Asi dizisi 46. bölüm tahminleri

946 Yanıt to “Asi dizisi 46. bölüm tahminleri”

  1. MeLiS Says:

    kusura bakmayin bu aralar cok yogunum ve cok vaktim olmuyor siteye girmeyi ama sizi okumaya calisiyorum

  2. MeLiS Says:

    evet cemre abla seninle bir ara konustuk saniyoruum

  3. sevim Says:

    hepinize iyi aksamlar arkadaslar.öncelikle genc kardesime cok ama cok tsk ediyorum,bizler icin bu klipleri hazrladigi icin.derslerinin yogunluguna ragmen zaman ayirmis.sagol kardesim.2.klibteki sarkiyi söyleyen sanatci kim bu arada parcada hosuma gitti.söylerseniz sevinirim.tsk

  4. antika yani birsel ablamda hastaymış onada verdim nane limon cayımızdan güneşcim sanada papatya cayı …meliscim editörlügünde hayırlı olsun ..

  5. cemre Says:

    tesekkurler meliscim okuyosan bizi vaktin olursa gel sohpet edeirz bu arada nerelisin

  6. cemre Says:

    banada öyle geliyor meliscim

  7. günes Says:

    gencerin video kliplerini gördünüzmü

  8. cemre Says:

    öylemi gecmis olsun antika bacim aeo

  9. SEVİMCİM KLİPLERİ DİGER SİTELERDEN ALIYOR YANİ KENDİ HAZIRLAMIYOR KOPYALA YAPISTIR HESABI..
    GECENLERDE Bİ ARKADAR SARKI İSMİ SÖLEMİŞTİ BUNADA YAPSIN DİYE YANİ GENÇ BECERİKSİZİ YAPMIYO..SADECE YALAYIP YAPISTIRIYO HEHE

  10. cemre Says:

    sevimim sende h.g

  11. günes Says:

    mmmmmmmmhhhhhhhmmmmmmmm
    papatya cayida cok severim
    gece gece iyi geldi

  12. günes Says:

    tesekür ederim fundacim

  13. GENÇ ÇÖKTÜ ZAVALLI NETİ DAYANAMADI GENCİN İŞKENCELERİNE KİMBİLİR KAÇ SİTEYE DALDI VİDEO BULACAGIM DİYE SONUNDA NET GÖCTÜ..

  14. sevim Says:

    bakiyrum meral kalbini burdada zorluyorsun.lütfen heyecan yasak.site sakinleri duyrulur.FLAS FLAS FLAS meral bacimizin kalp problemi sebebiyle heyecanlanmasi yaaklanmistir.yani coooook ricaaaaa edyorum,vuslatin v sini bile söylemeyin.doktor kalp atislarinin cok hizli oldugunu söylemis(tabi adam cagiz sebebini bilmiyorki,bir bilse)oy üzden

    🙂

  15. cemre Says:

    olsun yinede tesekkurler genc kardesime ne yapsin cocuk yeni kurdu siteyi tabi baska yarlerden destek alcak insallah gün gelr kendiside yapar

  16. ya arkadaşlar kusura bakmayın benim net gidip geliyo. ayyy fıttırıcam ya ne güzel ortam var. ama benim net sorun çıkarıyo.offff

  17. günes Says:

    eline saglik

  18. cemre Says:

    o degilde sevim korkum vuslati görmeden kalbim duracak ona yaniyorum

  19. günes Says:

    genc netini n basini oksa biraz sev
    sorna yeniden dene

  20. KIS PAPATYA DEMİŞKEN UNUTMAYIN Bİ DESTE PAPATYA TOPLAYALIM DEMİRDENMİŞ GİBİ ASİYE GÖNDERELİM YOKSABİZİM ROMANTİK ADAM KAZMALAŞMAYA BASLIYACAK AH AH NEYDİ O GÜNLER O SAF VE TEMİZ SADE VE GÜZEL HEDİYELER ANLAMLI DUYGULU ROMANTİK SAHNELER AH ULAN AH

  21. cemre Says:

    ay bak sevim vuslat dedin yine degisti kalbimin atisi niye hatirlatin sen bana sebep olcan

  22. seninle sonra hesaplaşacaz birader hanım

  23. sevim Says:

    slm fundacim.lsun biz kopyalisinida severiz.peki 2.klipteki sarkiyi söyleyeni biliyonmu canim.bana gülsen gibi geldi ama.parca cok hosuma gitti.bilen varsa söylesin lütfen neeeee ooooooluuuuuuurrrr.

