Kayahan – Seni Cok Özledim

seni çok özledim
gece gözlüm benim
gemilere bin gel yine gidersin
sonbahar rüzgarı
kırarken dalları
ayrı düşen yaprak
yaşar mı söyle

olsaydım olsaydım
ben yağmur olsaydım
düşseydim bulutlardan
kirpikte dursaydım

olsaydım olsaydım
ben rüzgar olsaydım
esseydim denizlerde
kalbinde uyusaydım

unutuldum mu ben
unutuldum mu ben
seviyorsan bulutları tut gel
yine gidersin

unutuldum mu ben
unutuldum mu ben
seviyorsan denizleri geç gel
yine gidersin

168 Yanıt to “Kayahan – Seni Cok Özledim”

  1. zirve kimin bakalım.

  2. oleyyy gerçi resmen bana bıraktınız hiç zevk almadım ama neyse :D

  3. yokkkk laaa babamaaa aradaaa boyyy gösteriyommm :D

  4. ula zirve geldi geçti hala yoksunuz nerye kayboldunuz laaa

  5. peki sayın abla nerde odamı babasına boy gösteriyo :D

  6. neyse ben sayfa açayım

  7. heheheheheheee neysee pasammmmm senideee gördümyaaa hahahahaha neysee emellll seni nasill tongaya düsürdümm yoksa sen zirvemii birakirdinn hahahah

  8. hehehe valla bilmemm sanirim emelll baska yerlerdee boy gösteriyorrr :D

  9. ac bakalimm pasammm sarkiyii merak ettim :)

  10. slmlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  11. http://asidizisi.wordpress.com/2011/10/27/gokhan-turkmen-yorgun/comment-page-1/#comment-244248

    ………………………………………………………………………………………..

  12. yorumumm kaldıı denetimdeee millettttttttttttttttt

  13. iyi geceelrrrrr canlarımmmm
    doğum günü msjlarınız içinn çokk teşeşkkürlerrrrr…..kardeşimin leptopdan giriyommm….sizee bi slm vermekk istedimm bi dee sayfamıı merakk ettimm..15 gün oldu taşınalıı bugünn işilerimm bitttii ve bendee bugünn dışarıı çıktınm diyebili,rrimm…ayy yazamıyomm leptopdaaa

  14. canlarımm benii görmedinizz tuhh yaa benn geliyommm sizz yoksunuzzzzz…zatennn gelemiyommm neyseee leptopunn şarjıı bitiyoo..daha ev telim bağlanmadıı tebii netimdee…nett bağlandığı gibi sizleyimm..hepinizii çokk özledimm..meralimm sayfam içinn çokk teşekkürlerrr…
    herkezee iyii gecelerrr..aeo.kib..

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  15. burdayız;

    http://asidizisi.wordpress.com/2011/10/27/gokhan-turkmen-yorgun/comment-page-1/#comment-244248
    ………………………………………………………………………………………………………………….

  16. melek Diyor ki:

    çok güzel ya her dinle diyin de bir daha dinleyesin gelir

Bir Cevap Yazın

