Asi dizisi 49.bölüm özeti

49.Bölüm Özeti

Ali ölüm kalım savaşı verirken Asi suçluluk duygusuyla vicdan azabı çeker. Asi istemeden bile olsa Ali’yi vuranın kendisi olduğundan emindir. Demir, Ali’nin kurtulması için bütün imkanlarını seferber eder. Ali’nin bu hale düşmesi Demir’in hem kardeşiyle hem de Asi ile arasının açılmasına neden olacaktır. Ali’yi kaybetme korkusu Melek’i daha çok aşkına bağlar. Bu nedenle Asi’yle kavga eder. Asi, Ali için gözyaşı dökerken Demir onu teselli edebilir mi? Ya Ali ölürse?…

Demir Asi’nin suçunu üstlenmeye hazırlanırken Asi savcıya gidip her şeyi itiraf eder.

791 Yanıt to “Asi dizisi 49.bölüm özeti”

  1. günes Says:

    onlarda iyiler teyzesi cok sagolasin
    okul saatlari deyisti ve ben mecbur kaldim is günümü deyistirmeye
    artik carsamba deyil pazartesi calisiyorumm

  2. günes Says:

    tamam canim bakarim

  3. ela_nur Says:

    öylemi hayırlısı olsun hayatım zaten tüm gün çalışmıyorsun sana nasıl uygunsa öyle yapman en doğrusu cuma günleri akşam evde ol yeter 😀

  4. günes Says:

    bugün sabah telefon geldi meralden sabah 6.30
    ama sersemlik iste hemen anlamadim saatim caliyor zannettim

  5. ela_nur Says:

    hadi ya hayırdır inşallah ne olmuş 6,30da bei arasymış ben o saatte uyanmış oluyorum seni uykundan etmiş bacım benim gerçi bişey olmasa aramaz o saate eee anlat niye aramış

  6. günes Says:

    evet giiiii cumagünü en mühümm günnnn 🙂

  7. ela_nur Says:

    haa meral you tube ye asi romanya yaz hemen çıkıyo video unuttum yazmayı

  8. ela_nur Says:

    meralim okur umarım

  9. günes Says:

    kiz sorna saate baktim ki daha kalkma zamani deyil yani öyle anladim telefon gedi diye ve mesaj yazdim ama aramadiiiii

  10. günes Says:

    ha simdi mesaj geldi bi bakayimmm

  11. ela_nur Says:

    ee hala söylemedin neden aramış o saatte bacım

  12. ela_nur Says:

    senin öğlene kadar uyuduğunu düşünürsek senin için o saat gece sayılır bacımmm 😀

  13. günes Says:

    gözde msn ii accccccccc

  14. ela_nur Says:

    aylaaaaaaaaaaaa nere kayboldun okadar uzunmu bu msj

  15. cemre Says:

    funda

  16. ela_nur Says:

    tamam

  17. günes Says:

    meral halen buraya yazamiyor
    burasini görüyor ve herkezin yazisi direk ona gidiyorrrr bilesinizz

  18. günes Says:

    cok tuhaffff yazik meralimeee
    hapis gibi bisey bu yaaaaaa
    fundacim gelsede sorunu halletse
    melis sagolsun yapmis ama bugün gene ayni sey
    off yaaaa

  19. günes Says:

    fundamizada yazik insallah daha iyi olmusturr

  20. günes Says:

    alinti:
    49 . BöLüm TüyoLari
    anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum biraz bahsediyim
    Asi,Süheyla,Melek ve Ali’nin çekimleri vardı
    Melek evden ayrılmış(ya da kaçmış ) nedeni de Demir’in ona tokat atmasıymış
    şunu diyim Süheyla Ali ve Melek’e yeşil ışık yakıyor nedeni de Melek’i kaybetmemek…
    bunlar işi pişirmiş sanırım

    o bölümde doğum var Ziya baba oluyor Demir’im onu tebrik ediyor Ziya da darısı sizin başınıza diyor

    bu arada Tuba Büyüküstün gerçekte de çok güzel çok duru bir güzelliği var
    gülmek de çok yakışıyor ona hele bir de şaka falan yaptığında
    ——————————————
    saglam tüyomu..bilmiyorum…ama mantikli gibi geldi bana…ziya demire ne demis…ayyyy )))

    _________________
    BBC Pride

  21. emel Says:

    slm bacılarım kimse varmı

  22. asya Says:

    ya valla gene aralarımı açılıyomuş off off bu arada ben tüyonuun doğru olduna ınanıyorum ali gebersede kurtulsak off

  23. ela_nur Says:

    kızlar ayla meral acilen çıkmam gerekti sonradan da gelemedim merak etmeyin iş yoğunluğu haber vermek istedim öpüldünüz

  24. MeLiS Says:

    cemre abla sorun neyse onu halletmeye calisicam kesin olan sey iki farkli bs yaziyosun yada internet ip degistiriyorsun belki o dur pb ama bu pb olmamasi gerikiyor e-mail adresini iyi yaziyormusun ? ben saat 19 (almaya saati) burda olurum burda olabilirsen iyi olur test yapariz grsz kib bye

  25. MeLiS Says:

    Cemre abla bugun yine denemeye bak olmasi gerekiyor

  26. ayysu Says:

    BEREN SAAT’LA MURAT YILDIRIM ÖPÜŞME SAHNELERİNE YAPILAN YORUMLARA İLGİNÇ YANITLAR VERDİ: “ÖPÜŞMEK O KADAR DA GÜZEL DEĞİL”…

    7/1/2009 19:21

    ‘Güz Sancısı’ filminin oyuncuları Beren Saat ve Murat Yıldırım, öpüşme sahneleri üzerine yapılan yorumlara çok net yanıtlar verdiler.

    televizyongazetesi.com’un haberine göre; 23 Ocak’ta vizyona girecek olan ve 6-7 Eylül olaylarının gölgesinde yaşanan bir aşk hikayesinin anlatıldığı ‘Güz Sancısı’ filminde iki sevgiliyi canlandıran Murat Yıldırım ve Beren Saat, bir programa konuk oldular.

