Asi Dizi 50. Bölüm Fragmanı

295 Yanıt to “Asi Dizi 50. Bölüm Fragmanı”

  1. selamın aleyküm

  2. Artık kimse mektup yazmıyormu
    Güller vardı kimse kurutmuyor mu
    Sen yaz yinede gül kokan ellerinle
    Koy bir zarfa dudaklarınla mühürle

    Ellerinin kokusu sinmiş ah mektuplara
    Sacının bir teli kalmış hala yastıgımda
    Sana aldıgım gülleri kurutttum başucumda
    Bana bıraktıgın düşleri
    Kaldım eski zamanlarda

  3. ela_nur Says:

    aleykum selam delikanlı

  4. ayysu Says:

    merhabalarrrrrrr

  5. ayysu Says:

    selam arkadaşlar

  6. ela_nur Says:

    gencer slm verip gittin galiba nette sorun var yine canım

  7. ela_nur Says:

    aaaa ayşgül hg canım nasılsın güzelim

  8. Fark var seninle iyi arasında büyük bir, fark var benimle senin aranda kocaman bir, fark var kötüyle benim aramda irice bir, fark var iyiyle kötü arasında duran

  9. ayysu Says:

    fundan canım çok geçmiş olsun şimdii nasılsın?

  10. ayysu Says:

    saolasın gözde iiyim canım sen nasılsın

  11. evet nette hala sorun var.eee ne edirsiniz siz?nasıl gidiy?

  12. ela_nur Says:

    gencer hızlı bir giriş yaptın ablacım bugün nasılsın iyimisin biraz daha

  13. ela_nur Says:

    bende iyi sayılırım işte izlenme oranlarını görünce üzüldüm biraz

  14. ayysu Says:

    çok mu kötü nerde gördün ben daha görmedim

  15. ela_nur Says:

    888888888888888888888888888888888888888888888888888888

  16. ela_nur Says:

    hayatım yeterince kötü dimi total de de 99999999999999999999999999999. olmuşuz

  17. ayysu Says:

    geçenlerde 19 aralığın iki ayrı yerden izleme oranın yazdım gördünüz mü?

  18. sağol abla iyiyim.yeni felsefem “hayat boş oyna coş” 🙂

  19. ela_nur Says:

    evet canım uçankuş sitesinin yaptığı anketi diyosun dimi

  20. ela_nur Says:

    oh ne güzel paşam aynen devam seni hep böyle görelim olurmu hep destek tam destek yanındayım unutma

  21. ayysu Says:

    evet, bence bu kadar kötü olamaz bana çok inandırıcı gelmiyo sonuçlar

  22. ela_nur Says:

    yine paşam dedim ama ağzımdan kaçtı 😀

  23. bundan sonra negatif enerji yok pozitif enerji var. hayat,yaşamak,sizler yani herşey çok güzel.

  24. ela_nur Says:

    bilmiyorum şişirme olabilirmi sitelerde raıtınglerle oynanıldığına dair bir sürü haber okudum özellikle uçankuş bu konuya oldukça önem veriyor

  25. ayysu Says:

    genç bu ne güzellik mutluluk saçıyosun:)

  26. 🙂 🙂 hiç fark etmez istediğini söyleyebilirsin ben paşamdan memnunum.hatta istiyorsan gençoş de hiç takmıyorum artık 🙂

  27. ela_nur Says:

    vallahi seni böyle gördüm bende çok mutlu oldum canım şimdide rtük mü arasam acaba aramadığım yer kalmayacak bu gidişle asis yapımdaki kızla artık kanki olduk zaten nerdeyse 😀

  28. ayysu Says:

    bence olabilir anket sonuçlarında adanalıyla arasın daki fark uçurum gibiydi izleme oanlarında bu kadar kötü olamaz ……bişiler var

  29. yeni sayfanız acılıyor soka hazır olunnnnnnnnnnnnn

  30. boşuna adanalı demiyo;

    Fark var seninle iyi arasında büyük bir, fark var benimle senin aranda kocaman bir, fark var kötüyle benim aramda irice bir, fark var iyiyle kötü arasında duran

  31. ela_nur Says:

    yok canım daha neler genc ablan öyle bişey dermi hiç sana hem senin gibi alıngana 😀 töbe paşam dedim kızdın senin dediğini yazsam yüzüme bakman alimallah daha

  32. ayysu Says:

    ara canım halletsen halletsen bu işi sen halledersin baksana diziyi kurtardın iki haftada bir yayınlanmaktan 🙂

  33. ela_nur Says:

    fundacım raıtınglerse bacım biz çoktan şok olduk eğer değilse canım ikinci bir şoku kaldıramam heralde 😀

  34. hadi hayırlısı.görelim bakalım birader.

  35. müge Says:

    slmmm kimse yokmuuu

  36. müge Says:

    kızlar nerdesiniz

  37. müge Says:

    arkadaşlar geldim ama yoksunuz yorumlarınızı okudm hepsi çok güzel inş karşılaşırız

  38. antika Says:

    selam kimseler yok herhalde

  39. antika Says:

    fundam genc kardeslerim nerelerdesiniz silah sörler gelin artik

  40. antika Says:

    bacilarim alööööööööööööö

    sizlerde yoksunuz cumartesi diyemi celmedunuz

  41. antika Says:

    müge seni kacirmisim tanismak kismet olmadi

  42. eeeeeeee benimle tanış o zaman

Yorumlar kapatıldı.

