Ravi – Yorgun Gemi

Gözlerime Bakma Anlatamaz Belki

Sen Bilemezsin Terk Edilmeyi

Sen Yorgun Gemilerin Sığındığı Liman

Ben Dibe Vurmuş Ölüm Gibi Vazgeçme

Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez

Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez

Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni

Bu Yükle Yol Yürümez

Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez

Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez

Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni

Bu Yükle Yol Yürümez

Hep Kolay Sanan Bırakıp Gitme

Umrumda Değil Acıtmak incitmek

Sen Yorgun Gemilerin Sığındığı Liman

Ben Dibe Vurmuş Ölüm Gibi Vazgeçme

Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez

Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez

Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni

Bu Yükle Yol Yürünmez

Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez

Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez

Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni

Bu Yükle Yol Yürünmez

168 Yanıt to “Ravi – Yorgun Gemi”

  1. Funda Says:

    1

  2. funda sayı sayma gı sonra saymıyolar zirveyi bende yaptım aynısın söylemesi benden :)tecrübe konuşuyo burda :)

  3. Funda Says:

    Hahahahahahahahsh

    Vadaaaaaaaaaaa :) en bonkoru benim bol keseden atiyommmm :))))

  4. fundam ablası banada müsade enesin toplantısı var oraya gidecem bebeişi öp benim için gine sohbet ederik a.e.o ablam byy

  5. Funda Says:

    Kim saymiyo :) kaç yazar gönül yazar şa funda Çakar :) neyseeeeee koltuklarım kabardı elyaf gibiyim hahaha

  6. Funda Says:

    Tamammm cnm gorusuruzzzzzz selametle :) by

  7. yok senin ki sayılır canım ben bi 20 tane filan sayı yazmıştımda saymadılar hehehehehe :)funda çakar :)

  8. Funda Says:

    Saymayanlara sesleniyorum :) 1. Sınıf ilköğretim dersi alın ahahahahahahaah gerisi gelir :))) neyse öptüm say gittim byy

  9. Funda Says:

    Sende uyanık barınsın : )))))) ahah

  10. Funda Says:

    Hatun yav hatun :)

  11. fundamm sayamayanlardan biri benim :) ama matematik dersinden önce adalet dersi almayi yeglerim :D konunun icerigini bilmiyon, emel hatunun o zaman yarisma basligi altinda hileye basvurdu :D emelllllllllll millettii gaza getirmendeee üstüne yokk bacim daha unutmadim gecen aksamkii yorumu tersten okumanii yandasini üzerime yollamani :D gerci siz hatanizi anlayinca konuyu ört pas ettiniz :D neysee sizde benim öptüm sayinn :)

  12. meralllllllllllllllllllllllll g,ne beni dellendirme gı adamı hasta etme he hilelik yaptım ne olmuş sayı saydım :)fundayıda uyardım işte oda yapmasın diye ne var bunda heeeeeeeeeeeee :)he geçen akşamki olaya gelinse sen zirve emel ve beni görmekten bıktı demişin bende niyemiş benden bıkıyomuş sevime sevimm merale bişey de dedim ne olmuşş :) hiçte örtpas etmedim kalabalıkta olay kaynadı sen bilmiyomusun hem yorum yazma hem yorum okuma özürlüsüyüm canımmmmm dellendirme gı beniiiiiiiiiiiiiii :)atlarım burdan üstüne

  13. Funda Says:

    Relax gencler :) zirve istemiyorum ben :) dönüşmeyin :) gülüşün :D

  14. selammmmmmmm :)

  15. yakşamlar

  16. görüldüğü kadarıyla kimse yok. bende yatmadan bi iyi geceler diyim dedim.hadi hepinize Allah rahatlık versin.bye

Bir Cevap Yazın

