Ebru Gündeş – Beterin Beteri Var

senin derdin dert midir benim derdim yanında
hiç kimsede gördün mü böyle dert hayatında
otur şöyle yanıma dinle bak dertlerimi
anlatınca ağlama deşme benim derdimi

beterin beteri var haline şükret dostum
yıllardır mutluluğun her gün peşinden koştum
daha bir çok derdimi ben sana anlatmadım
genç yaşta saçlarımı boşuna ağartmadım

tanrım bile unutmuş dertlerime dur demez
bir insanın üstüne bu kadar dert yüklenmez
kaderim beni böyle meyhanelere attı
günahım neydi bilmem beni böyle yarattı

beterin beteri var haline şükret dostum
yıllardır mutluluğun her gün peşinden koştum
daha bir çok derdimi ben sana anlatmadım
genç yaşta saçlarımı boşuna ağartmadım

80 Yanıt to “Ebru Gündeş – Beterin Beteri Var”

  1. meraliiimmmm cannn bacımmm en nasssınnn…vallahaa dediklerindee çokk haklısınn…daldık dünyaa telaşesineee koşturup duruyozz bacıkommm…

  2. bayadırr gelemiyorum..baya olaylarr olduu…bi ara anlatırmm..çokk ruhen yorgunummm…dertleşmeye ihtiyacımm varrr.. psikoloğumm meralimmm…arıcamm senii bacıkommm…

  3. görüşürürkk şmd likk byyyyyyy

  4. cemre Says:

    Hayırlı günlerr

  5. cemre Says:

    Emosum allah kolaylik versin dogrudur herşey gelebiliyor napcaz sabretmekten başka zaten bir insanın yüzü gulmedimi gülmuyor şansı hep onla. Gelmisiz bir kere dünyaya artık cilemizi doldurup gidecez.ins bacim bir ara konusuruz allah yardimcin olsun

  6. cemre Says:

    Dünyada ölüm var ölüm insan oğlu hala birbirinde kusur arar üzer kirar kırılır bizler ne maluklariz ne isteriz birbirimizden kime kalcak yere batasica dünya insanoglu yaradilisindan beri bir öfke bir kin bir nefret oysa insan elindeyken değerini bilmeli kaykayıp gidince daha vahh etsen giden geri gelmiyor bir emanet bu can bizde ruh vücuttan uçup çıkınca nasilda mahsun oluyor insan nasilda eli ayağı buz kesiliyor nasilda rahatliyor nasilda sessiz oluyor ölüm ne güzel birseymis dügün gibi sanki rabbine kavuşuyon dertler bitiyor ölüm baslangiçmış ne güzelmiş ölüm Rabbim bizde gelcez sana kolaylikla huzuruna varmamizi nasip et:( ne götürdü hiç birşey ruhunu aldı uçtu kendini cesedine bile sahip cıkamadi.bu insanlar hala neyi paylasamaz daha neyi inkar eder bir nefesti hiç oldu kimse unutmasin ölüm var

  7. cemre Says:

    Slm hayırlı günler sitem

  8. a.slm hayte.hayırdır yoksa tahmin ettiğim şeymi :(

  9. cemre Says:

    Gunaydin Hayırlı sabahlar

  10. cemre Says:

    Evet hayye hasta teyzemiz sizlere ömür.sozun bittiği yer. ALLAH rahmet etsin

  11. amin. başınız sağolsun. yakınlarına allahım sabır versin.haklısın söyleyecek söz yok. ne söylense boş.

  12. tünaydınnnn….
    herkeze hayırrlı günlerrrrr..
    meralimm başınızz sağolsun canımmm..

  13. cemre Says:

    Sağolun Allah razı olsun sizden. Hayırlı günler bu arada

  14. cemre Says:

    Selamun aleyküm. Güzel bir gün bizler için olsun

  15. a.s bacımm..umarımm güzel bir gün olurr..bugün bızdımın doğum günü …yağenimin…

  16. cemre Says:

    Yeni bir gün yeni bir hafta yeni bir ay hepimiz için hayırlı olsun Günaydın

  17. cemre Says:

    Emosum öpüyorum bacim nasılsın napiyon iyisin inş. Yiyenin dogum gününü kutluyorum rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömür versin

  18. cemre Says:

    Yarın Ramazanın ilk günü şimdiden hayırlı olsun rabbim tuttuğumuz oruclari kabul etsin inş inş güzel bir Ramazan ayı gecirmek dileğiyle

  19. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarımmmm :)

  20. karşıyakalı Says:

    epey oldu gelmiyeli canım sitem
    seninle ne neşeli ne güzel günler yaşadık.
    şimdi herkes bir yere savrulmuş.ikinci bir asmi olması lazım bizi toplaması için. …yanlış anlamayın ben kendimede söylüyorum.

  21. karşıyakalı Says:

    RAMAZANIMIZ MUBAREK OLSUN CANIM AİLEM.
    RABBİM CAN SAĞLIĞI ,HUZUR VERSİN.MADDİ MANEVİ BÜTÜN SIKINTILARIMIZI GİDERSİN.HAYIRLI BAYRAMLARA KAVUŞTURSUN.TEKRARLARINI NASİP ETSİN İNŞALLAH.

  22. slm wordpress..hayırlı ramazanlar bre keniler :D

  23. herkeze hayırlı ramazanlarr…

  24. günaydın wordpressçikler

  25. dün bi uyumuşum bi uyumuşum :D sabahta işe geç kaldım zaten.gerçi hergün geç kalıyomda :) bugün biraz daha fazla geç kaldım :D ama iyi geldi.dün ruh gibiydim halsiz bitkin dolanıyodum. az işte yapmadım.bayağı çalıştım yani.neyse olur böyle vakalar.

  26. siz necesiniz nasıl gidiyor remezan :)

  27. cemre Says:

    Slm. İyi günler zaman

  28. sese bak be bu ses kimsede yok ebru gündeş hayranınım muthiş bir şarkı

Bir Cevap Yazın

