Asi dizisi 44. bölüm fragmanı

880 Yanıt to “Asi dizisi 44. bölüm fragmanı”

  1. sevim Says:

    menümüz güzelmis.iyi.züheyla budunu güzel pisir ama tam agzima layik sekilde.cünlkü onu cok farkli yiyecem ha ha ha

  2. cemre Says:

    haaaaaa anladim sevim senin niyetini sapik seni

  3. cemre Says:

    istersen ihsan beyendide yaparim

  4. sevim Says:

    cati romanini okumadim canim.ama gercek hayattan alinmissa muhakkak okurum o zaman.

  5. zEhRa Says:

    ya allahım ya şu saatte msn de siteden kimse olmazmı ya offfffff

  6. sevim Says:

    yok ihsan beyendi yemeyeyim.o cok killi olur.iyi tüttürürsen olur bak o zaman

  7. cemre Says:

    zehracim tesekkurler güzel romana benziyor demeki dünyada böyle gaddar annelerde var

  8. cemre Says:

    sen merak etme ben tüylerini iyice ütülerim

  9. cemre Says:

    haklisin zehra ama demeki yorgin düsüp uyumuslar

  10. sevim Says:

    kizlar ben cikiyorum artik.malum yarin is var.hepinize iyi aksamlar tatli rüyalar.

  11. zEhRa Says:

    o zmn bir özetine bak sevim ablacım hoşuna gideceğinden eminim

  12. zEhRa Says:

    olmazmı hemde kaç tane ee cemre ablacım kaldık biz 🙂

  13. cemre Says:

    oldu kizlar yorgunluk dedimde bende yorgumun aslinda cikayim

  14. cemre Says:

    ay zehra sevimdemi cikiyor

  15. cemre Says:

    zehracim nede olsa yasli bir kadinm 3 cocuk annesiyim pilim cobuk basaniyor yarinda kahvaltiya misafirim va ama yarin yine sohpete devam ederiz bu ablani anlarsin dimi nede olsa sizin gibi taze degilim

  16. cemre Says:

    sevim gittinmi bacim iyi geceler sana

  17. cemre Says:

    zehra sevim daha iyi geceler diyecektim size

  18. zEhRa Says:

    tmm aslında bnd yorgunum okul dersler yazılılar hadi byyyyy

  19. cemre Says:

    neyse ben gidim sizi öptüm arv.kib,aeo byeeeeeeeeeeeeeeeee

  20. cemre Says:

    iyi zehra sende dinlen canim

  21. antika Says:

    sitemize hayirli sabahlar deyim dedim

  22. antika Says:

    malesef herkes okul is vede uykudalar herhalde bu aralar kimseleri yakaliyamiyorum üzülüyorum özlettiniz kendinizi millet nerdesiniz yahu

  23. antika Says:

    Genc kardesim ne dicem bak bu sayfayi acabilmek icin kac sayfadan geciyoruz direk buraya girebilmemiz icin bisey düsün ya ilk sayfadan baslatma bizi

  24. antika Says:

    yani diyelimki 10 nuncu sayfadayiz bilgisayara girince hadi hersayfa sonunu tiklaki devam ulasa bilesin bunu özelliklemi yaptin kardes yada ilk sayfalari yazdiklarimizi yok et actigimiz zaman karsimiza en son sayfa ciksin gerci herkes benim gibi düsünüyorsa yoksa ben cogunluga uyarim istersenizde oylama yapalim neyse saka saka yeterki sitemiz olsun gerisi sorun degil neyse halen kimseler yok

  25. antika Says:

    benim issiz kaldigim nasilda belli oluyorya ben devamli buralarda ortalikta kimseler yok ben gene geceleri takilayim bir kac insan kulu buluyorum

  26. antika Says:

    kib. fazlada özletmeyin

  27. Selam ablacım özledim valla ne zamandır görüşemiyoz, soruna gelince bizm sitenin linkini sık kullanılanlara ekle ve daha sonra ordan istediğin zaman girebilirsin.nasıl ekliyecem diyorsan anlatıyım.ilk önce şu linke tıkla;

    https://asidizisi.wordpress.com/

    daha sonra standart düğmelerin olduğu yerde hani “geri,ileri,yenile” düğmelereninin olduğu yerde birde “sık kullanılanlar” düğmesi olacak ona tıkla.sayfanın solunda sık kullanılanlar diğe bir başlık açılacak onun hemen altında “ekle” yazıyor ona tıkla ardından açılan iletide tamama tıkla.bu şekilde eklemiş oluyorsun.daha sonra girmek istediğin zaman yine sık kullanılanlar dğmesine tıklıyorsun ve solda açılan sayfada ASİ DİZİSİ yazısına tıklıyorsun. karşına sitemizin ana sayfası çıkacak oradan sitemizin istediğin bölümüne ulaşabilirsin. umarım anlatabilmişimdir.

  28. ARKADAŞLAR ARTIK SİTEMİZDEN ASİ MÜZİKLERİNİDE DİNLEYEBİLİRSİNİZ.ANA SAYFAYI AÇINCA SAĞDAKİ DEĞİŞİKLİĞİ FARK EDERSİNİZ.HAYIRLI OLSUN

  29. ARKADAŞLAR ÖZET ÇIKTI VE EKLEDİM.ORDAN DEVAM EDELİM

    https://asidizisi.wordpress.com/2008/11/18/asi-dizisi-44-bolum-ozeti/

    BURAYI YORUMLARA KAPATIYORUM.

Yorumlar kapatıldı.

