Asi&Demir – Şunu ben anladım sensiz yatamadım

210 Yanıt to “Asi&Demir – Şunu ben anladım sensiz yatamadım”

  1. BNDE SENİ ÖZLEDİMMM SEVSOUMMMM
    BACIMM SAYFA BENİ KAPI DIŞARI ATTII.Ç.. ANCA GELEBİLDİMM…NOLUYO YAAA….
    EE SEN NASIINN CANIMIN İÇİİ….BENDE İYİYİMM…ÇIKIYODUMM İŞLERİM VARDII AMAM BİRAZ DAHA KALABİLİRİM ABCIMI GÖRMÜŞÜM GİTMEM… 😀 HEHEH SEVİLDİNİ BİLL BAKK
    GÖZDEMM SENİ DE ÖPÜYORUMM BY BYY CANIMMM

  2. sevim Says:

    emosum sevildigimi bilmesem benim burda isim neee :)bende sizleri cok seviyorummm bacimin ici.ben iyiym bacim.hersey bildigin gibi.iste gün boyu kosusturuyorum sonrada aksam iftardan sonra kendimi buraya atiyorum.sn neler ypiyorsun

  3. sevimm abla gelseneeeeeeeee

  4. EVETT CANIM BU ARALRA BÖYLEYİM İŞTE..AKŞAMDA GELMEYE ÇALIŞIRIM AMA BİLMİYORUMM…İŞLERİM HAFİFLEDİ SAYILIRR…AMA YORULDUM BE BACIMM….BUNA DA ŞÜKÜRR…
    SEN NASIIN OZANIM EŞİNN NASILL…

    EVET GÜLNARIMINDA OKULU BAŞLIYOMUŞŞ İYİ HATIRLATTINN…ALLAH ZİHİNN AÇIKLIĞI VARSİN İNŞŞ..
    GÜLDE YANİ SÜRMELİMDE YOKK..GELİR ARTIKK AMA BELKİ O DAA…

  5. emell ablaaaaaaaaa sende gellllllllll

  6. sevim Says:

    gözdem sna cüssssss dmeyi unutmuum bacim.kendie cok dikkat et bacim.aeo.seni cok öptüm.bye

  7. sevim Says:

    geliyom

  8. AYY MÜJGANIMDA GELMİŞŞŞŞ…CANIM H.G ABLASI NABERR….
    SEVOSUMM ALMIŞIM MÜJGANIN MSN ADRESİNİİ …SİTEYE YAZCAKTIM KNADİL MSJ…SENİ GÖRÜNCE MSNDEN SANA MSJ ATIP HEMEN ÇIKTIMM KUARNIM VARDII…ANCA ŞMD GELEBİLDİMM Bİ YANDAN DA MUTFAKTA İŞLERİM VARR…
    AYY SORMA YANİİ YOĞUNUMM YOĞUNUMMM….
    YARINDA TEMİZLİĞE KALKCAMM … 😦 AYY BIKTIM BU İŞLERDENN
    CANIMM SEVSOUMMM İŞE Mİ GİTCEN BACIMM… OKLAY GELSİNN CANIMMM

  9. BEN ÇIKIYORUMM CANLARIMMM SİZE KOLAYY GELSİNNN….
    SİZLERİİİ ÇOKKK ÖPÜYORUMMMMM
    BEN GİTTİMMM
    KANDİLİNİZİ TEKRAR KUTLUYORUMM…
    BYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRRR 😀

  10. sevim Says:

    emosum ben cikmaliyimm.is saatim geldi.seni cok öpyürum.aeo.aksam gelirsen svinirimmm.canim bacim benim.hadi sevimuuuu kacarr 🙂

Bir Cevap Yazın

