Asi dizisi 47. bölüm özeti

Ali, Demir ile Asi’yi karşı karşıya getiriyor.

Asi ile Demir birbirlerine kavuşmuşlardır ancak, Ali’nin kurduğu tuzak Asi ve Demir’i karşı karşıya getirir. Asi büyük bir heyecanla organik tarım yapacağı arazide çalışmaya başlar. Kısa zaman sonra tarlasının hemen yanında Demir’in bir fabrika kuracağını öğrenir. Asi, Demir’den bu projeden vazgeçmesini ister. Demir kolayca vazgeçebilecek durumda değildir. Ortakları vardır. Bu nedenle araları açılmaya başlar. Demir aşkını daha fazla üzmek istemez, ekonomik olarak zarara uğramayı göze alarak o bölgede fabrika yapmaktan vazgeçer ve anlaşmayı iptal eder.
İhsan Bey, Defne ve Kerim’in boşanma kararını verir. Defne ile görüşmesi, konuşması yasaklanmıştır. Kerim bu durumu kabullenemez. Defne aldatılmanın bedelini ödetmeye kararlıdır. Kerim’in mal varlığına ortak olacağını açıklar.
Ali, Demir’in işini baltalamak için ortaklarını kışkırtır. Demir’e gözdağı vermek isteyen ortakları ise evini ateşe verir.

966 Yanıt to “Asi dizisi 47. bölüm özeti”

  1. cemre Says:

    iyi geceler tugba ciktigini okumadim kib

  2. bilader iyi geceler ..

  3. günes Says:

    funda bilmiyorum öyle basladim eski sitede sizin deyil ama
    sorna kaldi bida

  4. hımm olsun sanki hepimiz gereck ismimizimi kullanıyoz sanki ..

    ben ilk zamanlar antika ablamı erkek zannetmiştim ama kadınmış

  5. günes Says:

    meralim yerim seni nasil ugrlu gelmemis
    biz tanismadikmi haaaaa hemde nasil ugurlu bide bacilarin var

  6. günes Says:

    belkide aylaya uyuyor ondandir

  7. ESKİYE MAZİ GELECEGE NİYAZİ BOŞ VERİN ESKİYİ..

  8. günes Says:

    kizlar türkiyede saat yarimi gecti genci kutlaya biliriz

  9. AYLAAA AYSEMAYA YAKIN HEHE..

  10. günes Says:

    evet zaten bosverdik iyiki bizi genc bulduda buraya tasindik

  11. KİM KİM KALDIK EE HADİN ELLERİ GÖRELİM..

  12. burdan devam edebilirsiniz eğer takılmaya başladıysa.

    https://asidizisi.wordpress.com/2008/12/19/asidemir-biri-bana-gelsin/

  13. cemre Says:

    aylacim tabiki sitede sizleri tanidim orda bir avantajim bir o oldu sizin gibi bacilari buldum yoksa ben baskalarina ugurlu gelmedim

  14. sevim Says:

    site sakinleri bugünde benden bu kadar.sizlere iyi aksamlar diler,tatli rüyalar görmenizi dilerim.vay ne güzel yaziyom
    🙂 yarin görüsürüz.byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  15. günes Says:

    aysemaya anlamadim fundacim yeniden alayim

Yorumlar kapatıldı.

