ki:

    onu demiyorumbitanem yaaaaaaaaaaaaa hani asi kızı kucağında olandan bir önceki resim ayyyyyyyyyy ordaki hali birtek asiyi ilk gördüğü andır diye düşünüyorum okadar kötü görünüyor ki ayyyyyyyyyyy kıyamam ben paşa gardaşımaaaaaaaaaaa

  22. merabaaa!! nasılsınız guzel ulkemın guzel ınsanlari ?

  23. ela_nur Diyor ki:

    yani linkteki 10.resim tam 10 numara bir resim çok etkilendim o bakışına nasılda umutsuz özlemiş ve mutsuz görünüyor bence orda asiye bakıyor kesin

  24. ayysu Diyor ki:

    hoşgeldin duygucuk

  25. ela_nur Diyor ki:

    üzüm gözlüm hg guzummmmmmmm

  26. hosbuldum canlarım ciğerlerim ayy özledim sizi.opucem duuu :D

  27. ha bi de demiirn yuzu ıslak ya hanı.sakallı aynaya bakıyo işte orda yüzü ne kadar toplu sankı kilo almıs gibi geldı bana.

  28. suruclu Diyor ki:

    neyse canlarım teyzem beni götürüyor oysaki sizinle sohpet etmek istiyorum bende en çok demirin üzülmesine dayanamıyorum asi bu konuda daha güçlü bir yapısı var demir daha duygusal bir insan neyse kaçtım öptüm hepinizi

  29. ela_nur Diyor ki:

    nazlıcım güle güle canım görüşürüz kendine dikkat et

  30. hoscakal nazcım.

  31. hoscakal nazlıcım.

  32. cemre Diyor ki:

    h.g duygucm nasislin iyimsin ,evet gözdem hepsini gördüm hepside cok etkiliyeci demrin hangi bakisi kötükü hepsi bribirinden süper bakislari var 10 numara

  33. ayysu Diyor ki:

    güle güle nazlı

  34. cemre Diyor ki:

    güle güle nazlicim

  35. ela_nur Diyor ki:

    ben 10 dakikaya geliyorum kaybolan ayaklarından olur demedi demeyin :D

  36. ayysu Diyor ki:

    akşam cine 5 magazin programına baktım söyleneler doğruymuş :) murat yıldırım beyler çok yorulmuş asi dizisini bitirir bitirmez uzun bir tatile çıkacakmış, bencede asi dizisinden sonra uzun bi tatil yapacağı kesin

  37. cemre Diyor ki:

    tmm bacim benim ayaklarimdan olamay niyetim yok yoksa nasil yürüyüse giderim bas asagi hic beceremem

  38. moralım boxuk kardesımle kavga ettım.sac basa gıristık kavgaya.o gorcek oo.uykusunda bogcam onu.

  39. sankı o benım ablam ben onun kardesıyım ya yok boyle sey.gelıp modemı kapatıo.ders calıs dıyo.sankı bılmıorum ben gorevımı bana ogretıo.okuldan gelınce kavgaya devam etcekmısız.bu kız benı oldurecek.

  40. ayysu Diyor ki:

    canım kardeşler arasında olur böyle şeyler geçer canını sıkma

  41. cemre Diyor ki:

    dinlensinler bakalim aysegülcüm bakalim bu diziden sonra daha böyle bir yapimda bulunurmu muratcim

  42. cemre Diyor ki:

    üzüldüm duygucm geliyorum telefondayim

  43. evet bizde kavga bitmez.bitmez yani.bence ıkı tane kız cocugu olan varsa yandı.yanı bız gecınemıoruz.ins sizinkıler gecınır

  44. uzulmeyın yaa :D ayy yok nasıl gecırdıyse her yanım agrıyo.ben de guzel vurdum amaa :D

  45. ayysu Diyor ki:

    bende onu diom meralcim uzun bi tatil yapacak bu kadar sevilmenin ilginin kıymetini bilmesse eminim çok uzun olacakkkkkkk, bülent inal içinde ıhlamurlar atındadan sonra hiç bir projede istediğini bulamadı dediler, korkarım murat yıldırım sonuda böyle olacak

  46. buyrun cicilerim zorlanmayın burdan devam edelim çözem yazarınız size sayfa açtı :D

    http://asidizisi.wordpress.com/2009/03/12/asidemir-yeni-bastan/

  47. ahh asi ve demir bir tane onlar gibi çift var mı hiç

Yorumlar kapalı.

