Asi&Demir – Yalan Değil

938 Yanıt to “Asi&Demir – Yalan Değil”

  1. ayyyyyyyyyy kanka cok güzeldi oynadılar ay hele son durak süperdi bozan olmazsa tabi

  2. ay demirim hersey aleyhine kesin bu kozcu oglu ailesi asileri yatagından kaldırıp onlarıda yanında sürükleyecek yaaa

  3. zEhRa Says:

    ayyyyyyy o neydi öle resmen dizi boyunca öpüşme sahneleri izledik ve ilk öpüşmeleri çok hoşuma gitti aynı ilk öpüşmeleri gibi dm asiyi hızlı bir şekilde dönderdi asiyle şap diye öptü ayyy süpper bir bölümdü ama burçinede yazık acıdım kocası başka kızlarla acayip bir şekilde öpüşüyo yani zor haa ADANALI DİZİSİ ŞİMDİ REYTİNGLERİ GÖRÜN SİZ BAKEM :d

  4. ay ya neden kimse yok beee..gelin artık sokamı girdiniz ya..avrupasındamı izliyonuz..

  5. kız zehra nasıldı oyun hehe asinin elleri gördünüzmü nasıl kıvırıyo.ben o sisko sakallı herif kesin dedim bu bir pot kıracak beni sinir edecek heleki sustu

  6. zEhRa Says:

    kim potr kıracak kız

  7. harikaydı bayıldım resmen aslan demir bu gece kelimelerin bogazda dügümlendigi anlardan cogunu yasadım ya senRISTLER sounda basardı

  8. kı hani su geveze bi herif geldi size oda hazırlattım dıyen iste o gece boyunca organık tarım dedi durdu bende yeride söyliyecek diye korktum

  9. zEhRa Says:

    ayy evt ya süperdi resmen bölüm boyunca öpüştüşer resmen 😀

  10. 46 bölüm yerini videosus acayım mı genci bekliyorum gelmiyo

  11. zEhRa Says:

    haa farketmedim onu ben pek daha çok asi ve dm ile ilgilendim 😀

  12. zehracım siteden cık tekrar yenile 46.bölüme gecelim

  13. zEhRa Says:

    nsl yenilicem kız ayy şu anda beynim durdu bana bi şey sormayın

  14. BU SAYFAYA GEC

  15. zEhRa Says:

    ama nereye geçiyim

  16. ya adresi veriyorum denetimde diyo

  17. zEhRa Says:

    haa bir asi-demir klibin sayfasına geçelim onumu diyon sen gari 😀

  18. ela__ Says:

    frgaman neden yhok arkadaşlar

  19. ela__ Says:

    hayret yha ilk defa denetime kalmadı xD

  20. yok kızlar 46.bölüm sayfasına gecelim diyorum

  21. galiba o sayfayı bi ben goruyorum neyse genc gelince acar sayfa burda yazalım beynim bölündü ha

  22. elacım 46.bölüm sayfasını nacmıs bulunuyoz sayfayı yenilersen görürsün oray gec link attım ama denetim diyo

  23. günes Says:

    iyi geceler
    asiden sorna nasilsiniz bakalim

  24. günes Says:

    kimler var

  25. günes Says:

    asi cok güzeldi beledigimden fazlasi vardi

  26. günes Says:

    funda nasilsin canim

  27. dger sayfaya gec kız 46ya

  28. günes Says:

    eeeeeeeeee nerdesiniz
    benmi yannisim

  29. 46.bölüm sayfasına

  30. asi merve Says:

    slmmmmmmm asi harikaydı muhteşemdii ablalarım hepinizi çoq sewiyom şimdiden kurban bayramınızı kutlarım malum gezmeye gitcez burda olmuycam unutmayınn beniiii

  31. ela__ Says:

    sLm arkadaşlar eski siteden beri takip ediorum sizi ama yorumlarım denetime kalıodu siteniz hayırlı olsun çok güzel olmuş

  32. asi merve Says:

    Adanali [net] Atv 11.80 28.00
    2 Yemekteyiz Show 9.80 35.60
    3 Asi [net] Kand 9.60 22.60
    4 Ugur Dundar”la Star Haber Star 7.70 22.70
    5 Show Tv Ana Haber Bulteni [net] Show 6.80 21.00
    6 Yemekteyiz (basliyor) [net] Show 6.70 33.20
    7 Adanali (ozet) [net] Atv 6.60 17.90
    8 Sicak Gundem Show 6.00 20.00
    9 M.ali Birand”la Kanal D Ana Haber [net] Kand 5.30 16.90
    10 Var Misin Yok Musun-pt [net] Show 5.20 12.30

    İlk 100 Program / Hedef Kitle : Total
    5 Aralik 2008 Cuma

    No Program Adı Kanal Rating (%) Share (%)
    1 Adanali [net] Atv 15.90 35.90
    2 Asi [net] Kand 9.50 21.50
    3 Carkifelek [net] Fox 8.70 21.30
    4 Yemekteyiz Show 8.20 24.80
    5 Adanali (ozet) [net] Atv 8.20 19.80
    6 Arka Sokaklar (tkr) [net] Kand 7.20 23.40
    7 Show Tv Ana Haber Bulteni [net] Show 6.60 17.40
    8 M.ali Birand”la Kanal D Ana Haber [net] Kand 6.30 16.90
    9 Yemekteyiz (basliyor) [net] Show 5.90 22.20
    10 Var Misin Yok Musun-pt [net] Show 5.90 13.80

  33. asi merve Says:

    buyrun burdan yakın dogrumu onuda bilmiom ama şuna baq yaa yıkıldım resmennnn

  34. asi merve Says:

    gözde ablam seninlede bi türlü konuşamadık ablalarım sölemiştir belki yasak var bana o yüzden hafta içi ugrayamıorum ayagın için çoq üzüldüm malum daha yeni giriom ama sen atlatmışsın bile biraz geç oldu ama meral sevim ayla gözde ayşe sizleri çoq seviom ve öpüyorum tüm sitenin bayramı kutlu olsun by

  35. ARKADAŞLARR YORUMLARII BURAYA YAZMAYIN ARTIK LÜTFEN DİĞER SAYFAYA GEÇTİK HADİ ORAYA GELİN 😀

  36. Şeffaf Oda

    Güneri Cıvaoğlu ile Şeffaf Oda’ya bu hafta; MTV Müzik Ödülleri’nde Avrupa’nın En İyi Sanatçısı ödülünü kazanan Emre Aydın ile Tuba Büyüküstün konuk oluyor!

    14 Aralık Pazar 12:45

    kankam sölemişti ama okumayan vardırr diye tekrar yazdımm

  37. tuba_asi Says:

    ya burda olan var mı

  38. tuba_asi Says:

    a bn izlerim o zaman iyi oldu bu belki diziden bahsederler

Yorumlar kapatıldı.

