Apolas Lermi – Ağapose

ağapose kalesam amon kokinon milo
ton kanenan mi les a ta mağulas na filo
ya ipe me e sevdam kamena trağodia
teson pa amon temon koliğmeno kardia

sari sari saçlari hasret kalmiş rüzgara
ben da bir karabulut ağlayirum dağlara
yanar benum yüreğum sevduğumi görünce
savurur beni rüzgar ağlarum ince ince

116 Yanıt to “Apolas Lermi – Ağapose”

  1. kaderim zirveye bu ka az kalmışken bırakılırmı gı hiç kaderine çekmemeişin bacıkom yaaaaaaa :)

  2. tuba_asi Says:

    ablacım kuruldun yine zirveye :)

  3. sevindim selma sınavların bitmesine azcık dinlelnin ya koştur koştur nereye kadar :)

  4. evet selma kurulurum ben kaçarmı hiç :)selma nasılsın ablam

  5. iyi geceler millet, allah rahatlık versin.byee

    not: ışıkları açık unutmayın, daha geçen ayın faturasını bile ödeyemedim.

  6. iyi geceler gardaş ben varım bend eçıkıyom zaten ışıkları kapatırım olmazsa sitede yardım toplyalım faturaları ödüyelim sitemizde elektirikler kesilmesiz :)

  7. herkese iyi geceelr kapıları kapaıyorum lmabalarıda kapatım selma gelirsen heryeri kapatmayı unutma :)

  8. he bu arada meralim gözümden kaçmadın bugün hiç ugramadın inşallah önemli bişey yoktur yarın bulurum ben seni gelmezsen sabah görüntü ver dellendirmeyin beneei gı :)

  9. tuba_asi Says:

    iyi geceler abicim ablacım :) hemen kapatıyorum ışıkları azar yemeyeyim sonra :)

  10. günaydın, aferim kardeşime :D

  11. yav benim ablacanım nerde gören duyan bilen varmı? dünde hiç uğramamış. meroş bi görüntü ver gıı

  12. günaydinn hayirli sabahlarr… kimki senin ablacanin tanimiyorum, bilmiyorum,görmedim, duymadim :) nasilsin kardescanim?

  13. emelimm senin gözlerin hapishanemi kimleri var o gözllerinde girenler demek kacmiyor :)bende diyomm bu üzerimdeki agirlik nee :)

  14. dün islerim vardi biraz ugrayamadim nerdeyse bütün gün disardaydim.

Bir Cevap Yazın

