Asi dizisi 46. bölüm reytingi

1 Adanali [net] Atv 11.80 28.00
2 Yemekteyiz Show 9.80 35.60
3 Asi [net] Kand 9.60 22.60
4 Ugur Dundar”la Star Haber Star 7.70 22.70
5 Show Tv Ana Haber Bulteni [net] Show 6.80 21.00
6 Yemekteyiz (basliyor) [net] Show 6.70 33.20
7 Adanali (ozet) [net] Atv 6.60 17.90
8 Sicak Gundem Show 6.00 20.00
9 M.ali Birand”la Kanal D Ana Haber [net] Kand 5.30 16.90
10 Var Misin Yok Musun-pt [net] Show 5.20 12.30

İlk 100 Program / Hedef Kitle : Total
5 Aralik 2008 Cuma

No Program Adı Kanal Rating (%) Share (%)
1 Adanali [net] Atv 15.90 35.90
2 Asi [net] Kand 9.50 21.50
3 Carkifelek [net] Fox 8.70 21.30
4 Yemekteyiz Show 8.20 24.80
5 Adanali (ozet) [net] Atv 8.20 19.80
6 Arka Sokaklar (tkr) [net] Kand 7.20 23.40
7 Show Tv Ana Haber Bulteni [net] Show 6.60 17.40
8 M.ali Birand”la Kanal D Ana Haber [net] Kand 6.30 16.90
9 Yemekteyiz (basliyor) [net] Show 5.90 22.20
10 Var Misin Yok Musun-pt [net] Show 5.90 13.80

833 Yanıt to “Asi dizisi 46. bölüm reytingi”

  1. ela_nur Says:

    bacılarımmmmmmmmmmmm sizi çok seviyorum.gülmekten koptum gızzzzzzz dünkü mevzunuz benmişim aylam gelememe ne çok ama çok üzüldüm hazırlamıştım kendimi ya beni bi okuyup üfleyin diyorum size 😀 şimdide yeni evin su tesisatında sorun çıktı su kaçağını bulmak için kırdılar döktüler evi bendeki de ne şans yaaaaa neyse allah beterinden saklasın.aylacım kıbrısa gitmedim çünkü abim buraya geldi sevim seni de çok özledim misafirin vardı galiba bacım meralim sağol bitanem kızları aydınlattığın için sms almadım aylam meralden geliyo ama sorunmu var acaba inşallah bugün görüşürüz sizi çok çok çok çok öpüyorum canlarım benim

  2. ela_nur Says:

    bu arada fragman hakkında da bir iki şey söylemek istiyorum.meleği tebrik ettim aptallıklarına devam etmedi.kerim bey kafasını taşlara vurmaya başlamış gibi görünüyor.süho savcı ihsan nero dörtlüsü yine aynı mekanda hadi hayırlısı 😀 göründüğünden daha gergin bir bölüm olacak gibi geldi bana
    demir kardeşi için aralarında birşey olmamış derken çok rahattı sanki daha kuralcı olmalı meleğe karsı asıl rahatsız olan asi gibi görünüyo son cümleler güzeldi bu konuşmanın geriside gelir. ya bunları yüzü neden gülmüyoo birbirlerine kavuşmuşlar robot gibiler,sütoğlannnnnnnn inşallah o bedel dediğin senin ayağına dolaşır ne diyim başka

  3. cemre Says:

    hekese günaydinlar

  4. cemre Says:

    gördem bacim h.g nasilsin iyimisn hic sorma dün aksam kizlara senin kibrista olamadigini anlatana kadar baya bir yoruldum ter su icinde kaldim

  5. cemre Says:

    bu arada gözdem bacim demir aralarinda birsey olamais derken melegi degil kerimle dorayi kasdetti melekten haberi yok bilseki melek alinin yanindaydi vusluati yarida keser isin hiziyla baslarinda biterdi yüzlerinin asik olmasinin sebebide defnenin babasi tarafindan gelip alindigini ögrenip isin ciddiye bindigini ögrenmeleridir tahminimce.ya gözdem sen böyle degildin hemen anlardin konuyu ne oldu bacim gercekten sende nazar var bir an önce okuyup fatma teyzeye söyliyelimde kursun döktürelim bacim öptüm seni

