Asi&Demir – Unutamam

549 Yanıt to “Asi&Demir – Unutamam”

  1. ela_nur Says:

    sabah 8 den buyana biri gelsin diye bekliyorum hg arkadaşım kendi kendime konusuyordum bende malum 😀

  2. ela_nur Says:

    ya madencide kayboldu ıssz bir adada tek başına kalmış gibiyim 😀

  3. cemre Says:

    günaydinarrrrrrrrrrrrrrrrrr

  4. cemre Says:

    gözdem sesin yüregime geldi bir bakim dedim bacim yalniz kalmis sitede cokta üzgündür biraz dertleselimde acimiz belki azalir cünkü benimde senden farkim yok cok hüzünlüyüm artik kalbim ne kadar dayanir bilmem bende demirle beraber eridim gitti derdine carede olamadim

  5. nazlı Says:

    günaydınlarr 🙂

  6. cemre Says:

    günaydin nazlicim nasilsin iyimisin

  7. cemre Says:

    gözdem herhalde yoksun canim benim

  8. nazlı Says:

    iyiym ablacım sen nasılsın?

  9. cemre Says:

    bende iyiyim iyi olmaya calisiyorum vede merak ediyorum haftaya asi varmi

  10. nazlı Says:

    ALINTIDIR;

    bmail tarafından gönderildi

    Ali vuruldu….Hastanede ….Ali’nin babası geldi diyelim….Ne açıklayacak ali?
    Baba ben ilk önce demirin evine silah kodum
    Sonra mafya ile anlaştım konteynerlarımla kaçak mal taşıyacağım
    baba bir de ben mafyaya yol gösterdim demirin en ince noktası karısıdır dedim
    Karısının kaçırılmasına neden oldum
    Ama ben mafyaya asiyi kaçırın demedim baba…Ev de yanmış..Asi ye birşey olacak diye de korktum …Peşinden gittim….Asiyi de buldum!Tam o sırada da kim vurduya gittim ..
    Mi diyecek ?
    Babası da aferin paşa oğlum mu diyecek…

    Benim bildiğim ALİ babasından saklar bu haberi

  11. nazlı Says:

    bnde çok merak ediyorum inş vardır ya

  12. cemre Says:

    benimde merak ettigim ali orda olusunu melege nasil yutturacak cünkü melek eyer seytanlastiysa alinin neden orda oldugunu merak etmeli vede nedenini az cok tahmin etmeli yoksa bu melek bir bizimkilere gelincemi seytanlik düsünüyor

  13. nazlı Says:

    evet artık melekte açsın gözlerini

  14. cemre Says:

    sanmam nazlicim melek aliye gelince safligi tutuyor dikkat ettinizmi bilmiyorum ali dün melek yaninda aglarken bir an melege asiye söylüyormus gibi merak etme artik kimse sana bir sey yapamiyacak dedi o an asiyi hayal ediyordu ali, bizim saf melekte ben iyiyim ali bak burdayim ay deli edecek bu kiz beni

  15. nazlı Says:

    evet ya hemen herşeyi anlıyor hatrlıysanız demir meleğin tokasından istediğinde 14. bölümde asiye olduğunu anlmştı aslanın aşık olmasını sarmaşık işini filan hemen çözdü ama ali ye gelnce tutulup kalıor

  16. cemre Says:

    birde ben ne kadar etkilenmisimki bu gece rüya gördüm ve kimi gördüm tahmin edin ,burcini benim agzimi aramaya gelmisti kocasinin tugbayla iliskisi olup olmadigini sormaya bende kacamak cevaplar veriyordum ama pesimdeydi laf almak icin ay ne bicim rüyaydi kütü seylerde gördüm uyundim rüya diye sükrettim ama burcinede acidim gercektede acaba icinde kusku varmidir birseyler hissediyor diye umarim yoktur cünkü yazik onlar birbirini severek evlendiler evlilikleride sörsün bir ömür boyu

  17. cemre Says:

    cünkü aliye asik nazlicim askta insanin közünü kör ediyor meleginde közü kör olmus sütü bozuk aliye

  18. nazlı Says:

    sen gerçektende çok etkilenmişsn cnm 😀
    ama bnce yoktur burçinin aklında bir şüphe
    onlar birbirlerine çok aşıklar

