Asi dizisi 49.bölüm reytingi

mum çiçek

NO PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ASI [NET] ATV 15.50 33.40
2 YEMEKTEYIZ-PT [NET] SHOW 12.50 28.90
3 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT [NET] SHOW 10.00 21.30
4 YEMEKTEYIZ SHOW 7.90 21.20
5 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER [NET] STAR 7.60 19.10
6 AKASYA DURAGI (TKR) [NET] KAND 7.10 21.60
7 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW 7.00 18.10
8 ADANALI (OZET) ATV 7.00 16.70
9 ADANALI [NET]  KAND 7.00 14.90
10 CARKIFELEK [NET] FOX 5.80 13.10
11 GUNUN OLAYI STAR 5.70 15.00
12 YEMEKTEYIZ (OZET) [NET] SHOW 5.30 18.80
13 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER [NET] KAND 5.30 13.70
14 SICAK GUNDEM SHOW 5.00 13.40
15 ATV ANA HABER BULTENI [NET] ATV 4.90 12.80
16 ASI (OZET) [NET] KAND 4.90 11.20
500 Yanıt to “Asi dizisi 49.bölüm reytingi”

  1. neyse ben kaçar ya gece uyandım 2 de keske girseydim siteye siz 3te cıkmışsınız

  2. olmazmı tabiki var.ve söylenenlere göre en çok bayramı olan bizlermişiz. 🙂
    anlıycağın deliye hergün bayram 🙂

  3. tmm byee

    eee civciv noldu.niye cikciklemiyon.yoksa kedimi geldi 🙂

  4. asi merve Says:

    eee kimler var merelimi kaçırmışım bu aralar hiç kimseyle doru düzgün konuşamıom yaa

  5. ben burdayım gııı 🙂

  6. aşk olsun ya sadece gelecek diye beklediklerini duyunca öle dalga gectik yoksa benim yıgınla kürt arkadasım var mesela bi tane kürt arkadasım var sırnaktan annesiyle buraya kaçmış gelmiş babası dagda pkk örgütündenmiş askere diye gitmiş cenaze gelmiş adam ölmüş karısı asker diye sehit sanmıs ama gele gele pkklı gelmiş kadın köyünü terk etmiş gelmiş adamın cenazesini gömmeden kız benim babam yok diyo yani dışlasak mahalle olarak onları dıslardık ama o kadar iyilerki ben onu kardesim gibi görüyorum oda beni ırkcılık ayrımı asla yapmayız yeterki insan olsun..

  7. asi merve Says:

    bakk bozuluorum 😀 haaa kedi fln gelmidii sesim çıkmıo daha küçügüm 😀

  8. oley behsis var demek tamam ben yarın geliyorum bir günlük alevi olarak ya ne konusulur nasıl jkonusurlar arapca fln sen bana bayramınız kutlu olsun iyi bayramlar arapca nasıl deniyosa yaz yarın kala kalmayım ortada alevi olmadıgımı anlarlarsa yanarım

  9. asi merve Says:

    fundacım gidiomusun sende burdamıısın genç

  10. ee daha daha nasılsınız

    😀

  11. bende onu diyorum yani ayrımcılık yapmıyoruz onu anlatmaya çalıştım.yani o sırada hristiyan biri girseydi yanlış anlardı.onlar isanın geldiğine inanıyor.bu olabilir.kendi inançları.ve bence dalga geçmemek lazım.saygı duymak lazım.dediğim gibi bizim dinimiz hoşggörü dinidir.yani müslüman olması şart değil yeterki insan olsun herkes bana göre eşittir.önemli olan ahlakı,insani olması.

  12. gidemiyorum pannahlarım beni buraya hapsetti

  13. hülya Says:

    Merhaba konuşmalarınızı takip ettim , dizi güzel tiyolar ve yorumlar güzel.Lütfen bir arada da yeni vizyona giren VALİ filmine gidin lütfen..

  14. asi merve Says:

    ne oluyo ya ben bişe anlmadın ne alevisi ne kürtü yoksa aramızda varmı öle kişi ay çok sevinirimm konuşuruz fllnn gzl olurdu

  15. asi merve Says:

    farklı insanlarla konuşmayı severim yeterki insan olsun ahlaklı hoşgörülü olması yeterde artar bile

  16. genç alevi onu diyoruz yarın bayramlarıymış genç sen alevi orucu tuttunmu peki 15 gün yani buda ramazan bayramı gibi bişey demi

  17. bayramınız mübarek olsun = gıd ımborok ıhleykin

    denilir 🙂

    evet civciv aramızda arap alevisi var.o da benim. 🙂

  18. asi merve Says:

    genç öylemi bilmiodumm severim farklı insanlarla konuşmasını dedigim gibi dürüst en başta ahlaklı olması yeterr

  19. gıd ımborok ıhleykin gençer

  20. yok tutmadım.ayrıca alevilik ile arap aleviliği çok farklı şeyler.yani sizin bildiğiniz alevilikten değil bizimki.

