Asi dizisi 48. bölüm özeti

Asi’nin hayatı tehlikede;

Kaçırılan ve kendisinden bir haber alınamayan Asi’nin hayatı tehlikeye giriyor.Demir Asi’yi kaybetme acısını derinden hisseder. Yanan evde Asi’nin olup olmadığı belli değildir. Polis yaptığı incelemede en ufak bir ipucuna ulaşamaz. Demir bu işi ortaklarının yaptırmış olabileceğini düşünür. Asi’yi kaybetme korkusu Demir’i çileden çıkarır. Kerim’le birlikte silahlanıp ortaklarının mekânını basarlar. Asi’ye sağ salim kavuşmak için mafya ile anlaşmaya bile razıdır. Ancak işler ters gider. Asi’yi kaçıran adam onu teslim etmez. Asi’yi de alıp kayıplara karışır. Bir yandan Demir, diğer yandan Ali, Asi’yi aramaktadır. Asi’nin hayatı tehlikededir. İhsan Bey ailesini üzmemek için bu acı olayı saklamayı tercih etmiştir ama zaman geçtikçe Neriman bir şeylerin ters gittiğini anlar. Demir aşkını bulduğunda ise daha zor bir sınav vermek zorunda kalacaktır.

847 Yanıt to “Asi dizisi 48. bölüm özeti”

  1. cemre Says:

    sende h.g antikacim sen nasilsin iyimisin tekrar dogum gününü kutluyorum

  2. gün Says:

    antikacım, h.b. canım ben hgep sizleri okuyorum da girmiyorum. ama böyle karşılaşınca sizlerden kendimi alamadım.

  3. h.b. cemrecim saol iyim çok $ükür bazen agrim oluyo ama fazla deil neyse benim $imdi çikmam lazim hepinizi öptüm

  4. antika Says:

    tesekkür ederim gün ben iyiyim sagol umarim sizde iyisinizdir tanistigima memnun oldum evet ben laranin annesi iyi takipcisiniz ne güzel

  5. cemre Says:

    okudum gün ablacim cok sagol güzel sözlerin icin siirimi beyendigine sevindim

  6. gün Says:

    bu arada doğum gününüzü kutluyor herşeyin gönlünüzce olmasını diliyorum antikacım,

  7. günes Says:

    meralim hosgeldin bak sonunda gün ablmiza kavustuk

  8. cemre Says:

    aylacim senide öptüm canim sen nasilsin hepimiz toplandik merakla dizimizi bekliyoruz

  9. günes Says:

    meralim hosgeldin bak sonunda gün ablamiza kavustuk

  10. antika Says:

    tesekkür ederim cemrecim herkese güzel dilekleri icin tesekkür ederim

  11. cemre Says:

    esencim güle güle kendine iyi bak görüsürüz

  12. cemre Says:

    evet aylacim bulduk gün ablamizi allah her zaman keyifli sohpetler etmeyi nasip etsin

  13. antika Says:

    güle güle esncim

  14. gün Says:

    genç arkadaşlarım şimdi hepinizi kucaklıyor ve öpüyorum. ve sizlerden müsaade istiyorum. yaşlı ablanız daha fazla dayanamıyor. hepinize iyi seyirler ve iyi geceler diliyorum.hoşça kalın .

  15. cemre Says:

    bu arada dizimizin yeni bölümüne 1 saat kaldi heyecan dorukta

  16. antika Says:

    cemrecim senin siirini ben neden bulamadim yoksa görmedimmi bu sayfadami demin bayagi bi yorum okudum fakat senin siirine rastlamadim ben bi bakip geleyim

  17. antika Says:

    gün güle güle kendine iyi bak tekrar görüsmek dilegi ile hoscakal

  18. cemre Says:

    oldu gün abla ne yaslisi muhim olan gönlünüzün genc olmasi öptüm sizi görüsürüz insalllah

  19. cemre Says:

    antikacim 16.12 yazmisim bugün umarim beyenirsin

  20. cemre Says:

    aylacim sesin cikmiyor nerdesin yoksa tv basina gectinmi

  21. antika Says:

    buldum cemrecim tüylerimdiken diken oldu insanin ruhuna isliyor vallahi ellerine kollarina saglik

  22. günes Says:

    ya benim bilgi sayara birseyler oldu takilip duruyor

  23. cemre Says:

    beyendigine sevindim antikacim biliyormusun nerdeyse tamamini ilk fragmani izledigim gece üzüntümden uyuyamadim kafaya taktim hepsiin cogu nerdeyse o gece dudaklarimdan döküldü bazi yerlerinide bir hafta icinde düzeltim cok sagol

