Candan Ercetin – Hosgeldin Melek

biliyorum
sen bir meleksin
bana yardım için gönderildin

biliyorum
sen bir meleksin
zor günlerimde çıkageldin

yüzümü güldürdün
başımı döndürdün
acımı dindirdin
yolumdan çevirdin

eğlendirdin
sakinleştirdin
ehlileştirdin
ve daha bir sürü şey

canım mısın sen
benim misin
her şeyim misin sen
hoş geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin
yetişemeseydin
beni bulamasaydın
ne yapardım
yarım kalırdım melek

biliyorum
sen bir meleksin
seni sevmem için gönderildin

biliyorum sen bir meleksin
son demlerimde çıkageldin

ya gelmeseydin
yetişemeseydin
beni bulamasaydın
ne yapardım
yarım kalırdım melek
yanlış yapardım melek

85 Yanıt to “Candan Ercetin – Hosgeldin Melek”

  1. al buda sana kapak olsunn :D

  2. emel Diyor ki:

    yok bacım ben masuz yazmadım dedim bcaımı kızdırdım zirveye çıksın azcık siniri geçsin dedim balım yaşlı bayanları sevindirmek sevaptır hahahahah :)

  3. emel Diyor ki:

    çok şükür hiç biyereim sızlamadı bi yattıgımı biliyom bide saatin çaldıgını :)bide rüyamda gördüklerimi oka :)

  4. berhudar ol evladimm zirveye cikaranlari cok olsunn :) tabii canimm bende yedimm :)

  5. emel Diyor ki:

    heheheheh garrgara yap bacım yutması zor oluyosa :)ay meral valla öldürcen sen beni gı sabah sabah güldürüdün :)

  6. niye sen öylemii yapiyonn yanii gargara yutamayinca :) güldürenlerin cok olsun evladimm :)

  7. emel Diyor ki:

    meralim bacım ben çıkıyorum sabah sabah sohbet güzeldi ama çıkmama lazım kavaltıya davetliyim arkadaş aradı hadi nerdesin diye seni çok öptüm kendine iyi bak yorma kendini fazla malum :)mucukk

  8. yok evladim yormamm sen merak etme seni düsünenlerde cok olsun :) bende gidecem arkadasa kahvaltiya ama daha erkenn degilmi gii kahvalti icin ama dogru elin ayagin titrer sonra bir an önce yap kahvaltini bacim afiyet olsun bende senii öptümm :) bende yusufu birakip az ortaligi toparliyam gidem nede olsa dayanakliyimm hadii byee :)

  9. :D :D :D
    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    ay yerim ben sizi.sabah sabah ne güzel didişmişsiniz iki bacı :D
    emelim bal bademim kahvaltı için teşekkürler.iltifatın içide teşekkürler.kahvaltıya davetliymişsin.afiyet olsun balım.

  10. meralim gül yüzlü bacım sanada günaydın.
    sende kahvaltıya davetliymişsin sanada afiyet olsun.yarasın.
    ikinizide öpüyorum canlarım benim.

  11. paşacanım sen hastamısın birtanem.belinmi ağrıyor.geçmiş olsun .acil şifalar diliyorum.ne oldu belini incittin.ağırmı kaldırdın.dikkat et canım.işler nasıl olsa yürür.yat dinlen .öpüyorum can kardeşim.

  12. dün misafir geldi.arkadaşım.nasıl olsa erzurumdan yeni geldiler evdedirler demiş.kahve içmeye gideyim bende bırakmadım.beylerimiz türk hava yollarında beraber çalıştılar birlikte emekli oldular.çok severim arkadaşımı.eskileri yad ettik.güzel vakit geçirdik.

  13. slm wordpress günaydın

  14. teşekkürler cicişler, evet bugünde işe biraz geç geldim.ama şükür daha iyiyim :) yani yavaş yavaşta olsa geçiyor rahatsızlığım.
    yok haççe ablam incitmedim.soğuk algınlığı.cumartesi akşamı bizim 26 yıllık bi koltuk var :D onun üstünde uzanmışken uyuya kalmışım.ee koltukta çökük olunca saatte ilerleyince oda biraz soğudu.bizimkilerde uyumuş erkenden yani uyandıracak kimsede olmayınca böle oldu.gerçi yine annem uyandırdı gecenin bi vakti.artıkın kadın beni rüyasında gördüdemi uyandı anlamadım hehe :D neyse şükürki şimdi iyiyim.yani atlattım gibi gibi :)

  15. sayın abla kahvaltı için teşekkürler.ellerine sağlık.

