Asi dizisi 47. bölüm tahminleri

185 Yanıt to “Asi dizisi 47. bölüm tahminleri”

  1. günes Says:

    merhaba nerdesiniz
    maglum herkezde bayram telasi vardir

  2. günes Says:

    sezen senide kacirmisim neyse isime bakayim

  3. günes Says:

    inanmiyorum adanali gene 1. olmus

  4. günes Says:

    ya allah B.T. sabir versin
    niye o son sahneden sorna aglamis cok ankiyorum
    ben aglamakla kalmazdim delirirdim heralde

  5. günes Says:

    kimler var

  6. asi merve Says:

    BENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN VARIM NERDESİNİZ YA Bİ ORDA Bİ BURDAA YETİŞEMİOMM

  7. slmm arkadaslarr asinin bu bölümü gercekten süperdi ama hala 1nci olamadik yaa inanamiyorumm yeni bölümünü cok merak ediyorum ama iki hafta nasil dayanicaz bilemiyorum offf yaaa

  8. kimseler yok galiba

  9. arkadaslar reytin sayfasına yazalım lütfen

  10. zeynep& Says:

    burda olan varmı

  11. zeynep& Says:

    arkadaşlar öyle tüyolar öğrendim ki bu tüyolardan sonra aliyi öldürmek isteyecksiniz.arkadaşlar ilerleyen bölümlerde muhtemelen 49 veya 50. bölümler arası diziye alinin mafya adamları girecek ali tüm pis işlerini bu adamlara yaptıracak,arkadaşlar ali hala asiyi unutamamış olacak asi ve demiri mutlu şekilde görmeye dayanamıyacak ve adamlarına asiyi kaçırtacak.asiyi uzun bir süre elinde tutacak ali,arkadaşlar bu sırada asi hamile olacak ama bundan asininde haberi olmayacak demir alinin izini bulacak bunu öğrenen ali asiyide yanına alıp arabaya binecekler bu sırada asi aliden kurtulmak için arabadan atlayacak asi başından ağır yaralanacak ve bebeğini kaybedecek…arkadaşlar daha var ama o bölümler geldikçe yazıcam valla demir aliyi öldürecel bu gidişle
    ALINTIDIR

  12. asi merve Says:

    NEEEEEEEEEEEE zeynep bu tüyo gerçekmii iyice türk filmlerine döndüolar bu ne yaa bölle asiye bakarım hangi şartlarda olursa olsun bakarım fkt lütfen diziyi kötüleştirmeyelimm eger uzuatmak fln istiolarsa yapmasınlar kısa kessinler fakat bu denli küçülmesinler bnm bildigim tarık akanın gençligindeki diziler böle olurdu sakın yaa hyr olmasınnnn

  13. asi merve Says:

    asi hamile olacak ama bundan asininde haberi olmayacak nasıl olmayacak senaristler size sesleniom hangi devirde yaşıoz ya asi nası bilmezz offff

  14. cemre Says:

    mervecik gelmis gitmisin güzelim görmedim seni kacirdim

  15. demirr kesin katill olcaakk bu gidişşlee ama bu olayların son bulması en az 5bölümü bulurr yaaaa 😦

  16. ela__ Says:

    arkadaşlar mega magazindeki haber doğrumudur gerçekten o sarışın adm tubanın sevgilisi olabilirmi

  17. Bmail in tyoya yorumu !!!

    Yettimmm gari Tüyo vermek yok ama tüyo yalanlamak var değil mi İlk önce 44 de gonca bebek düşürecek dendi,sonra 46 da defnenin hamileliği ortaya çıkacak dendi sonra dora gidecek ama sonra geri gelecek çünkü hamile olduğunu öğrenecek dendi…Amma meraklıyız hamilelik durumlarına
    Daha önce de yazdım Ali elleriyle yada birinin yardımı ile ASİ ‘Yİ kaçırtırsa ben bu diziyi izlemem…..Zaten nerede mantığı ?
    Ali melek le yakınlaştı demir’e garezi vardı ve o ailenin bireyi olmak istedi…
    Diyelim ki ALİ veya Ali’nin Tuttuğu adamlar asi’yi kaçırdı…Ali pek memnun ….Sonra ne olacak….Asinin ölmesi lazım değil mi? Ölmeyeceğine göre Ali ne yapacak ? Diziden mi ayrılacak ..
    Hakkaten bilmiyorum ….Ali asiyi kaçıracak üstelik hamile olacak ve bir de arabadan atlayacak…Ali’nin arabasından ….Ben 47-48 de böyle bir kurgu bilmiyorum …49-50 muhtemelen oturmadı bile …Değiştiyse bilemem…..

