Kıvırcık Ali – Canımın İçi

Al Bu Yüreğim Al Senin Olsun
Sensiz Taşıyamam Canımın İçi
Sende Doğdu Bu Can Sende Son Bulsun
Sensiz Yaşayamam Canımın İçi

Şu Garip Gönlümün Muradı Sensin
Divane Gezdiğim Sebebim Sensin
Dört Mevsim Yeşeren Can Dalım Sensin
Sensiz Tutunamam Canımın İçi

Sen Gözümün Nuru Sen Yürek Sızım
Sen Alın Yazım Canımın İçi

Gülüm Bu Sevdaya Düştüm Düşeli
Dermanım Bilmişim Senin Derdini
Yüreğim Aşkını Sılası Bildim
Sensiz Barınamam Canımın İçi

128 Yanıt to “Kıvırcık Ali – Canımın İçi”

  1. küt küt atıyor küt küt :)

  2. ne yapcann maksatt kadini utandirmamakk ama nerdee kadinda üzerine alinsin :)

  3. ondan sonra nerde incez polemiyine başladık hatırlarsan:D her kafadan farklı bi ses :D

  4. aynenn hatirlamamii ha surdadir ha burda kilimcinin kizinda dedikk indikk :) neysee herkesee iyiii gecelerrrr

  5. iyi geceler :)

  6. tuba_asi Says:

    son sozler dayanır yakında kapıya.çok zor gelecek sana da bana da mutlaka…

  7. tuba_asi Says:

    uykum kaçtı off kalbim sıkışıyor

  8. tuba_asi Says:

    neden insan imkansızı ister.neden kalbine söz geçiremez.hastalık gibi.yaklaşsam uzaklaşiyor,uzaklaşsam yaklaşıyor.kendimi bir durdurabilsem…

  9. tuba_asi Says:

    telden yazmasını hic sevmiyorum neyse ıyı geceler

  10. emel Says:

    günaydın herkese iyi hafta sonları diliyorum
    oooo ustalar gecelere akmışınızzzzz izmiri htaırlamışınız ay o kadını bende unutamıyorum siz asi dizindemi oynadınız demişti bana hahahaha

  11. emel Says:

    şekrim evet okula başladım :)yok çarşamba günleri ögleye kadar giidyorum iletişim dersi rehber ögretmeni veriyo bende katılıyorum
    ay selma demek senden çok okula gidiyorum alah seni hemi :)güldürdün beni senin niye uykun kaçtı bakayim he herşeyi kafanıza takmayın gençler herşey yolunu alır kalbinizi şıkıştırmayın bakayım :)

  12. nerabaaaa

  13. sayın ablam dimek okula başladın ha :D helal valla :) allah zihin açıklığı versin o zaman :)

  14. kardeşim senin niye uykun kaçtı, hayrola, sayın abla halı geçsin daha herşey yoluna girer takma kafaya.

  15. ‎…Hiçbir şey “korkuya dayanan saygı” kadar iğrenç değildir..!!

  16. neyse çıkmalıyım ben.bayınızz.

  17. tuba_asi Says:

    ablam haklısın takmadan da yapılmıyor biliyorsun eh bakalım :)

  18. meral Says:

    Selmam benimde kalbim sancıyor benimkisii gripten ağrıdan ya seninkisi kuzum :) gözümü açmışken bakım dedim

  19. tuba_asi Says:

    ahh ablam kıyamam geçmiş olsun sancımasın senin ki :)

  20. tuba_asi Says:

    gelen yokkk :)

  21. canlarım merhabayınnnnn meralim geçmiş olsun öncelikle ,emelllllll bacım demek okula başladın ahhhhh bacım insan hiç haber vermezmi önlük diktirirdim sana :) hiç olmadı bu şimdi ay bacım iletişimi geliştir ki suriyelilerle sen iletişim kurarsın bacikom seni atarız önlerine hehehehee :D

  22. Bomba haberim var hiç olmadığım kadar mutluyum insan işten ayrıldığına bukadar sevinirmi işten ayrıldımmmmmm ve çokkkk mutluyum sırtımdan tonlarca yük kalktı sanki yoksa psikolojim yol almış gidiyordu :D çok şükür kurtuldum ordan arabadayım kadıköye gidiyorum işlerim var biraz .Bu arada meralllllllllllllll birkaçgün önce öğle saati senin evi aradım sürekli meşgulllllll anacım 10 dakika belkledim baktım hala meşgul pes ettim :D

  23. Sormayı unuttum herkes iyidir inşallah bir sorun yok dimi asaiş berkemal miii :D

  24. Farkındasınız ama ben yinede hatırlatayım heyecan olsun :D Şafakkkkkkkkkkkkkkkkkkk 15555555555555555555 :D :D :D :D

  25. canlarımmm kahvaltınızıda hazırladım :D buyrun afiyetle yiyin şimdilik bana müsade hepiniz öpüldünüzz görüşürüz http://media.sondevir.com/250×190/2012/03/16/kahvalti.jpg

  26. ercüment sedefoglu Says:

    ruhun şadolsun

Bir Cevap Yazın