  24. günes Says:

    meralim sevim burdami göremedim
    kiz gayret cumaya kadar hatta yaza kadar

  25. cemre Says:

    evet ya finda demire ne oldu adam ne güzel hediyeler aliyordu yaksa demirde asi icin köprüyü gecene kadar ayiya dayi diyeceksin misali kizi nikahina aldi hediyeler havaya uctu

  26. MARALIMMMMMMMMMMMMM KIS O DOKTORUN NUMARASINI BANA VER BENİM RİTİMLER FON MÜZİGİ GİBİ OLDU BENDE Bİ BAKTIRAYIM BELKİ BENİM KALP YENİ BİR MÜZİK ORTAYA CIKARIR ASİLERİN VUSLATINDA ARKA FON OLARAK DİNLETTİRİRİZ MİLLETE HE.

  27. günes Says:

    sevimim h.g yeni gördüm seni

  28. sevim Says:

    aman meralcim dikkat.sonra biz sensiz ne yapariz demi.fundacim rica etsem banada bir papatya cayi verebilirmisin.birazda limon sikarsan sevnirim.hadi kiz ne olur lütfen.bak öksürüyorum öhö öhö öhö

  29. kızzzzzzzzz ben biliyorum adam dediki kriz var ben buna ne versem atacak en iyisi su krizden kurtulalım elimiz bollassın ben ona atacagı herseyi alırım demiştir..

  30. ÇAYLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR….

  31. günes Says:

    asimiz ikide birde atar yirtarsa yakarsa neyapsin adam

  32. cemre Says:

    evet funda aslinda hepimizn kakp rihtimini dinleseler ne asi ile demir icin yapilan müziklere gerek kalmaz yeterki kalbimizn muzigini dinlesinler

  33. ee kalp kalbe karsı bak güneş ablamda diyo

  34. günes Says:

    sevim sana ne oldu
    bi benmi saglamim

  35. sevim Says:

    dünürüm hosbulduk canim.nasilsin,iyimisin.meralcim nihayetinde demirin gercek yüzünü sende gördün.bak oda köprüye kadar dayi diyenlerdenmis.gel sen budemir sevdasindan vazgec
    🙂

  36. cemre Says:

    aman funda dikkat et biziiyilestirim derken canindan olma bacim cay dagitirken dikkat et bize fazla yaklasma

  37. ahhhhhhhh ahhhhhhhhhh..
    kokoş neriman hep kendini düşünüyo 45’inden sonra iş kadını olacak hemde sütcüyle malları sütçü yer dımdızlak kalır bunun üzüntüsü var derdi tasası var kim cekecek tabikide asi mazallah sitresten kısır bilem olur bizde asicik ve demircikleri göremeden giderizz..

  38. günes Says:

    sevimmmmmm giiiiiiii bana bisey demiyon

  39. cemre Says:

    bu arada özet cikmadimi

  40. yok ben celik yelek giydim bulaşmaz mu hahahaha

  41. sevim Says:

    limonlu cayi iceyim iyi olurum aylacim.ama daha gelmedi neyseee.eeeeee tüyolar varmi

  42. günes Says:

    ay allahim ne yapim bunlarla
    sevim iyim canim ama ben hem asi hemde demirciyim
    hicbirine kiyamiyorum

  43. sevim Says:

    aylacim ben sana iste hep cevap veririm.sen limonlu cayi ictinmi bari

  44. sevim Says:

    meral senin icin kalpsize gidip kalbini isteyeyimmi canim
    🙂

Yorumlar kapatıldı.

