Fevzi Kurtuluş – Antakya

amanos dağı nı aştım belen geçidinden geçtim
amik teki höyüklerde tarihin içine düştüm
bura insanlık kalesi dostluğa akıyor asi
hoşgörü dersi veriyor cami,havra,kilisesi

antakya antakya hoşgörü kentisin sen
seni tanıyan insan sanki doğar yeniden
antakya antakya düşlerin kentisin sen
sana olan sevgimi sökemezler kalbimden

serinyol;u çekmece si harbiye de suyun sesi
sevgiye kalkan kadehle içilir tini rakısı
kuzeytepe, odabaşı, demirciler;uzun çarşı
humus,oruk,künefeyle dostlar bekler sofrası

antakya antakya tarihin kentisin sen
dadaloğlu seslenir payas kalesi;nden
antakya antakya bir dünya kentisin sen
sana olan sevgimi sökemezler kalbimden

249 Yanıt to “Fevzi Kurtuluş – Antakya”

  1. asi ne zzamnn başlamıştıı unuttuumm yıldönmümü yoksaa :)

  2. inanirmisiniz yemekteydim ! yari biraktim gec kaldim icin meral abladan korktum :)

  3. vayy melisimde gelmişşşşş hoş gelmişş öptüm tane tane

  4. her şey yolunda sevoşum.sizleri gördüm daha bir iyi oldum.

  5. sevim Says:

    aylommmm öptüm ya sapur supur :Dama gel bir daha öpem :)
    Bende ruhumu karartmak icin HAYAT DEVAM EDIYOR adli diziye bakiyom :)Artik nasil bakmaksa :D

  6. bakın u akşam zirveye çıkmıyom bekliyom çıksınlar diye mutluluktan çıkmıyorum
    şekerim yakıştı zirven :)

  7. valla hem de nasıl hastalandım hatcemm fena grip oldum

  8. hehehe ohh ohh zirvelerr artik farklii kisileree ev sahipligi yapiyor ne güzel ne güzel ben ve emelden bikmisti :)

  9. melisim beyaz güvercinim hoşgeldin .nasılsın birtanem.

  10. hehehe yok yaz tatilinden sonra başlamıştıı

  11. abberin benim kuzumaa söyle ol meliss canimi ye kuzum h.g :)

  12. oy canım benim geçmiş olsun duygucum.

  13. vayy zrivee yaptımmm iyiymişş buu zirvee hee hee :))

    ayy ustamm içinii karatmaa ya cuma günleriiiii :)

  14. sevim Says:

    Beyaz güvercinn iyi aksamlar :)SIKIYSA gelmeseydin :DMeral yerdi seni cig cig :)
    MERALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Hadi zaten dünden beri meraktan catliyor biryerlerim :)gelde acikla ne diyeceksen :)

  15. bide Paşamız gelse :D

  16. hadi len ordannnnnnnnn ben den bıkmışmış bak ev sahipligi yapıyorum çıkmıyorum zirveye bana bak beni deli etme burdan üstüne atlarım heeeeee açıklamanı yapamdan gidersin :)

  17. yorumlari kaciriyorm bu arada duygum gecmis olsun canimm

  18. müjganım zirven hayırlı olsun.kuzuma çok yakıştı :D

  19. sağolun ablalarım çok tşk ederim

  20. meralll ablaa bak 21 15 oılduu hadii açıklaaaaa :)

  21. sevim şu merale bişey desenen bak ne diyo bana benden bıkmış zirvede görmekten :)

  22. saolasınn ustammm nicee zirveleree inşallahhh :)

  23. karartma sevom hayatını bakma gıııı :D

  24. vayyyy gul kokulu hatice ablamda burdaymis :) iyim abla sen nasilsin ?

  25. emelll adami hasta etme bir seni demedim ben ve emelden dedimm yani farkli insanlara ev sahipligi yapiyor dedimm yorumu iyi okuu ben atlarin senin üzerine yoksa :) sevimm bacim olsunn ya kemiklerin cidirdasin ne olcakk paslanmistir az gevsesin :)

  26. emell ablamaa yakışıyoo zirvelerr yaaaaa :DD

  27. he he heeee yerim seni bal bademim.

  28. sevim Says:

    gecmis olsun duygum.evet grip salgini burdada var..umarim cabuk atlatirsin.
    ya slm vermedigim varsa aranizda desin.gözümden kacmis olabilir..

  29. tmm bekleyin acikliyorummm

  30. mügümede cok yakıştı zirve hayırlı olsun kuzummmm

  31. evet zirvelerin sultanı benim ustam :) gül goncası o mügüm

  32. saol şekerim sanada çok yakıştı ablası zirve :)

  33. canım birtanem abasının güzeli.
    nasılsın meliscim.işlerin nasıl gidiyor.

  34. sevim Says:

    Meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllll yandasima niye öyle diyon sen bakim? :DAci biber sürerim heee :Dzirvelerin kralicesi o :)dedim emelim :D

  35. ee abla anlat ne var ne yok :)

  36. teşekürr ederimm ayla ablaaamm :)

  37. duygum gecmiş olsun ablasııı kendine iyi bakk

  38. ay çok mersi canımcım çırakcıgım teşekür ettim :)

  39. tamam meralim bekliyoruz :D

  40. sağol ayla ablamm bitanem

  41. tuba_asi Says:

    abicim nerelerde çok özledim onu saatlerce sohbet etmeyi özledim :(
    yoğunluktan bi kurtulayım :)

    mühim işlerini bitirse keşke de gelse ahh ahh :) meral ablam açıklamayacak bu gidişle :)

  42. kim eksik birsel ve Gençer galiba

  43. mersi yandaşcıgım çok teşekür ederimmmm :)aaaaa zirveyi seviyom ben ya ne olmuş allah alah oda beni seviyo girmeyin aramıza :)

  44. evett birdsell ablaa gencerr abii yokk nazlıı ablamda yokk funda ablaaa

  45. melisim banamı dedin.ne anlatayım.her şey aynı.
    burası çok soğuk.üşüyorum.evimiz sıcak.herkes gömlekle oturyor ben polarlarla dolaşıyorum.içim üşüyor.

  46. evet ya eksiklerimiz var daha gözdecimde yok

  47. hmm gecmis olsun duygu ! abla sanada gecmis olsun evet soguklar geldi aman dikkat et kendine :) usutme bir yerini !

Bir Cevap Yazın