  6. cemre Says:

    bacim her halde seni kacirmisim neyse görüsürüz kib

  7. ela_nur Says:

    kızzzz nebileyim melekten bahsediyo sandım birden bende şaşırdım .aylaaaaaaaaaaa çok terleme bacım sana iyi gelmiyo üşütücen sonra kıyamam ben sana bacım diyorum size ben nazara geliyorum diye tü tü tü tü tü 41 kere maşallah bana ha ha ha ha ha ha ha 😀

  8. ela_nur Says:

    burdayım bir süre sizi bekliyorum

  9. genç,sezen,antika,bahar,aysu,zehra,tuba,melis,nazlı,merve bugün gelin bari be

  10. 30 dk sonra..FRAGMAN SAYFASINI ACACAGIM ORAYA BEKLERİM…

  11. asi merve Says:

    slmmmmmmmmmmmmmm gözdemmm gelmişsin cnm ablamm h.g

  12. asi merve Says:

    benn gelimmm slmmm

  13. ela_nur Says:

    slm canım sende hg nasılsın güzelim

  14. asi merve Says:

    halamı kimse yokk nerdesiniz beniii gören varmııı

  15. asi merve Says:

    ohh gözdemm burdaymışsınn iyi deilim birazcık papyaya yakalandım ben fundadan geçmiştir 😀 SEN NASILSIN İYİMİSİN BAŞINA GELENLERİ DUYDUM SİTEYEDE YAZDIM GEÇMİŞ OLSUNN

  16. asi merve Says:

    FUNDA BEN GELDİMDE SENN NERDESİNN

  17. asi merve Says:

    GÖZDEM NERDESİN FUNDA SEN NERDESİN

  18. asi merve Says:

    KİMSE YOK HRHLDE NESE BENDE ÇIKIYIM KİMSE YOK KAÇIRDIM GALİBA AKŞAMKİ MUHABBETE GELEMEDİM KUSURUMA BAKMAYINN CANLARIM ÖPTÜM SİZLERİİ BY

  19. ela_nur Says:

    ben burdayım yorumum denetime takıldı neden anlamadım

  20. asi merve Says:

    geldim geldim seni gördümm

  21. asi merve Says:

    dayanamayıp belki gelmişlerdir dedim girdim iyikide girdimişimde siz nerdesinizz allah aşkınaaaaaaa huuuuuu

  22. asi merve Says:

    ben heran çıkabilirim ona göre gelinn artıkk meral ayla sevim gözde antika nazlı genç fundaaa nerdesinizz yaa

  23. asi merve Says:

    nasılsın gözdem iyisindir inş epey uzak kaldım ben sizlerden bir gün telafi ederimm

  24. asi merve Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kimse yok valla hadee bogazım şişti vallaaaa gelin artıkkkk aglıom baq üğğğğğğğğğğğğğğ

  25. asi merve Says:

    iyi kimse yok galiba nerdesinizz yaaa

  26. asi merve Says:

    nese bende çıktım yarın giremeyebilirim ancak haftaya cuma asiden sona belki oda aradaki kçamakları saymassam 😀 bacılarım ablalarım sizleri çok öpüyomm gelemeyebilirim beni unutmatın sizleri seviom by öptüm kib

  27. FRAGMAN SAYFASI HAZIR BUYURUNN..

  28. LÜTFEN YORUMLAR FRAGMAN SAYFASINA

  29. zEhRa Says:

    slm bebişlerim

  30. zEhRa Says:

    ya bebişkolarım kimse yokmu ya 😦

  31. fragman sayfasına geççç zehra

  32. günes Says:

    iyi aksamlar kim var

  33. asi merve Says:

    BENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Yorumlar kapatıldı.

