Eylem Aktaş – Beni Unutma

Kan damlar yüreğime
Gözlerine haram değerse
Gül teninde günah gezerse
Günün birinde

Eller ayırsa, yollar kapansa
Sol yanımda senin aşkınla
Dolanırım koca dünyada
Beni unutma

Eller ayırsa yollar kapansa
Sol yanımda senin aşkınla
Kaybolurum koca dünyada
Beni unutma

Sevdalı bakışınla
Yüreğimde dağlar devrilir
Bütün ömür feda edilir
Senin uğruna

Sevdalı gülüşünle
Yüreğimde dağlar devrilir
Bütün ömür feda edilir
Senin uğruna

189 Yanıt to “Eylem Aktaş – Beni Unutma”

  1. emellllll bu kaaa yeterr artik azitma istersenn :)

  2. kimmmmmm acbaaaaa :)

  3. ahahahahahah ayyyyyyyy bekliyodum xzaten senin çıkmanı gı snei ortaya çıkarmak için yaptım :)

  4. emelll hanimm marifett zirveye cikmakta degill sarkii bulmaktaa artik istek parcalarinida görsek :)

  5. öyle olsun bakalimm

  6. ne azıtması gı zaten ben istek şarkısı bulamıyorum yani zirvede hiç gözüm yokkkkkkk :)

  7. he ya valla bende onu diyorum bugun bi kjaçtane bulcam sizde artık benle birlikte bi kaç parça bunalım takılcanız :)meral dün son zirvemi yazdınmı gı :)

  8. Çok zor değil niye bulamıyon

  9. Evet yazdım bacım.olsun canım sen paylaş oda lazım

  10. buluyon bulmasınada :)agırşarkılar :)

  11. meralim ben kaçtım bacım kavaltı yapcaz arada ugraraım görüşrüz

  12. Ağır olsun ağır şarkı olamz diye bir yasak yok.hem bizlerinde paylaştıklarız genellikle ağïr

  13. Tmm bacım afiyet olsun bye

  14. nerabaaa televole

  15. kimse yokmuuuuuuuuuuuuuuu

  16. sayın abla istediğin şarkı çok güzel bence, sevdiğim şarkılardan biridir :D
    evet ablacanım haklı şarkı konusunda sınırlama yok. istediğin şarkıyı yazabilirsin.bulabilirsek baş tacısın :D ama nette yoksa o zamanda yapcak bişey yok :D

  17. slm televole gardaş

  18. ben varımda çıkmalıyım abla byy

  19. evet seviyorum bende ebru yaşarı kaderi

  20. herkese selamlar. çok uzun zaman sonra siteye yazmanın heyacanı ve mutluluğu içindeyim. öncelikle izmirde staj olduğun için bir süre yorum yazamadım. bu sürede içinde çok bişey kaçırdım diyemiceğim. çünkü ayaklı gazete olan sayın yengem bana çoğu şeyi bildirdi :) hatice ablacım .gençer, ve meral ablam selamları geç olsada aldım çok teşekkür ederim. herkes iyidir umarım. ben artık bursayım elimden geldii kadar sık sık girmeye çalışacağım.

  21. 30..01.2011 tarihi adlı yazıl olarak kabul edilirse duygu hanım doğum gününüz kutlu olsun. rabbim nice mutlu sağlıklı bir ömür nasip etsin yüzün hep gülsün. keder hiç bir zaman yanına uğramasın. ve gülmek en iyi arkadaşın olsun. artık hediyenide bursaya gelince alır ve kendimizi affettiririz diye düşünüyorum. :)

  22. ya ben 2011 de kaldım 2012 yazacaktım :)

  23. 31.01.2012 tarihli yazım da meral ablacığıma. ablacım doğum günün kutlu olsun. ALLAH ım sağlıklı, huzurlu, mutlu bir ömürü ailen sevdiklerinle geçirmeyi nasip etsin inşallah. meral ablacım iyiki seni tanımışım. iyiki seninle muhabbet etme fırsatını bulmuşum. ve ablacığım son olarak şunu söliyim her zaman abla kadromda en üst sıralardasın bunu hiç bir zaman unutma :)nice yıllaraaaa