  21. genç köftelerden banada ayırırsın dimi bak alınırım sonra

  22. asi merve Says:

    😀 😀 😀 😀 😀 😀

  23. ne bilim kardeşim bizim bakkalda alev, oda arap ama bayram fln var demedi dedikodunun merkezi

    genccccccccccccccccccccccccccc

    valla 1 hafta oluyo haberlerde ne gördüm dersin sıkı durrrrrrrrrrrr

  24. asi merve Says:

    gıd ımborok ıhleykin gençççççç

  25. seni seni kopyala yapıştır hemen 🙂

    sizin bildiğiniz hani şu dedelerin olduğu mumların yakıldığı,ayinlerin yapıldığı alevilik anadolu aleviliğidir.bizimki ise arp aleviliği diğer adıda nuseyri aleviliği.

    tmm biraderim ayırdım.zaten içim dışım köfte oldu. az önce meral abla ile yazışırkende köfte yiyodum 🙂 yani akşam yemeğini pc başında yedim 🙂

  26. antika Says:

    hayirli aksamlar ahali

  27. asi merve Says:

    ben bunu yazına kadar bi hal çektim çok tuhaf yani karışık n e biliyim

  28. sağolun 🙂 🙂 🙂

    tmm durdum.

  29. ohoyttttttttt ablam hos geldin silahsörün elebası genc sıkı durrrrrrrrrr

  30. antika Says:

    hosbuldum canlarim nasilsiniz

  31. hayırlı akşamlar ablaların ablası. nasılsın?

  32. antika Says:

    hosbuldum ay nasilda özlemisim sizleriiiiiiiiiiiiiii

  33. asi merve Says:

    antikacım h.g cnmmm

  34. antika Says:

    cok iyiyim sizleri gördüm ya cok cok iyiyim

  35. antika Says:

    asi mervecim hosbuldum sag olnasilsiniz bakalim ahali

  36. iyiki geldin ablacım seni çok özledim. seninle yazışmayalı çok oldu.

  37. hacı hüsrevde bir bakkal 70 yasındaki hacı hüsrev bakkalından alışveriş yapan insanları hayrete düşürdü..

    bakkala hergün gelen toptancı kafaları karıstırdı bunun üzerine mahalle esnafı polise haber verdi bakkalın arka tarafındaki hacı hüsrevin tek odalı evi polisleri şok etti odada bulunan 24 kalaşnikof silah 17 el bombası ve iki torba eroini mahalle sakinleri duyunca bakkalcıyı linc etti..yaslı adama 20 yıl hapis cezası verildi..abowwwwwwwwwwwwwww

    sitedekilere ne yedirmişizzz

  38. antika Says:

    evet genc gercekten görüsmeyeli cok oldu bende sizleri coközledim

  39. asi merve Says:

    meralim aylam sevimim cnm gözdemm nerdeler yaa antika bacımı görünce aklıma geldiler canlarım yaaaa hadee gelinn artıkkk huuuuuu nerdesiniz allah aşkına yaaa CİVCİVİNİZ SİZİ ÖZLEDİİİİ…

  40. ablam ablam canım ablam sen bir ana sen bir baba hersey oldun bana

  41. antika Says:

    yigeniniz okula basladi haberiniz varmi

  42. abeeeeeeeeeeooowwww

  43. antika Says:

    ah canim banim sizlerde benim kardeslerimsiniz

  44. yiğen okulamını başladı

    amanııııın

  45. ne okulu kızzzzzzzzz

  46. antika Says:

    bu gün party verdim kizima okula baslkadi diye cünkü yari dönem aldilar okula yazi bekleselerdi 5 yasinda ikiyi okucakti 1 haftadir prova yaptilar okulda adapte olacakmi diye ama canavar cikti yani kafa yapisi ile canavar yoksa cok sakindir ve simdiden sinif birincisi ve hemen alindida

  47. arkadaşlar burası yavaş olmaya başladı.burdan devam edelim;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/01/18/asidemir-gecmiyor-gunler/#comment-20294

  48. asi merve Says:

    antikacımm uzun znm girmiodun cnm özlettin kendini tekrar h.g sefaler getirdin

  49. hayırlı olsun ablacım. yiğenimin başarılarının devamını dierim.ee kimin yiyeği :9

    burdan devam ediyoz,

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/01/18/asidemir-gecmiyor-gunler/#comment-20294

  50. antika Says:

    ufak tefek boyla 1 e basladi yarin okul alis verisini yapacam okul cantasini aldik ay bi görecen sen yapamazsin dedigimiz zaman her hangi biseyi ben büyüdüm okula gidiyorum yaparim diyor

Yorumlar kapatıldı.

