Asi dizisi 46. bölüm fragmanı

1.013 Yanıt to “Asi dizisi 46. bölüm fragmanı”

  1. iyi akşamlar meral abla . nasılsın?

  2. sevim Says:

    ay canim meralim gelmis.naslsin bacim.bak kardesimide getirdim burya.

  3. asi merve Says:

    OOOOOOOOOOOOOOOO MERALİM CNM İKİCİK ABLAMDAA BURDAYMIŞŞ CNM BNM H.G İKİTANEM HATTA ÜÇTANEM ZİLAN ABLAMDA VAR DAHA ÇOK AMA BURDA OLANLAR İÇİN SÖLÜOMM

  4. cemre Says:

    teskkürler genc kardesinm iyiyim sizleri gördüm daha iyi oldum

  5. zEhRa Says:

    kime dayak atılacaksa ben yapıyim elim acayip ağırdır ha

  6. zilan Says:

    oooo ablacım sen Türkiye ye gelene kadar o dayak unutulur bile:D
    hem sen bana kıyarmısın hııı:)
    ama merve haklı yanii gerçekten korkunçsun baksana verdiğin cvp a hemen dayak, olmuyor işte görünen köy klavuz istemez:D
    iyice korkunç oldunmu şu an bu yazıları okurken :D:D

  7. asi merve Says:

    iyiyimmm cnmm ablamm üçtanecigimm nasılsınn ablamm malumm bnde yasak varrr

  8. cemre Says:

    sevimim canim bacim hosbuldukta kardesin nerde tanistir bakalim hos gelmis sefa getirmis sevimim sen nasilsin

  9. günes Says:

    bi meralim eksikti oda gelmis hos gelmis
    gözdem seni cok özledik sende su seyi taktir da dön araniza

  10. sevim Says:

    meral kardesim demire cok kizmis.sana yeni rakip geldi ona göre

  11. cemre Says:

    zehracim sende h.g bu arada kime dayak atiyorsunuz

Yorumlar kapatıldı.