  24. cok tesekkürler ali kardesimm güzel sözlerin icin :) madem abla kadronda üst yerdeyim artik abla sözü dinlersin sen anladin beni :) bu arada h.g kardesim tekrar aramizaa

  25. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar uğur böcüklerim. :D

  26. hoşgeldin alicim.stajın hayırlı olsun.ALLAH güzel bir iş nasip etsin.bol kazançlar versin.amin.

  27. Herkese güzel bir pazar geçirme dileğiyle

  28. bendende herkese hayrılı pazararlar iyi tatilerr

  29. hişttt ciciler nabıyonuz. :D
    sizede iyi pazarlar.
    hemi pazar olduğu için tenha burası.
    peki yarın olsun.kalabalıklaşırız :D

  30. Özlemem” Deme..! Özleyeceksin…
    İliklerine dek işleyecek özlemin…Off.. çekeceksin,
    Dağları yerinden edecek Yüreğin isyanlara gelecek…
    “Vazgeçtim” deme..! Vazgeçemeyeceksin…
    Ahımı aldın bir kere… Daha da bakmam gözlerine…
    Yaşatmam gönlümde ne seni , Ne de sevgini. .
    Nefret bile etmem senin gibi birinden!
    Kirletmem yüreğimi seninle!
    Seninle hesabımız MAHŞERDE… !
    Orada hesaplaşacağız YÜREK YÜREĞE…

  31. Bir minik kız çocuğu;

    Kerpiç evlerin damında,
    Gülüşüne bir buse konar,
    Gözü hep dışardadır,
    Yüreği kafeste..
    Çırpınır durur, hayatı özünde..

    Nefesi burham burham sevda kokar,
    Gözleri boncuk boncuk bakar,
    Canı, candır,
    Cana’ candır..

  32. Sen Benim Gözümün Daldığı,
    Yüreğimin Yandığı Ve Aklımın Kaldığı Tek Gerçeksin…
    Nerde Olursa Ol Sen Bende ”CAN’SIN”

  33. Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir.
    Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir.
    Ve sevecekse sevilen; O hayat herşeye bedeldir.

    Özdemir Asaf…

  34. Dostluk Gerdandaki inci dizi
    Dertte, tasada, mutlulukta,
    ortak etmeli hepimizi
    Mutsuz görürsek birimizi
    Dostluk bizim içimizde gizli
    Ağlamak da yetmiyor gizli gizli
    Paylaşmıyorsanız derdinizi
    O dert üzmüyorsa hepimizi
    O zaman dost görme sen bizi

    Nasıl da duyuramadık derdimizi
    Sorguladık mı hiç kendimizi
    Dost bildiysen bizi
    Sorununu anlatıp sordun mu fikrimizi

    Ancak dostlarımız anlamadıysa kederimizi
    Kederimizle baş başa bıraktılarsa bizi
    Demek ki dostluğun kalplerinde yoktur izi
    Şimdi kederler içimizde gizli

    Duyuramadıksa şu dostlara sevgimizi
    Anlatalım onları çok sevdiğimizi
    Aslında seviyoruz hep birbirimizi
    Çünkü dostluk içimizde gizli gizli

    İbrahim Ocak

  35. HACCE YETER GIIIIII
    SIKILACAKLAR BU NE YAF DİYECEKLER :D

  36. tamam tamam gittim. :D
    giderkende hepinizi öptüm.

  37. Funda Says:

    Çok konusuyonuzzz oku oku bitmedii

    Altın gunünde dedikodu yapan kadınlar gibisiniz :)))

    Saniyede kaç cümle kurduklarını bilmiyom ama farkınız yok maşallah tutututu :) :) :) :) :)

Bir Cevap Yazın

