Asi dizisi 43. bölüm tahminleri

    HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN

hoş geldiniz

919 Yanıt to “Asi dizisi 43. bölüm tahminleri”

  1. tubacı Says:

    ya ben int den izlemdiğim için bilmiom ama duymuştum galiba kanald ye üye olrsan izleye biliyomuşşsun die bidene istersen

  2. asiiiiiii_demirrrr Says:

    Alıntıdır:
    hangi bölümde yayınlanacağını bilmiyorum ya 43. bölüm sonu yada 44. bölüm

    asi melekteki değişkliği fark etmiş ve melekle bunun nedenini konuşmak için bir araya gelmişdir
    melek aliye aşık olduğunu vealiyle birlikte olduğunu söyler asi duydukları karşısında şok olur ve alinin melekle oyun oynadığını onu sevmediğini hemen anlar,aliyle konuşmak ister onu arar ali asiyi ofisine çağırır.asi alinin ofisine gider

    demir çiftlikte çok sıkılmışdır.kerimi arar ve kerimle birlikte dışarı çıkarlar..asi aliye melekten uzak durmasını söyler……dahada fazla konuşurlar ama oda sürpriz olsun,asi ali ile konuştuktan sonra alinin ofisinden çıkar alide onun peşinden çıkar ve tam bu sırada asi ve aliyi demir görür,öfkeden delirmişdir….
    akşam olduğunda asi çiftliğe döner odaya çıkar ve demiri göremeyince panikler ihsan bey demirin evine gittiğini söyleyince aside hemen eve gider,demir evdedir asi neden burdasın bana niye haber vermedin der,demir bugün nerdeydin ne yaptın diye sorar aside tarladaydım bir ara defneya uğradım der,demir öfkeyle emin misin diye sorar
    asi nedek istiyosun ne sormak istiyosan açık açık sor der
    demirde bugün seni ali ile gördüm…biz hala evliyiz sen hala asiye doğansın der
    asi bu sözler üzerine çok sinirlenir sen ne demek istiyosun bana güvenmiyomusun diye sorar demir sessiz kalır…sonrada hediye edilen aynayı gösterir o adamın hediyesinin bu evde ne işi var sen onunla bn yokkende görüşüyomuydun diye sorar.asi çok öfkelenir
    sen haklıydın bir evlilikte güven yoksa o evlilk bitti demektir der ve demire o dilekçeyi yarın hemen işleme koy eğer sen yapmassan davayı bn açıcam der ve eşyalarını toplamaya başlar ve o sırada şidetli bir yağmur başlar…
    asi elindeki bavullarla kapıya yönelir,demir yaptığı hatanın farkına varır………müthiş sahneler yaşanacak arladaşlar ve bu sahne sonunda vuslat gerçekleşir

    ahmet diyor ki: On 11/12/2008 at 15:32
    elemim geçmiş olsun canım sana
    zaten murat tubaya bir dokunabilse olanlar olacakta
    dizide cenazeydi kaburga kırığıydı derken bunlar ancak bakışarak vuslata erecekler

  3. aslında yeni sayılmam bu şekilde yazışma da yeniyimm .D ben heb yorumları okurdumm ASİ nin yayımlanmaya başlangığı ilk günden berii :$ ama bitürlü yazamıordumm neyseki bu da olduu :DDD

  4. asiiiiiii_demirrrr Says:

    off son pargrafı yanlışlıa yolladm pardon 😀

  5. onemli deil cok saol cnm

  6. asiiiiiii_demirrrr Says:

    vtunnel.com sonra ordaki boşluğa youtube yazın ordanda bulursunuz

  7. asiiiiiii_demirrrr Says:

    bn hep ordan iziyorum

  8. evet bende okuyordum sonunda bende katildim 🙂

  9. tubacı Says:

    yarın erken kalkıcam uykymda geldi bu cumadan sonra sınavlarım bitiyo daha uzun kalırım ozaman görüşürüz kendinize ii bakın iii geceler

  10. iiyi geceler sanadaa 😀 tubacıııı

  11. ii geceler tubacii tatli ruyalar dilerim

  12. asiiiiiii_demirrrr Says:

    iyi geceelerr

  13. asiiiiiii_demirrrr Says:

    arkadaşlar bnde kaçtım hepinize iyi geceler byy

  14. yae o site inqilizce we ben hçç bişeyy anlamadım 😀 bi türk site adresi werir misiniss???? :DDD

  15. herkez gitti esende kacar o zaman hadi iyi geceler hepinize byyye

  16. ahmet Says:

    arkadaşlar asi ve demir ihsan beye söylüyorlarmı boşanacaklarını bu konuda bilgisi olan varmı ya bu arada seneristlerede bir şey söylemek istiyorum bir kere olsun ikisi vuslata ersinlerde ondan sonra ne yapacaklarsa yapsınlar evlendirdiniz hemen ayırıyorsunuz biraz aşklarını yaşasınlarya

  17. ahmet Says:

    bu arada ali aile içine girmek için meleği kullanacak işler bence baya karışacak asi onları görecek ali ile görüşecek demir onları görecek demirle asi arasında gene güvensizlik seneryosu ortaya çıkacak neriman çifliği almak için ali ile ortaklık yapacak süheyla savcı beyle ilgilenecek kerim defneden ayrılacak eski günlerine dönecek

  18. ayysu Says:

    hu hu kimse yokmu

  19. ARKADAŞLAR BURAYI YORUMLARA KAPATIYORUM.YETER BU KADAR.BURDAN DEVAM EDELİM;

    https://asidizisi.wordpress.com/2008/11/13/43-bolum-fragmani/

Yorumlar kapatıldı.