  18. ALINTI
    bu bölümde demir asinin organik tarım arazisini görmeye gidecek orada artık engelmı olcak olurmu dıyecek bilemem kerim bu sefer çok yalnız kalacak ilerki bölümlerde dora tekrar gelecekmiş zaten bu sırada kerimle defne barıstılar barıştılar yoksa kerim out olacak eee onları barıştırmak asiyle demire düşecek haaa arkadaslar kötü bir haberim var demirle mafya arasında çok kötü şeyler olcak hatta silahlı çatışma sahnesi bile çekilmiş bide tehdit için asiyi bile kaçıracaklarını duymuştum inallah olmaz ali melekle birlikte olacak heralde demir artık çeker vurur kısacası artık sıkılmayacağımız bölümler bizi bekliyor

  19. Hava toprak gibi gebe.
    Hava kurşun gibi ağır.
    Bağır bağır bağır bağırıyorum.
    Koşun kurşun eritmeğe çağırıyorum…..

    bu şiirde yazanlarr bence mafya-demir olaylarını anlatıyorr

  20. “RUMUZU” BİLİNMEYEN TÜYOLAR

    Alıntı

    I.
    merhaba arkadaşlar bir haber daha ögrendim..ilerleyen bölümlerde ali demirden intikamını alacak..cok kötü birsey yapacak bunun ne oldugunu ben biliyorum…ilerleyen zamanlarda bununla ilgii fragman verilmeden önce size söyleyecem…..tesekkürler..

    madem merak ettiniz söyleyim…melege tecavüz edecek ya da melekte isteyerek birlikte olacaklar..ama ilerleyen bölümlerde olacak.ali intikamını aldıgını düşünecek.

    II.
    Demir ile Savcinin konusmasinda gecen, kacakcilik isinede ayrica bi dikkat edin, illerliyen dönemlerde cok isimize yaricak!

    Dora gitdi diye sevinenleri üzecek bi haberde verelim, Dora belki bu bölüm gitmis olabilir, ama geri gelmicekde demek degil!

    III.
    Setten konuştuğum bir kişi;
    10 bölüm içerisinde en fazla 2 bölüm sıkılabilirsiniz dedi, evet dedi son 2 bölüm çok kötüydü ama 47.bölümü çekiyoruz şuan bomba geliyo hazır olun dedi
    Ayrıca reytingleride konuştuk Adanalıyı kendimize rakip görmüyoruz yeni dizi söner yakında gene reytingler artcak dizimizin ama Adanalının etkisi olur, genede biz 1. olucaz dedi senaryoda bu kadar kararlılar anlayacağınız.

    IV.
    Bugün aldıgım bir kac haberi daha sizlerle paylaşmak istiyorum.
    diziye ilerleyen bölümde bir sanatçı oyuncu daha katılıyor..kim oldugunu bende bilmiyorum.kötü rolde olacak.Ali’nin mafyası olarak calısacak.Ali Asi’yi bu mafya adamı tarafından kacırtıyor.demir’i her taraftan yıkmak istiyor..ortalık daha da gerginlesecek ilerde..ayrıca kerimden aslan fena halde kapısıyorlar.

  21. YA BMAİL İN YAZINA GÖRE ASİYİ ALİ KAÇIRTMAYACAK AMA İŞE MAFYA FLN GİRERSE BENCE ASİNİN SONU İYİ DEĞİL……

  22. cemre Says:

    herkese iyi geceler kimsecikler yok sezen tesekkrler tüyolarin icin gözde bacim gelmis kacirmisim malum bayram telasi firsat bulmusken bir bakim dedim kimsecikler varmi yokmus neyse yarina görüsürüz hepinize iyi geceler simdiden bayraminiz mubarek olsun

  23. cemre Says:

    birde kerimin günagini almisizi adam iyi kendini tutduda fazla ileri gitmedi tabi bu onun suczus anlamina gelmez cünkü defneninde dedigi gibi o odaya girerken düsündügündü sonrasi ne farkeder sonucta niyet önemli ama kerime rahatlik batmisti simdi akli biraz basina gelsin defneyle evlene bilmek icin nasil ortaligi ayaga kaldirdi simdide beyenmez oldu kerim daha kendi kisiligi yerine oturmamis ne istedigini bilmiyor önce kendini bir rayina otursun ondan sonra defne ile kararlar versin vede defnede hemen effetmesin kerimin bir burnu sütsün ama demirin hayatina engel olmadan

  24. ARKADAŞLAR LÜTFEN REYTİNG SAYFASINA YAZALIM…

  25. zEhRa Says:

    slm ben geldimm 🙂

  26. zEhRa Says:

    ya yinemi kimse yok ben çıkıvreyom gari 😦

  27. antika Says:

    bu rasida yanliz kalmasin diye yazdim ama burdada kimsecikler yok üf ya

  28. asi merve Says:

    slm kaçamak yaptım ama kimse yok bu ne yaa bayram die kaçtınız hrhlde bayram şekerimi +paramı isterimm DUYRULURRR 😀 ABLALARIMM ÖZELLİKLE SİZ KUSURA BAKMAYIN GİREMİODUM BAŞKA BİR YERE GİTMİŞTİK ŞEHİR DIŞI ŞİMDİ GELDİM HAFTASONU İNŞ YANINIZDAYIMMM

  29. asi merve Says:

    ANTİKAA SLMMM SONUNDA BİRİNİ BULDUM ŞÜKÜRR KAÇMA YALNIZZ

  30. asi merve Says:

    BEN VARIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  31. tuba_asi Says:

    bn geldim hahaaaaaaaaaaaa 🙂

  32. tuba_asi Says:

    ya diziye leyla başak mı katılacak of tam barıştı derken içim karardı

  33. tuba_asi Says:

    bn gidiom herkesin geçmiş bayramını kutlarım

  34. tuba_asi Says:

    bn gidiom herkesin geçmiş bayramını kutlarım 🙂
    bbbbbbbbb

  35. mera Says:

    ya bu ne ya bu ne ya bildiğin skendalll(:

Yorumlar kapatıldı.

