Asi Dizi 49. Bölüm Fragmanı

748 Yanıt to “Asi Dizi 49. Bölüm Fragmanı”

  1. cemre Says:

    gözdem nerdesin bacim aglama gel buraya

  2. cemre Says:

    evet funda ayla idi

  3. günes Says:

    evet fundacim bendim bacim aldi paketini ve cok sevindii
    ama ben bula bula milka cukulatasi almisim ozamnlar
    hangi marka alina bilinir bilmiyordummmmm

  4. süpriz neymöiş ne merqklıyım dimi

  5. günes Says:

    bugün ne cok yeni arkadaslar gelmis burayaa
    hepsi hosgelmisler sefa getirmisler
    gencer neler yapiyor acaba onu cok özliycezzzz

  6. günes Says:

    en cok müzikli kartimizi beyendii bacimmmm

  7. cemre Says:

    evet genc kardesimizi cok özledik gittigi yerde varsa pc arada bir bize gözükse güzel olurdu

  8. günes Says:

    paket geldiginde biz tesadüf msn deydik
    alir almaz aglamaya basladi sulu gözlüm benimmm

  9. cemre Says:

    ya kizlar benim cikmam lazim bu oglumla basa cikamiyorum sonra yine gelirim öptüm hepinizi iyi geceler byeeeeeeeeeeee

  10. ela_nur Says:

    kızlar geldim ama gitmek için benim devreler gevşedi klipleri izleyince klip cennetine düştüm birden mayıştım 😀 çok harika bişey aşkı aylam benim sizi çok seviyorum kızlar evet çikolataları afiyetle yedim süprizi harikaydı en anlamlsı da aylamın elleri değdi herşeye boş kağıtları bile atmadım kızının yazdığı 0şeyleri okuyunca ağladım zaten tutamadım ay herneyse harikaydı hayatımda aldığım en anlamlı sevgi dolu hediyeydi anlıycanız çünkü için de kocaman bir sevgi ve samimiyet vardı iyi akşamlar siz çok çok öpüyorum

  11. müzikli kart derken kartta müzikmi çalıyo

  12. ela_nur Says:

    aylam unutmadan merale de dedim bugün msn de yoksun buraya yazdım benim için erken uyu bugün olurmu bitanem sevim bacımıda kocaman öpüyorum bize bol bol rüya gör hayatım byyyyyyyy

  13. ah ah o derdimi hiç açmayın aglasam daglar dayanmaz biraderim ah

  14. ela_nur Says:

    evet fundacım kartta çok güzel ışıklı bir müzik çalıyo o kartı bulmak için aylam epey aramış emek vermiş kızıda yazmış kartın içini benim için çok anlamlı sağolsun kelimlerle tarif edemiyorum fundacım senide çok öpüyorum hayatım unuttum sanma haftaya kınan var hazırla kendini şimdi çıkmam gerek canım

  15. Asi dizisi 49.bölüm özeti » ne geciyoruz yeni sayfamız acıldı gecelim

  16. günes Says:

    bacilarim ciktinizmi ben kizima baktimmm

  17. günes Says:

    tamam kizlar kendinize cok iyi bakin yazisa bildigimize cok sevindim
    hosca kalin sizi öpüyorum tatli bacilarim benimmm
    FUNDACIM YENI SAYFA NERDE BEN YOKSA KAYBOLDUMMU KIZZZ

  18. günes Says:

    hani yeni sayfaaaaa

  19. su Says:

    slm ben geldım

  20. su Says:

    fundacım yenı sayfa nerde

  21. günes Says:

    sucum hosgeldin nasilsin canimm

  22. su Says:

    ya ben burda kaldım yokmu benı kurtaran hadı ya

  23. günes Says:

    heralde daha yapiyorr

  24. en yukardaki resim varya ona tıklayın ilk sayfa yada yukarda solda 49 bölüm yazıyo ondan direk girin benim sayfa gözükmüyo lnk atamıyorum

  25. su Says:

    ıyıyım aylacım sen nasılsın dundenberı aksamdan kalma degılsın dımı

  26. günes Says:

    bende burdayim cirpiniyorum iyiki geldin yanniz kalmadim

  27. günes Says:

    yok bugün kendi masamda oturuyorumm

  28. günes Says:

    sagol canim bende iyim

  29. oraya giren olursa sayfa linkini buraya atsın

  30. su Says:

    ya canım nasıl gececez ben resmı tıkladm olmadı

  31. günes Says:

    su cum resime deyil
    49.bölüm özeti yaziyor en yukarda sag tarafta oraya tikla

  32. su Says:

    ya benım sg tarafta bısey yazmıyor

  33. günes Says:

    oluyormu denedinmiii

  34. su Says:

    yaz mıyorkı denıyeyım burda kaldım ınanmıyorum

  35. su Says:

    aylacım bacım sen neyaptın gıre bıldınmı

  36. günes Says:

    suu sen daha burdamisin bacim seni bekliyorum gelsene

  37. günes Says:

    burdayim seni o tarafta bekliyorumm

  38. su Says:

    kızlar gelemıyorum ne yapacagımıda bılmıyorum beynım durmus halde

  39. günes Says:

    Asi dizisi 49.bölüm özeti

  40. günes Says:

    bak bu yaziyor yukarda sag tarafta ben öyle girdimm

  41. günes Says:

    su gittinmi yoksa canim benim tabi beklemekten SIKILDIN

  42. Asi dizisi 49.bölüm özeti geciyoruz

  43. YENİ SAYFA ACTIM YUKARIDA SOL TARAFTAÖZET YAZAN YERE GEÇİN

  44. günes Says:

    arkadaslar yeni sayfamiz var oraya gelin
    asi dizisi 49.bölüm özeti yukarda yaziyor oraya tiklayin

  45. günes Says:

    kizlar cikmam lazim sorna gene gelirim simdilik bye

  46. günes Says:

    10 dakka filan gelirim

  47. günes Says:

    kizlar biraz uzun sürdü geldim gene

  48. halide Says:

    çalan şarkı harikaaaa dizi zaten süper eee murat yıldırımda aşkımmmm daha ne olsun beeeeee demirimmmmm seni çokkk seviyorum

Yorumlar kapatıldı.

