Asi dizisi 45. bölüm özeti

Asi ile Demir arasındaki buzlar eriyor…

Asi ile Demir arasındaki gerginlik yavaş yavaş ortadan kalkıyor.
Demir, kardeşinin Ali ile görüşmesini yasaklar. Melek ise abisine karşı aşkını savunur. Ali iki kardeş arasına girmeyi başarmıştır. Bu konu, Demir – Asi ilişkini de çıkmaza sokacaktır. Demir, Asi’ye Ali ile birlikte kafede konuşurken gördüğünü itiraf etmek zorunda kalır. Asi’nin tavrı çok sert olacaktır.
Evlilikte aradığı mutluluğu bulamadığını düşünen Asi, hayatını değiştirecek önemli bir karar alır. Demir’in sattığı kendi tarlasını geri alıp çiftçilik yapacaktır. Organik tarım yapmak için çalışmaya başlar. Asi, Demir’le yaşadığı tüm sıkıntıları geride bırakıp mutluluğu toprakta aramaktadır. Demir ise aşkını haksız yere suçladığını, üzdüğünü anlamıştır. Ama bir türlü karşısına geçip, Asi’den özür dilemeyi beceremez. Demir bir karar vermek zorundadır. Ya Asi’nin gönlünü, aşkını yeniden kazanmak için gururunu yenecek, ya da günden güne Asi’nin kendisinden uzaklaşmasına seyirci kalacaktır. Demir yüreğinin sesine kulak verdiğinde ise kendini aşkının yatağında bulur.
Kerim ve Defne boşanmanın eşiğine gelmiştir. Defne aldatıldığını düşündüğü halde bu durumu ailesiyle paylaşamaz. Aldatmadığı halde suçlanan Kerim ise yarım bıraktığı işi tamamlamak üzere Dora’ya yönelecektir.

494 Yanıt to “Asi dizisi 45. bölüm özeti”

  1. günes Says:

    dayanamadim artik reklamarasi yorum yaziyorum
    sizler nerdesiniz

  2. bu neriman cok akıllı bide kızları olsa ne var yani defneye verdigi akıl süper

  3. günes Says:

    asi cok hakli insan ancak cok sevdi insani kiskanir
    nekadarda güzel asi demir sahneleri ben bayildim valla
    terde basti sizler ne haldesiniz bakalim

  4. günes Says:

    funda evet neriman acayip kadin yaaaaaaa

  5. allah allah işler cıggrındsn fırlıyooo coppppppp

  6. bu gözde metro reklmındaki özgeeeeeeeee şişirdim dominalleri çak bi tane çakkkkkkkk

  7. anam ali nasıl dayak yedi süperdi ya üstünede kaza tatlısı öncedende konser..babasıda duymuş süt kuzusuuuuuuu

  8. allahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  9. vuslata bak beeeeeeeeeee

  10. ya nerdesiniz yaaaaaaa

  11. OHAAAA BEEE İŞTEEE BUU 😀 😀 😀 😀 annaaaaaammmmmmm.uyyhh tiilledim haa

  12. yanlış yerdemiyim yoksa kimse gelmedimi..

    HA SİZZZZZZ DONDUNUZ BUZLARINIZI CÖZÜN RÜYA DEGİL GERCEK

  13. demir sütçüyee YAKIŞMIŞ dediyaa ordaa kopttumm çokk piss laff koydu demirimm

  14. günes Says:

    fundacim bizde da reklam var

  15. günes Says:

    vuslat filan yok

  16. FRAGMANDA VUSLAT VAR KIZZZZZZZZZZZZ

  17. demir sütçüyee YAKIŞMIŞ dediyaa ordaa kopttumm çokk piss laff koydu demirimm

  18. vuslat fln yok mu :S

  19. günes Says:

    beni heyecanlandirdin

  20. ALLAHIM YA BU BÖLÜM SÜPERDİ ASLANLA MELEGİN HIRSIZLIGI.DORA YAPTI YILANLIGI ACIDIM DEFNEYE

  21. kankaaa 5 aralık cuma günü tarihh yazılacakk 😀

  22. günes Says:

    bizde daha bitmedi asi

  23. TARİH HEMDE NE TARİH AY O ASİNİNN DEMİRE SALDIRIŞI HAFTAYI URGANLA CEKİYOM İP YETMEZ

  24. uff valla yaa çook üzüldüm defneye keşke kerimle o kadar sert konuşmasaydı

    yaa elim ayağım birbirine girdiiii kankaaaaa yerimdee duramıyorummm 😀

  25. günes Says:

    alcak kerim

  26. GÜNEŞŞŞŞ ŞOKA HAZIR OL KIZZZZZZZZZZ

  27. güneş VUSLAT haftaya zaten 😀

  28. KANKA OTURDUGUM SANDALYE ZANGIR ZANGIT TITREYOO COK HEYECANLANDIM YA OFFF OLEY HADİN HALAYAAAAAAAAAAAAA

    LORKE LORKE LORKE HANIM LE LORKE

  29. günes Says:

    yaa biz asiyle kerimi görmek isterken bunlar kerimi gösteriyorlar

  30. I LOVE YOU İHSAN
    I LOVE YOU İHSAN
    .
    .
    .
    .

  31. DEMİRLE ASİ SÜPEDİ YA DİGERLERİ ŞOKA GİRDİ KESİN OFF YA ELİM TİTRİYO DELİ GİBİ GULUYOM BALKONA ÇIKIP BAGIRACAM SİMDİİİ

  32. İHSAN BABA
    İHSAN BABA…………..BABASIN SEN YAA BABA BABA BABA 😀

  33. EVET YA GONCANIN YUVAINI KURDU ASİYİ DE YAPTI ALLAHIM NERİMAN BOŞ BOŞ KAPRİS YAPSIN HIYAR..

  34. FRAGMANI ARIYORUM AMA DAHA ÇIKMADI 😀

  35. FRAGMANI ZOR VERİRLER VUSLATI GOREN ŞOK OLUP KAYITA GİREMEMİŞTİR

  36. YA HADİN ELLER OH OH OH OYNAMA SIKIDIM SIKIDIM CİHANDA BÖYLE VUSLAT GÖRSÜN SALLA SALLA YER YERINDEN OYNASIN SALLA SALLA..OH OH

    🙂
    😀

  37. UUYYYHH TİLLLEDİMM HAAAAAA

  38. zaman durdu sözünle,ay tutuldu gözünde……….

  39. bacım sen telleme biz görüyoz kim telliyo ayy bugün sacmalarsam bilinki beynim soktan cöktü devre dışı yani allah allah

  40. FRAGMANI KOLAY BULDUM BU SEFER 😀

  41. at kız at

  42. ATTIM KANKA 😀

Yorumlar kapatıldı.

