Asi dizisi 49.bölüm

37 Yanıt to “Asi dizisi 49.bölüm”

  1. mehaba arkadaşlar ben derya yeni arkadaşınız

  2. emel Says:

    kim varrrrrr

  3. emel Says:

    fundaaaaaaaaaaaa seni yorumu gördük yaaaaaaaaaaaa

  4. tubacı Says:

    fragmanı gördünüz mü ne oluyo ya ben hiçç bişi anlamadım ayrıca demirin meleğe attığı tokat çokk komikti one ya öle ayrıca aslanı bu bölüm taktir ediom adam gibi konuştu ilk defa

  5. zEhRa Says:

    FRAGMAN İĞRENÇTİ AYRICA DM RİN MELEĞE VURMASI NE YALAN SÖYLİYİM GÜLDÜRDÜ BENİ FRAGMANDA HANİ ŞAKA MANASINDA TOKAT ATILITR YA AYNEN ÖLEYDİ TAK KELİMEYLE İĞRENÇ BİR BÖLÜMDÜ VE HAFTAYADA EMİNİMKİ İĞRENÇ HATTA DAHA İĞRENÇ BİR BÖLÜM OLACAK

  6. zEhRa Says:

    ARAMIZA HOŞ GELDİN DERYA CIM YAŞ KAÇ

  7. biraderiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  8. fundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  9. hangi yorumu gördünüzz :S

  10. ya bölüm bitti hadisenize hadi hadi

    biraderim öyle sayfa açıp tüymekle olmaz hadi ama.biraderim nolur gel ya

  11. sevim Says:

    slm arkadaslar.nasilsiniz.kesin iyisinizdir.dizimize kavustuk nihayet.güzel bir bölümdü.yanliz vurulma sahnesine deginmek istiyorum.alinin yogun bakimda söyledikleri.sanki asi silahi aldi ve onu vurdu gibi bir ifadeyle konustu.aslinda silah alinin elindeydi.ates edecegi sirada asi engel oldu.ve kazayla ali vuruldu.bilmem anlatabildimmi arkadaslar.tek bu konunun böyle ele alinisini begenmedim.yoksa gerisi süperdi.

  12. geldimmm arkadaslar.melege tokat iğrencti.bi osmanlı tokadı sart ona.laftan anlamıo

  13. sevim Says:

    ooooooo kimleri görüyorum.genc kardesim gelmis.hosgelmissin ablasi.nasilsin bakim,özledik seni.sensiz buralarin tadi olmuyor bilesin.derya arkadasim sende aramiza hosgeldin.zehra,sezen,tubaci vede emelim,sizlerede hayirli aksamlar.

  14. sevim abla beni atladın ama:)

  15. sevim Says:

    duygucum slm.nasilsin.ya ben daha fragmana bakamadim.burda vermediler.neyse biraz yazayim.you tubeden bakarim.haftaya var ama dizimiz demi arkadaslar

  16. sevim Says:

    duygucum ben seni atlarmiyim sadec benim yazim gittikten sonra sen geldin.galiba sana merakli melihat diyorlar.demi canim.senin gibi seker kardesimizi unuturmuyum
    🙂

  17. bosanıolar ya.off cok uzuluyorum.aslnda olması gereken bu.ama işte seviolardı birbirlerini.dora doraaaa yaptı.keriminde gozu dısarda.

  18. iyi akşamlar sevim abla ve duygu kardeşim.benim nette problem var o yüzden geç yazıyorum.

  19. cemre Says:

    herkese iyi aksamlar

  20. he he ben oyum evet..ama artık gozde benım ustam benım,ben kalfa:)oyle karar aldık.gozde usta dıom ona.fragmanda tokat atıo demır melege.

  21. cemre Says:

    eeeeee arkadaslar nasilsiniz asimizide izledik ve bugünüde bititdik darisi 50.bölüme

  22. iyi aksamlar genc iyi aksamlar tumm arkadaslarıma ablalarıma:)

  23. sevim Says:

    DUYGU BENDE SENIN GIBI KERIM ILE DEFNENIN AYRILISINA COK ÜZÜLÜYORUM:NE YAPACAKSIN KERIM BIR HATA YAPTI:DÖNÜSÜ ZOR BIR HATA:YANLIZ AILE NIN TUTUMUNU ANLAMADIM:TAMAM KERIME KIZIYORSUNUZ ;AMA ASIYI KURTARMAK ICIN ODA COK MÜCADELE ETTI:BUNUN ICINDE OLSA BENCE BIRAZ IYI DAVRANABILIRLERDI:BU ARADA BENIM YAZIM NEDEN BÜYÜK:

  24. hosgeldın meral abla

  25. cemre Says:

    arkadaslar toplanmissiniz bakim birde aramiza yeni katilanlar olmus deryacim h.g

  26. bilmiorum abla neden buyuk.caps look acık olmasın:)bide her seyın sonuna : yapmıssın:)

  27. MeLiS Says:

    BU SAYFAYI KAPATIYORUM BURDAN DEVAM EDEBILIRSINIZ :
    https://asidizisi.wordpress.com/2009/01/16/asi-dizi-50-bolum-fragmani/

  28. lock olcak 🙂

  29. sevim Says:

    meralim bacim nerelerdesin.dedim benim sair bacim sokta hala.demek ancak kendine geldin
    🙂

  30. cemre Says:

    h.b duygucum bu arada sevimim ilk defa sana katiliyorum bir yorum hakkinda bacim haklisin kerim icin dedikleri bu arada sende h.g bacim

  31. sevim Says:

    canim bacim benim.arada bana öyle katil.duygucum gözde senin ustansa eger tamam.2.gözde geiyor millet.hazir olun

  32. sevim Says:

    ben fragmana bakip geliyom.meliscim sagol canim.iyiki varsin.bu arada hosgeldin ablasi

  33. emel Says:

    slm nasılsınız bakalım

  34. arkadslar yenı sayfa acıldi
    gelsenıze sızı beklıoz

  35. ablalarm gencer hadı ya obur sayfaya

Yorumlar kapatıldı.

%d blogcu bunu beğendi: