Asi&Demir – Kalbin hala benimse

116 Yanıt to “Asi&Demir – Kalbin hala benimse”

  1. veeeeeeeee

  2. zero

  3. buda demektirki hala sorun var. o zaman ben çıkıyom.hadi allaha emanet ol.allah rahatlık versin.bye

  4. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnn bugün güzel bir gün istanbula yılın ilk karı yağdı hadi buyrun hanımlar beyler kapınızda açıkkkkk herkese işte de evde de kolay gelsin dikkat edin canlarım hasta olmayın ortalıkta salgın var şimdilik hoşçakalın görüşürüzzzzzz

  5. antika Says:

    günaydinlar olsun

    bana sarkilar söyleyin bugün bir yas daha yaslandim

    aksam misafirler gittiginde girerim insaallah sizleri özledim iki gündür görmedim bir eksiklik hissettim canimsiniz

  6. ayysu Says:

    arkadaşlar ne oldu size ne bu sessizlik

  7. zEhRa Says:

    ayyyy bn hiç kar görmedim yani gördümde köyde dağın zirvelerinde gördüm ama elleyemedim şansa bakki 😦

  8. zEhRa Says:

    ablacım burdamısın

  9. ayysu Says:

    antika doğum günün kutlu olsun canım

  10. ayysu Says:

    burdayım canım

  11. ayysu Says:

    ist yılın ilk karı düştü bugün

  12. zEhRa Says:

    ayyy kar demeyin bana haa bu arada aysu ablacım net gitti ondan çıktım

  13. zEhRa Says:

    antika ablamın doğum günümü iyiki doğdun ablacımmmmmm

  14. Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin.. Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. Kalbim hep seninle. İyi ki varsın.. Birlikte daha nice yaşlara…
    Doğum günün kutlu olsun ablacım.

  15. zEhRa Says:

    ayy genco ilk cümleni okuduğumda ne diyor ya bu ddim ama gerisini okuyunca Allah seni ne yapmasın be 😀

  16. özet çıktı 🙂
    burdan devam ediyoz;

    https://asidizisi.wordpress.com/2008/12/24/asi-dizisi-48-bolum-ozeti/

    burayı yorumlara kapatıyorum.

Yorumlar kapatıldı.