  16. bu arada şu genç olayına bi nokta koymanın zamanı geldi. bakın bu alemde bi tane genç var oda benim :D o kaaa :)

  17. dabiki şaka :) hepiniz genceciksiniz daha :) sabah sabah didişecek enerjiyle dolu olmanızda bunu ispatlıyo zaten :D

  18. bende seni öptümm sultannimm :) kardescanimm iyi olmana cokk sevindimm tekrar gecmis olsunn :) he birde o 26 yillik koltugun üzerine 36 lik ablan eklenince msn sifayi kaptin :) ama kardesimi canli görmek cok güzeldii :) bu aradaa iltifatin icin teskürlerr pasamm iste bir sayin ablann kabul edemiyorr benim genc oldugumuu acepp niyekineee :D neysee ben gittim gec kaliyom sonra görüsmek üzeree simdilik byeee

  19. gençerim demek bütün suçlu 26 yıllık koltuk.sağ olsun annecin yine o kaldırmış seni.anne dedin daha geriye ne kaldı.geçmiş olsun paşacanım.geçer gençsin.hoş bizde genciz senin gibi :D
    aslında eski koltukları yenilerden daha çok severim.
    bizim alt apartmanın altında koltuk döşemecisi var.bir görsen gelen koltukları bunlar nasıl düzelir dersin.adam bir yeniliyorki onları yenilerden güzel oluyor.bence herşeyin eskisi güzel.koltuğunuzu atmayın .yeni yüz alın verin döşemeciye.atarsanız bana verin :D

  20. meralim gül kokulum bende seni öpüyorum. :D

  21. haklısın ablacım da bizim koltukların yüzü hariç her bi yanı rahmetlik :D onu netcez :D ama koltuklar iyi dayandı,bide böle sıradan koltuklarda değil antika işi :D

    ablacanım sen nere kaçtın öğle anlamadım.beraber kahvaltı ederiz diğe hayal kurmuştum :( dimek başka yağmurlara bıraktın kendini.benle kahvaltı etmekten bıktın demek :(

  22. paşacanım hımmm demek antika olsun ATMAYIN sakın. :D
    sen ynede bana gönder.bende yüz değiştirir birazda kullanırım.
    istersen yine sana yollarım :D

    bak bak bak sadece ablacanını kahvaltıya çağırıyor.
    biz ablacan değilmiyiz heeeee vışşşşşş :(
    öğle olsun.tmm tmm.

  23. Mutluluk;yaşamayı bilmektir,
    Kaybedişlere rağmen kazanmayı hedeflemektir,
    Küsmeyi bırakıp barışmaktır,
    Ağlamayı unutup gülmeyi hatırlamaktır,
    Mutluluk hayata inat gülmeyi bilmektir…!

  24. Binlerce Kapıyı Açsan Ne Olur ki ,
    Gönül Kapısını Açamadıktan Sonra

    Binlerce Dostun Olsun İsterse
    Yüzünden Maskeyi Çıkarmadıktan Sonra.

    Binlerce Sevenin Olsun ne fayda
    Lazım Geldiğinde Yanında Olmadıktan Sonra.

    Binlerce Gözün Olsun neye yarar
    Nasıl Bakman Gerektiğini Bilmedikten Sonra.

    Vee Binlerce Gönüle Sahip Ol İsdersen
    İÇİNDE KİMSE BARINAMADIKTAN SONRAA!

  25. Seven, sevdiğinin sözünü, başkalarının sözüne tercih eder.
    Seven, sevdiğinin sohbetini, başkalarının sohbetine tercih eder.
    Seven, sevdiğini memnun etmeyi, başkalarını memnun etmeye tercih eder.

    İmamı Gazali

  26. ♥ Ben ♥ Seni ♥ özlemeyi ♥ sevdim
    ♥ hasretinle ♥ parÇalansada ♥ yüregim
    ♥ hayalinle… ♥ sokak ♥ sokak ♥ gezmeyi ♥ sevdim
    ♥ kar ♥ taneleri♥ altinda ♥ buz ♥ tutsada ♥ yüregim
    ♥ seni ♥ düsünerek ♥ sabahlamayi ♥ sevdim
    ♥ uzun ve ♥ acimasiz ♥ olsada ♥ gecelerim
    ♥ ugruna ♥ sarkilar ♥ yazmayi ♥ sevdim
    ♥ yarali ve ♥ yanliz ♥ olsada ♥ yüregim
    ♥ Yüregimde ♥ sakladigim ♥ kisiyi ♥ sevdim ♥

  27. slmmm. oyy oyy kiyammamm ben sanaaa kardescanimm olurmuu laa heccc nasil böylee bir fikri beyninee yakistirabilirsinnn :D yazmistimm kardescanim arkidise kahvaltiya gitcem diyee yoksa senle kahvalti etmekk benim icinn büyükk bir zevkk yine ederik :) hem ne yagmuruu ben kendi yagmurlarimdan memnunum istemem baska yagmurlar gözümünnuruu endaksiii :D :D

  28. ablamm paylasimlarin icin cok tesekkürlerrr bidenemm hepsi biribirinden güzel anlamlii sultanimm :) ablamm pasacanimizz ilaki hep beraber yapmak ister her sabah kahvalti yapmaya alismisizya o yüzdenn :) ahhh ahh keske gelse o günler bir an öncee. öptümm senii canimin icii ablamm :)

  29. neyse bende yeni geldim yemek yapayimm :)

