itiraflarla asi&demir

627 Yanıt to “itiraflarla asi&demir”

  1. emel Says:

    genç burdamısınnnnnnnnnnnn

  2. oooo dünür gelmiş.nasılsın sayın abla görüşmeyeli özledim sizi.

  3. emel Says:

    ben iyim kardeş sen nasılsın bizde seni özledik nerelerdesin yaaaaaa

  4. emel Says:

    yazmıcaktım bi bakayım dedim seni görünce dayanamadım dünürüm ::)
    zaten gelin kayıp kaç gündür yokk:)

  5. eve gittim abla aslında 3 hafta yoktum ama okula gitmem gerekti bugün onun için geldim.eee gelinciğin kayganası anlat.

    ahhh be gelincik şimdi bi ceee ee yapsan varya dünyalar benim olur.

  6. emel Says:

    gençer ya benim arkadaş siteye üye oldu bütün yorumlar onun msnesine gidiyomuş kardeş bi bakıversen sana zahmet

  7. emel Says:

    evet yok bi akşam geldi çok ateşliyim hastayım dedi bidahada gelmedi bende çok merak ediyom genç gelim kayıp

  8. emel Says:

    bu gece ümitliyim belki asiden sonra gelir diye düşünüyom acaba pc sindemi sorun var

  9. emel Says:

    genççççç nerdesin

  10. emel Says:

    biladerin sen yokken üzüntüden hasta oldu yaaaaa sen yokken iyi bakamadık biz onaa

  11. inşallah en kısa zamanda gelir.
    onu hallettim abla.arkdaşına sorabilirsin.sorunun düzelmiş olması lazım.

    benim internet gidip geliyo o yüzden geç yazıyom.yani kusura bakma

  12. emel Says:

    tmm ablacımçok sao tşkrl

  13. emel Says:

    siz olmayımca biz bişey yapamıyoz valla 🙂

  14. neyse abla sen beni bekleme benim internet fazla olmaya başladı.işin varsa sen işine bak.bende neti halletmeye çalışıyorum.byy

  15. emel Says:

    tmm çenç kolay gelsin by görüşürz

  16. ya anlamadımki sorun ne bina içi kablolarmı çürümüş acaba. naptıysam olmuyo.

  17. zEhRa Says:

    SLM CANLARIM BNM

  18. zEhRa Says:

    UMARIM ARAMIZA YENİ KİŞİLER KATILMAZ ARTIK TABİKİDE CANI GÖNÜLDEN İSTERİM AMA ARTIK SİTENİN HEPSİNİ TANIMIYOM VALLA

  19. Arzuu Says:

    slmm bn gldmm asiyee çk az kaldıı hepimizin gözü aydınn

  20. asiiiiiii_demirrrr Says:

    merhaba arkadaşlar hiç giremiorm ama hmn bi alıntı ypiim 😀
    alıntı :
    yeni haberler var.ilerleyen bölümlerde göreceksiniz.
    1)kerim ile defne boşanıyorlar
    2)zafer defneye asılıyor ve kerim çıldırıyor kıskanclıktan.
    3)ali meleği kacıracak zorunlu evlilik olacak..
    4)yıldo 31 arkadasımızın verdiği haberlerde doğrudur zamanında demirin babası zaferin babasını vurmus..o yanlıs yazmıstı ama düzeltti. dogrusu da bu..
    ortalık giderek karışacak.

  21. asiiiiiii_demirrrr Says:

    alıntı:
    Flaş Flaş Haber

    Asinin 50 bölümü malesef 2 şubatta ekranlarda olacağını öğrendim.Enistem kanal d haber servisinde çalışıyor ondan öğrendim.haberiniz olsun diye yazdm arkadaşlar.

  22. asiiiiiii_demirrrr Says:

    alıntı:
    arkadaşlar dün akşam cine5 de yayınlanan dizimagazin programında tuba ve kenan imirzalıoğlunun haziran ayında çekimleri başlanacak bir filmde başrolde olacakları söylendi tuba teklifi kabul etmiş ve senaryoya çalışmaya başlamış kenanda şubat ortası gibi askerden dönüp senaryo çalışmalarına başlayacakmış,haberde bakalım tuba büyüküstün sinema filminde nasıl bir performans gösterecek denildi

  23. ohhh be bizimkiler kuzene gitti.asiyi tek başıma izleyecem sonunda.

  24. paylaşımın için teşekkürler asi_demir

  25. son 15 dk kalbim güm güm ediyo

  26. müge Says:

    slmmm kızlar

Yorumlar kapatıldı.

