Asi&Demir – 48. Bölümde çalan şarkı(Eylem Aktaş)

822 Yanıt to “Asi&Demir – 48. Bölümde çalan şarkı(Eylem Aktaş)”

  1. günes Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  2. günes Says:

    burdayim bakkkkkkkkkkkkk
    hadiii gellllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  3. günes Says:

    fundacim buralardayim gelirsen seslennnnnnnnnn

  4. su Says:

    slmmmmmmmmm kımse yokmu

  5. su Says:

    gunes sınama nasıl gectı hangı fılme gıttınız

  6. su Says:

    kımse yok heralde sabah grsrz herkese ıyıgeceler byee

  7. günes Says:

    burdayimmmmmm suuu

  8. günes Says:

    tühh seni kacirdimmmmm

  9. günes Says:

    baska kimse yokmu yaaaaaaaaaaaaaaaa

  10. günes Says:

    gelmek isteyen varsa daha burdayimmm

  11. günes Says:

    cok sagol fundacim
    F5 tus ise yaradiiiiiiiii

  12. günes Says:

    antika nerdesin giiiiiiii
    hadi bu senin saatin gelllllll artikkk

  13. günes Says:

    meralcimm hani yeniden gelcektin nerdesin bacimmmm
    misafirlerin daha gitmedimiii

  14. günes Says:

    dün aksam sinav aaa baktimm
    tugbamiza öyretmenlikte cok yakismiss
    cok tatli kiz yaaaa bak bak insan doyamiyorrr

  15. günes Says:

    bir kackere daha eylem aktas in müzini dinleyip gidiyorum

  16. günes Says:

    herkeze iyi geceler belki daha gelen olur
    disarda kalip üsümeyin onun icin kapiyi kilitlemiyorummm
    allah herkeze rahatlik versin bye bye

  17. tubacı Says:

    arkadaşlar kanal d nin sitesine bakyım asi bu haftada gözükmüyo noluyo ya ben hiçç bişi anlamadım :S 😦

  18. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnnnnnn iyi haftalar arkadaşlar bu iki günde sizleri çok özledim buruk bir hafta benim ve sizler için asi yok maalesef yani heyecanla geçmeyecek bu hafta herneyse sağlık olsun.

    FUNDACIM

    sana gelince canım iyi anladım gencin sınavı var ya digerleri

    antika,güneş,cemre,gözde,sevim,nazlı,melis,zehra,emel,duygu,asidemir,
    ya bunlar ama bunun acısını cıkartmasını bilirim eh siz beni sitede yanlız iki gündür bırakırsınız bende sizi on gün bırakmazsam takan olmazya neyse..ben yokken sakır sakır ben varken tıkır tıkır bile degil neyse ben gelirim yine olursanız

    canım kendi adıma cevap vermek istedim benim evdeki pc de sorun var tamirde bu iki günde o nedenle olamadım aranızda ama aklım hep burda ben sizleri gönülden seviyorum.sizleri ve bacılarımı görmeden sohbet etmeden duramam zaten ne diyeyim Allah bizleri ayırmasın canım

    AMİNNNNN….

  19. arkadaslar site yavas bu gün yeni sayfa acacam ama sayfaya konu arıyorum video olmasın dedim nese bugün sayfa hazır

Yorumlar kapatıldı.