  30. *ÇOCUKTUM içimde hiç solmayan bir gökkuşağı vardı.
    *ÇOCUKTUM içimin kandilleri sabahlara kadar yanardı, ama beni yakmaz dünyamı aydınlatırdı.
    *ÇOCUKTUM annem bir melek, babam bir direk, ben ordan oraya uçan kelebek.
    *ÇOCUKTUM, kalbim daha toprağından karın hiç kalkmadığı coğrafyalardan habersizdi. Güneşi senenin yarısında göremeyen dünyalardan habersizdi. Çocuk olmadan büyüyen insanlardan habersizdi. Hayalhanem genişti. Koşup atlıyor, zıplayıp uçuyordum. Annesiz babasız çocuklar olabileceği, bebeklerin yine anne babalar tarafından öldürülebileceği hiç aklıma gelmemişti. Topların tüfeklerin oyuncak olabileceği hiç ama hiç aklıma gelmemişti.
    *ÇOCUKTUM dünyanın rengi tozpembeydi, simsiyah rengini göstermemişti.
    *ÇOCUKTUM hayallerin çalınabileceğini bilmiyordum, onlar benimdi.
    *ÇOCUKTUM dünyanın merkezindeydim ama benim dünyamda adalet hakimdi. Kimseye haksızlık yapmıyordum.
    *ÇOCUKTUM her hak sahibine hakkını veriyordum. Aşk sözlüğüme girmemişti; kin, nefret girmemişti lügatime. Gül kokusuna alışıktım kan kokusundan ziyade. Geceden ziyade gündüzü seviyordum. Kendimden ziyade dünyayı düşünüyor, çözmeye çabalıyordum. Kafamda yanlışlar doğruları götürmüyor, kelimeler yalan söylemiyordu. Gözler yalan nedir bilmiyordu. Eller haram nedir bilmiyordu. Yalan lügatimde yoktu.
    *ÇOCUKTUM dünya ne doluydu, deliydi. Bomboş olan zihnimdi. Kir pas hiç bir şeye bulaşmamıştı. Zihnim dupduruydu.
    *ÇOCUKTUM, daha ağlamamıştım. Gözlerimden akan yaşlar ağlayışımdan değil, ağlamak isteyişimdendi. Gözümden yaşın düştüğünü fark etmediğim gün tanıştım ağlamayla. Gülmeyi unutmamıştım daha. Benim de güldüğüm günler vardı kendim gibi. Sonra bir gün biri geldi kendi gülüşüyle benim gülüşümün yerini değiştirdi. Gülüşümü o gün kaybettim, ağlayışım ise yerindeydi. Onu nasıl kaybettim, hatırlamıyorum. Yüreğim nasıl kurak çöllere döndü, hatırlamıyorum. Kalbim rahmet yağmurlarını nasıl kaybetti, inan hiç hatırlamıyorum.
    *VE BÜYÜDÜM, istemedim büyümeyi. Her geçen sene yaşım büyüdü ama ben çocuk kalmalıydım. Çocuk olmak yaralarımı daha çabuk iyileştiriyordu. Başardım, bir nebzede olsa başardım.
    *BÜYÜMÜŞTÜM AMA ÇOCUKTUM. Nasıl oldu, kendisi mi gitmek istedi benden; yoksa birileri mi çaldı anlamadım. Bir sabah uyandığımda onu bulamadım. Ağlamak istedim ama ağlamayışım da onun ardından gitmişti, ağlayamadım.
    *BEN ARTIK ÇOCUK DEĞİLDİM, hayat ise daha zor ve çekilmezdi. Oyuncaklarımı aldılar elimden. Sakladıklarımı bulup sakladığım yerden, insafsızca kırdılar. Onlar benim çocukluk hatıramdı. Hatıralarımı da benden çalmakta geç kalmadılar.
    *ÇOCUKTUM VE HEP ÇOCUK KALSAYDIM NE OLURDU.

  31. evett keske hep cocuk kalsaymisizz bende cocuklugumu geri istiyorum ama nirdee :) hem bizler o zamanlarr cocukta olsak birakmazlardi cocuklugumuzu yasayalim hakkimizi savunsak bile izin verilmezdi yokk savunma ezileceksin ama savunmuyacaksin büyük bir insan gibi davranmamizi isterlerdi o yüzden cocuk yasta yogrulduk :)

  32. ivet haççe abla bak meloş doğru söylemiş, yanlış anlamışın beni.yani demek istediğim o gidiyor ya, ben hep beraber kahvaltı etmeye alıştım o açıdan yoksam onla baş başa kahvaltı etcek kadar enayimiyim ben :D :ÇD kahvaltı niyetine beni yer bu yoksam :) :) ama sizlerde olunca bişeycik yapamaz :)

  33. neeee ulennnnnnnnnn yedimmmm bu seferr seniii bakk görürsünn senn ya omlet niyetinee yada pastirma yapim pastirma niyetine seni yemezsem sen durr yazdim bir yeree bunuuu hee enayiii ba ba ba ba delirdinmi adin delirdi oluyorrr :D

Bir Cevap Yazın

