Onur Akın – Geceyi Sana Yazdım

Geceyi sana yazdım, sızımı sana
Tutuldum, küsen sesine, tenine tutuldum
Çaktım ateşi sesime, ateşi tenime
Hay aydınlık sana yandım, gülen yüzüne

Yandım, yanarım sana

Sensizim, sana koştum iklimler boyu
Uykular, yanan liman uykular haram
Bir vapur geçer, dalgasında savrulan ben
Dön yürek yurduma, gurbet tenime dön, yanarım sana

63 Yanıt to “Onur Akın – Geceyi Sana Yazdım”

  1. emel Says:

    benimmiiiiiiiiiii :)

  2. tuba_asi Says:

    meral abla mevlana harika demiş bencede

  3. selammm emel abla yıne zırvedesınnn :) bi insende genclerede sıra gelse dıyorum haniii :) ne dewrsinnn:P

  4. funda Says:

    geceyi sana yazdım, sızımı sana pehh nerde bu devlet nerde bu millettt..

  5. günaydi hayirli sabahlar

  6. günaydınn abla yüzünü gören cennetlik :)

  7. emel Says:

    günaydınnnnnn herkeseeeeee

  8. emel Says:

    aaaaa funda sizi çıktınızda ben çıkmayınmı dedim gı hem ben daha gençin güzelim :)

  9. tünaydınn wordpressçikler

  10. funda Says:

    ve hatta iyi geceler…

  11. tuba_asi Says:

    gunaydn

Bir Cevap Yazın