  24. günes Says:

    burayim ama yazilarim cok yavas gitti gün ablamlada görüsemedik
    tam zamani buldu benim bilgi sayar

  25. cemre Says:

    bakalim bu bölümden sonra neler hissedip yazarim ona göre aylacim benimde öyle oluyor pc yani gec gidiyor

  26. cemre Says:

    aylacim eski olan pc yoksa yenisimi

  27. günes Says:

    gün ablam kendine iyi bak iyi seyirler yeniden görüsmek üzere hosca kal

  28. antika Says:

    aranizda kac kisi sigara iciyor bilmiyorum fakat ben 6 senedir icmiyorum umarim hic kimse icmez sadece sizinle bu satirlari paylasmak istedim.

    Sigaranin künyesi
    Ana adi Kök.
    Baba adi Yaprak.
    Dogum yeri Toprak.
    Cinsi NIKOTIN.
    Adresi INSAN.
    Sokagi GIRTLAK.
    Barindigi yer AKCIGER.
    Esi AZRAIL

    sonu MEFTA

  29. günes Says:

    meralim yenisi yedi kafayi ama düzeldi gibi bende anlamadim

  30. cemre Says:

    ay evet antika bu yaziyi okumustum yine bir yerde ama ne güzel uydurmuslar cok sükür hic icmedim icenlerede tavsiyem biraksinlar cünkü sagligin bas düsmani

  31. antika Says:

    Bu bölüm cok üzücü gececegi kesin bol bol aglariz artik ben fragmani seyrederken agladimki bu gün nolur bilmem

  32. cemre Says:

    yenisimi aylcim bak görüyon iste hadi digeri yapiyordu külüstürdü buna ne demeli bence yine eskiler daha saglamdir simdikileri saglam yapmiyorlarki cabuk bozulsunda yenisi alinsin

  33. antika Says:

    evet ben biraktim ve herkese tavsiye ediyorum bu bana bugün geldiginde tüylerim diken diken oldu ne kadar kötü bisey dimi sonun mefta deyince insan cok kötü oluyor

  34. cemre Says:

    bende antikacim inaniyorumki bu gece cok agliyacam ve icimi bir güzel dökecem cok doldum artik

  35. cemre Says:

    biraktigin iyi omus antikacim saglik her seyden önce gelir sagligina zararliysa kullanmamaya bakmaliyiz ama tabi alisanlar icin zordur birakmasida cabuk olmaz yavas yavas olur

  36. antika Says:

    genc ve funda ortalikta yok sizce televizyon basini bekliyorlar gelselerde biraz takilsam kac gündür giremedim dün esim sag olsun firsat vermedi bu günde yok hersey bana kaldi en güzelide haftalardir diziyi hic saatinde seyredemedim uzun zaman dan sonra ilk defa bu güzel bölümü evde yanliz seyredebilecem artik tv nin icine düserim herhalde

  37. antika Says:

    yavas yavas birakilmiyor insan bugünden sonra icmicem deyip birden birakip beyinde bitirmesi lazim bende öyle oldu benim avantam birde esimin hic sigara kullanmamasi eger o icseydi belki bu kadar kolay olmazdi ama arada canimokadar istiyorki sigarayi ander aklima geliyor iste simdi yaksam ne olur dedigim günler oluyor

  38. antika Says:

    asi birazdan özeti ile basliyor

  39. antika Says:

    cemrecim ben namaza gidiyorum yatsiyi kilayim dizi baslamadan diziden sonra görüsürüz canim

  40. cemre Says:

    oldu antikacim ben tv basina yerlesim sonra görüsürüz öptüm seni

  41. antika Says:

    hadi bye bye günescim senin pc takildi herhalde hadi yap sunu da sonra asinin yorumunda görüsürüz

  42. cemre Says:

    oldu antikacim allah kabul etsin namazini

  43. antika Says:

    dizi molada canimsiniz bomba gibi bir bölüm geliyor iyi seyirler diliyorum

  44. antika Says:

    heyecanda dorukta offffff offfffffffffffffff

  45. günes Says:

    herkeze iyi seyirler diliyorum görüsürüz

  46. günes Says:

    isallah diziden sorna görüse biliriz

Yorumlar kapatıldı.

