Asi&Demir – Gelincik

slwestertwetyybb1lb6

948 Yanıt to “Asi&Demir – Gelincik”

  1. günes Says:

    bazen bende sirami beklerken uyuya kaliyorummm
    yorgun oluyorumm

  2. emel Says:

    neden us cum çok yoruldun misafirinmi varfı

  3. günes Says:

    ya bide su adanali gitse ya tatileeeee

  4. su Says:

    benım yazım cok cok gec gelıyo sınırımı bozdu

  5. günes Says:

    sucum 3 saat öncee ayni sey emelede olmustuuu

  6. günes Says:

    cici cici sev biraz bilgi sayarini

  7. günes Says:

    emel giiiiii rahat birak cocuklariiiii

  8. su Says:

    gunduz ayrı mısafır aksam ayrı mısafır oyuzden cok yoruldum

  9. emel Says:

    evet yada kafasıona patlat bi tane 🙂 pcyi kapat aça düzelir belki

  10. günes Says:

    bizim genclerimiz nerde ikiside yok ortalikta

  11. günes Says:

    ha ha ha ha ha bacim dur giiiiiiii ne yaptinnn

  12. günes Says:

    deneyin ve anlatin

  13. emel Says:

    evet yoklar ortada onlar olmasa biz bişey yapamıyoz ya kaldık agır agır yazıyoz bi gelseydiler:)

  14. su Says:

    adanalı keske kaldırılsa haksızmıyım bacım

  15. günes Says:

    tv yi sabah aciyorum baska yok
    eskiden fragman gelcek diye
    sabahtan aksama kadar yürüyordu

  16. emel Says:

    ne yapcan bacım iylikten anlmayanın sonu kötekmiş

  17. günes Says:

    evet canlarim genclerimiz gelsin artik
    ve adanalida kaldirilsin…

  18. emel Says:

    sabahları asinin tekrarlarını segrediyonuzmu bacım ben bi takılıyom işler kalıyo ögleden sonraya

  19. günes Says:

    evet ben bakiyorum
    demir eve geldi asi yazik nasil babasina sarildi ve agladi sevincinden

  20. emel Says:

    ya çok güzel yapıyolar rollerini canım ikiside süper

  21. günes Says:

    demir o bölümleri cok iyi oynadi

  22. emel Says:

    su nereye kayboldun kız pc iyce kafayımı yedi benimki gibi

  23. günes Says:

    bende onlarla üzülüyorum ikisinede ayri ayri

  24. günes Says:

    su denin pc kafayi yediiiiiiiii

  25. emel Says:

    bende içim gidiyo valla o bakışlarına filan

  26. günes Says:

    aslinda demir cok üzgün ama yapcandan vazgecmiyorrr

  27. emel Says:

    evet baksana yok oldu

  28. günes Says:

    asi sariliverse isi bitecek he he he he

  29. su Says:

    pc yı kapadım actım pek degısıklık yok bende kafayı yedım

  30. emel Says:

    meral misafirlikten gelmedi galiba

  31. günes Says:

    evet o bakislar benide öldürüyor
    en cok su gonca evlendi gün varya asi balkonda bekliyor
    demirde asadan yukari bakiyor off allahimmmm

  32. emel Says:

    evet çok güzel bi aşk yaşıyolar insan zevkle bakıyo yaaaaaa hayranlıkla

  33. günes Says:

    9. za kadar gelir herhalde

  34. su Says:

    cok ozledım ası ve demırı bırbırıne bakmalarını gozlerıyle konusan adam

  35. emel Says:

    sudecim bizimkilerde yavaş yorum çok oldu ya ondan oluyo galiba ah bu gelin bi gelseydi:9

  36. emel Says:

    1000 e yaklaşmış zorlanıyo demekki site

  37. günes Says:

    bidakka hemen geliyorum

  38. su Says:

    ne bıcım kaynanasın alsana elıne odunu gısıs gelınıne sayfayı degıstırsın

  39. emel Says:

    yok kıyamam ben gelinime o işi olmasa mutlaka gelirdi bizi ,ihmal etmezdi şimdiden kaynanalıgı başlarsak 15 sene geçmez:)

  40. su Says:

    bacıları benım kız tuturdu banyo dıye onu bonyo yaptırıp gelıyorum sonra grsrz opuldunuz byeeeee

  41. emel Says:

    byyyyyyyycanım havalar soguk çok banyo yaptırma kızzzz

  42. emel Says:

    bacım bende çıkıyom benim kızda tuturdu sen kalk ben oyun oynucam diye

  43. emel Says:

    aylacım canım bende çıkıyorum geldiginde bulamazsan kusura bakma bu kız deli etti beni

  44. su Says:

    sımdıden fazla yuz verme sonra onunu alamazsın sen gelın o kaynana olur benden soylemesı bu arada funda benı oldurecek kesın

  45. günes Says:

    bacilarim cikmam lazik kizlar birbirine girdi sorunu halledip geliyorum
    görüsürüz

  46. MeLiS Says:

    ARKADASLAR BU SAYFAYI KAPATIYORUM BURDAN DEVAM EDIN :

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/01/07/asi-demir-aman-aman-1-ve-2-sezon-kolaj/

Bir Cevap Yazın