    Bir çok oyuncunun maruz kaldığı ve tepki gösterdiği ‘öpüşme sahnesi’ ile ilgili sorulara Yıldırım ve Saat’in tepkisi de net oldu.

    Filmdeki bu tür sahnelerle ilgili olarak “Öyle bir sahne var ama filmdeki 110 sahneden bir tanesi gözüyle bakıyoruz” diyen Murat Yıldırım, ‘ne hissettiniz’ türünden sorulara tepki göstererek “Siz de bunun bir film olduğunun farkındasınız… Bu hep tartışılır ama bunun oyunculuğun, mesleğin bir gereği olduğu düşünülmez. O an bir sahnedir, o sahneyi oynarsınız biter gider. İşin içinde olmayan insanın anlaması çok zordur” diye konuştu.

    Beren Saat ise oyuncuların sık sık maruz kaldıkları bu tür sorular için “Zaten bu işler hiç bir zaman dışarıdan göründüğü kadar kolay olmuyor. Ama sanki bizim için çok kolaymış gibi algılanıyor ama çok zor tabii ki” açıklamasını yaptı.

    HER PARTNERİMİZE AŞIK OLMUYORUZ

    Son dönemde, özellikle Pelin Batu’nun ‘öpüşme sahnesi’ ile ilgili sorular karşısındaki tepkileri de hatırlatılınca Beren Saat, belki de bir çok oyuncunun açıklamakta zorluk çektiği ‘Öpüşme sahnesinde ne hissediyorsunuz?’ sorusuna en açıklayıcı cevabı verdi:

    “Algıda bir profesyonellik seviyesi oluşuyor. Oynamak beraberinde böyle bir şeyi getiriyor. O zaman, her sinir krizi geçirme sahnesi oynadığımızda gerçekten sinir krizi geçirmiyoruz, her seferinde perişan olmuyoruz, her partnerimize aşık olmuyoruz gibi… Bir sahnede öpüşmek için de o insandan etkilenmek gerekmiyor. Bunların hepsi eşitleniyor ve algıda bir profesyonellik seviyesinde sabitleniyor ve orada tutuluyor.”

  27. ayysu Says:

    PED REKLAMIYLA TANINAN TUBA BÜYÜKÜSTÜN SINIF ATLADI! TUBA BÜYÜKÜSTÜN BİR PED FİRMASININ MİLYARLIK TEKLİFİNİ REDDETTİ!..

    6/1/2009 11:22

    Tuba Büyüküstün, 500 bin TL alacağı reklam teklifini elinin tersiyle itti.

    Piyasaya yeni çıkacak olan bir kadın pedi firmasından reklam teklifi alan Büyüküstün, “Ben bir şampuan firmasının yüzüyüm. Anlaşmam gereği başka bir firma ile çalışamam” dedi. Reklam filmlerinde de seçici olacağını söyleyen genç oyuncu, “Daha önce gelen her teklifi kabul ediyordum. Ancak artık hem yoğunluğum hem de daha önemli işler yapmam adına seçici olmam gerekiyor” diye konuştu.

  28. ayysu Says:

    FLAŞ!… UÇANKUŞ “alternatif rating”DE 19 ARALIK CUMA’NIN SONUÇLARI BELLİ OLDU!… ASİ BİRİNCİ, ADANALI İKİNCİ, BEYAZ SHOW ÜÇÜNCÜ SIRADA!… HABER YARIŞINDA STAR HABER ÖNDE!…

  29. ayysu Says:

    48,9% 488 asi

    22,44 224 adanalı
    birde buna bakın aynı haftanın

    adanalı dizisi 19 aralık cuma reytingleri

    AB GRUBU

    1 ADANALI [NET] ATV
    2 ASI [NET] KAND
    3 YEMEKTEYIZ SHOW
    4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR
    5 SICAK GUNDEM SHOW
    6 BEYAZ SHOW [NET] KAND
    7 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW
    8 ASI (OZET) [NET] KAND
    9 VAR MISIN YOK MUSUN-PT [NET] SHOW
    10 GUNUN OLAYI STAR

  30. ayysu Says:

    arkadaşlar haberler sıcak olmaya bilir kusura bakmayın 🙂

  31. ayysu Says:

    sitenin gülleri açın artık

  32. MeLiS Says:

    cemre abla ordamisin geldinse soyle yapalim ben msnimi acicam seni ekleyebilirmiyim orda halletmeye calisarim yada burda sen bilirsin

  33. MeLiS Says:

    yorumu iletin onunde bu yazi var mi Notify me of followup comments via emai varsa tikladin mi eyer tikladinsa tiklayi cikart ve dene

  34. MeLiS Says:

    tmm anladim abla simdi senin sadece kendi yorumlarin mi gidiyor msn yoksa erkesiniki mi

  35. MeLiS Says:

    tmm abla benium msn sonu fr birde 88 var

  36. cemre Says:

    herkeze iyiaksamlar

  37. MeLiS Says:

    slm tttestT

  38. MeLiS Says:

    FSHFH

  39. hgfhk

  40. MeLiS Says:

    YORUMLAR KAPALI LUTFEN BU SAYFADA DEVAM EDIN /

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/01/14/asi-dizisi-49/#comment-18832

Yorumlar kapatıldı.