  19. nazlı Says:

    bilmezmiyim ablam bilmezmiyim hemde öyle kör ediyorki 🙂

  20. cemre Says:

    birde kerimle demir konusurken kerimin yilarca senin hüzünlü yüzünü gördüm ilk defa yüzünü güldügünü gördüm cok etkileyiciydi ve kerim gercke bir kardes demir icin

  21. nazlı Says:

    evet öz kardeşi olsa ancak bukadar sevebilrlerdi birbirlerini

  22. cemre Says:

    insallah öyledir nazlicim yani iyidir aralari,nazlicim öyle bir icten bilmezmiyim demissinki sanki iyi anliyorsun dogrumu kardesim

  23. cemre Says:

    canimsin bu adam ne yapsada cok tatli gözüküyor

  24. nazlı Says:

    evet ablacım aynen öyle:)

  25. cemre Says:

    gözdem canimsin seni 1 saatir bekliyorum isilerimvar alis veris yapcam simdi ben giderim sen gelirsin su kader bizedemi bulasti ne

  26. cemre Says:

    ay canim benim yoksa sendimi yani anlarsin yerim seni

  27. nazlı Says:

    evet bnde 😀

  28. biz haksızlık etmişiz demir asi artık yok demiş..ben görmemiştim

  29. cemre Says:

    evet funda bende gördüm hatta gece izledim ve cikarken yazdim

  30. EH BEN BU BMAİLİ BULACAM VARYA BULUNCADA YERMİSİN YEMZMİSİN GAZETELERİN İLK SAYFALARINI DÜŞÜNEMİYORUM..

    SANAL ALEMDE SIKANDAL..
    YADA ASİ DİZİSİ CAN ALDI..
    YADA ??? TÜYOCU KİM VURDUYA GİTTİ

    YADAAA TÜYOLARI AGZINDA ISLATAN ADI BELİRSİZ KİŞİ ASİ HAYRANI TARAFINDAN HAKARET ÜSTÜNE HAKARET YEDİ VE MEFTA OLDU…

    BENDE BU KIZMI ERKEKMİ KİMSE BULACAM BİZ BÖLÜMLERİN SONUNDAKİ SORU İŞARETLERİNİ ÇÖZEMİYOZ BİRDE BUNLARLA UGRASIYORUZ..

  31. NEYSE BEBİLERİM BEN BU BMAİLİ ARMAYA GİDİYORUM YİNE CELİRİM..ARAYAN MEVLASINIDA BELASINIDA BULUR BAGDAT BULAN BMAİLİDE BULUR..

  32. ela_nur Says:

    ben geldim heralde kaçırdım sizleri öğlen yemeğindeydim kusura bakma meralcim funda burdamısın hala canım az kaldı biriyle konusamazsam orta yerimden çatlıycam da 😀

  33. ela_nur Says:

    merallllllllllllllllllllllll sesimi duyyyyyyyyyyyyy ordamısın bacın esos veriyo sana acil durum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. cemre Says:

    burdayim telefon

  35. ela_nur Says:

    tamam anladım bekliyorum seni

  36. REYTİNGİ BULDUM ŞOK SAYFA ACIYORUM

  37. gunaydın merhabalar nasılsınız bugun?

  38. ela_nur Says:

    mrb duygucum mrb funda hadi bekliyoruz canım aç sayfayı

  39. 10 DK İÇİNDE SAYFANIZ HAZIR OFFFFFFFF 3.BİLE DEGİLİZ

  40. ela_nur Says:

    bende gördüm raıntıng ikinci bir şoktayım şuan biri bana tokat atsın

  41. açtım

  42. nasılsın gozdecım nasıl gıdıyo asiden sonra.sana da merhaba fundacım senden bısey ıstıcem

  43. cemre Says:

    geldim gözdem annemlerle konusuyordum kusura bakma

  44. ela_nur Says:

    benim devreler yandı bacılar dünden buyana ne kimseyi görebildim ne konuşabildim şimdi rantıngi gördüm kal geldi tamamen

  45. sevim Says:

    sm ben geldim arkadaslar.tabi kisa süreligine..nasilsiniz bakim.gözdem sende burdaymissin.insallah seni kacirmamisimdir.nasilsin,diziyle ilgili yorumlar alayim lütfen

  46. ela_nur Says:

    hg meralim nasılsın şükür allahım kendi kendime konusmaktan kurtuldum kızlar inanın nasıl ihtiyacım vardı anlatamam birileriyle konuşmaya allah razı olsun sizden

  47. cemre Says:

    bacilarim gelseneyin öbür tarafa

Yorumlar kapatıldı.

