Aytekin Ataş – Seyyah

Ben bir seyyah garip olsam
Giysem karayı karayı
Yitirdim nazlı yârimi bulsam arayı arayı
Yitirdim nazlı yârimi bulsam arayı arayı
Uzak yollar yakın olsa
Her güzelde hakkım olsa
Dostum lokman hekim olsa
Sarsam yarayı yarayı
Dostum lokman hekim olsa
Sarsam yarayı yarayı
Yâri düşürsem ardıma
Bir ateş düştü yurduma
Benim onulmaz derdime
Bulsam çareyi çareyi
Benim dermansız derdime
Bulsam çareyi çareyi
Uzak yollar yakın olsa
Her güzelde hakkım olsa
Dostum lokman hekim olsa
Sarsam yarayı yarayı
Dostum lokman hekim olsa
Sarsam yarayı yarayı

104 Yanıt to “Aytekin Ataş – Seyyah”

  1. kim varrrrrr ordaaaaaaa bakayimmmmmmmmm :D

  2. anaa emelll bu zirve zamanida cikmadi kesinn birseylerr varr bak simdi merak ettimmmm

Bir Cevap Yazın

