Aynur Dogan – Yar Ben Sana Eş Olam

Yar ben sana eş olam
Eş olam yoldaş olam
Gittiğin yollarında
Bir dikili daş olam

Al beni götür beni
Sinende yatır beni
Bu ne zalım ayrılık
Hergün ağlatır beni

Dizimde dermanımsın
Gözümde fermanımsın
Sensiz burda duramam
Gönlümün gümanısın

206 Yanıt to “Aynur Dogan – Yar Ben Sana Eş Olam”

  1. aayyyyyyyy korkarak yazıyorum merali zirvede görcemmi acabaa :)

  2. ahahhahahaha ay ne kaaaa mutlu oldum ne kaaaaaa :)

  3. emellll zatenn cikmasann sasardimm :) bende senin gibi zirveye cikmasini biliyordum dimi ama dedik zirve sayisi az olanlar ciksinn bencill gacii ne olcak hep bana rabbena diyonn :) anca zirveye cikiyon birde sarki istesennn gam yemicemm :)

  4. neyse basimin gözümün sadakasi olsunn zuhahahahahaaaaa :D

Bir Cevap Yazın

