Asi&Demir – Geçmiyor günler

gül kelebek

585 Yanıt to “Asi&Demir – Geçmiyor günler”

  1. ayy funda:)alınmadın dımı.sıkılıosun konusmam istıosan.zaten sordum sorularımı.

  2. umarım istedıklerının hepsi olur..ne dicem son sorum burcun ne?sormazsam catlarım.:)

  3. yapraklar dökülüyo.sizde kendinize iyi bakın cemre abla ve biraderim.allaha emanet olun

    bu arada emel ablada tüydü sanırım.

    ya ben esen ablalı merak ediyorum.onu göremiyorum kaç gündür.sohbeti güzel oluyodu.

  4. hoscakalın hepınız.hepsı gıtttı.

  5. ben esen ablayla cok konusamdım ya.ama konusmak isterım tabı kı.

  6. gozdemmm nerde

  7. sağol seninde tüm isteklerin olur inşallah.burcum başak .bende bunu niye sorduğunu sormazsam çatlarım 🙂

  8. :)ben oyleyım burclara faln meraklıyım.ben tum burcların ozellıgını bılırım.suan senı de tanıorum yanı.:)bende kocum sormadın ama ben solıyım

  9. evet gözde ablanında işi çıktı galiba.

  10. iyi o zaman özelliklerimi sayarsın artık. hadi bakalım. 🙂

  11. cekıngensın.oncelıkle.cok temızdır.dost canlısıdır.duzenlıdır.calıskanlardır

  12. he bide acayıp kasıntı dururlar.cok soguklardır.uzaktan bu ne be dersın.ama onunla kaynastıkca anlarsın.o oyle bırı degıldır

  13. eee başkaaa sonra senin özellikleride sayacan ona göre 🙂

  14. şimdi yazdığın gerçekten öğle.yani çok güzel anlattın.yani dışardan baktığın zaman çok soğuk biri olarak görülüyorum.yani bunu bakışlardan hissediyorum.ayrıca çekingen olduğum içinde kimseye yanaşmam .
    bana yabani diyen çok kişi olomuştur 🙂

  15. senınkı bu kadar.ben ne mıyım.kendımle dalga gecrım.espiri yaparım bir suru.mutlu olurum,mutlu ederım.sınırlıyım.ama cabuk soner sınırım.ikna ederım herkesi.liderim.sewdıgım insanı cok severım.ınsanları kucuk gormem.haksızlıga asla gelmem.baskasının hakkını da yedırmem.temızım.kasıntı dururum ama ınanmıorum bu o kız mı dedırtırım.acayıp guzel sesım vardır.valla bunu soylemeden gecemıcem:)

  16. yaaaa.senı tanıomusum di mi:)

  17. patlat bi şarkı koy bir kadeh o zaman 🙂

  18. ela_nur Says:

    canlarım özür dilerim tüymedim valla 😀 net koptu benim bağlanamadık bütün şirket gencer senden bize geçti galiba bu sıkıntı

  19. ela_nur Says:

    anacım aynı bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  20. allah yardımcınız olun abla.ben çözümü dışardan hat çekerek çözdüm.sorun evin tesisatındaydı demekki.yani tesisat eskimiş galiba o yüzden öğle oluyodu.dışardan modeme direk bi kablo çektim sorun kalmadı. 🙂

  21. ben sımdı cıkayım oldu mu.bı yere gıtmemm gerek.sonra konusuruz.kasıntı:)

  22. gozdem gelmıs.canım ben cıkıom .sonra konusuruz senı de yorumlıcam taam mı.

  23. kasıntı aaa. 🙂 tmm bu lafı tuttum.bundan sonra bana bay kasıntı diyebilirsiniz 🙂

  24. ela_nur Says:

    tamam canım merakla bekliyorum neler diycen kimbilir ayyyy tırsstım şimdi 😀 gencer herkese bir ismin var bana bir isim yakıştırmadın ne desen bilmiyosun dimi eee sende haklısın paşam

  25. tmm bayan şenses siz işinize bakın.kolay gelsin.sonra görüşürük

    eee gözde abla anlat

  26. ela_nur Says:

    ne anlatayım ne örüyon diye sorsam kızarmısın acaba yine 😀 ben yeni kazak bitirdim 😀

  27. o nasıl söz abla biz lakap takmıyoruz.lütfen aaa olurmu öğle şey.çok ayıııp.bunlar lakap değil birer ünvan lütfen karıştırmayalım 🙂

    senin ünvanın var zaten unuttunmu sulu kule 🙂

  28. nemi örüyom.bir zamanlar çorap örerdim.ama artık bişey örmüyom. 🙂

  29. ela_nur Says:

    canım bende lakap demedim yanlış anmala ustası 😀 isim yakıştırma dedim neyse evet ben sulugözlüyümya benim adım sulukuleydi vallahi helal olsun kardeşime unutmamış beee

  30. ela_nur Says:

    evet sitede okurdum sne çorapmı satıyordun öyle bişey vardı benmi yanlış hatırlıyorum

  31. ha isim yakıştırma ha takma isim ha lakap hepsi aynı kapıya çıkıyo.ama benim bahsettiğim çok farklı ünvan.nam.şan 🙂

  32. yok doğru hatırlıyosun.bir zamanlar çorap satıyodum.hatta bi ara sadece satmakla kalmadım bizzat kendim yaptım 🙂

  33. ela_nur Says:

    anladım canım ciddenmi sen yaptın ay inanmam 😀

  34. valla ben yaptım ya hemde asından tut zsine kadar.yani yapılışından tut paketlemesine kadar. çorabı zaten makina örüyo.iplikleri makinaya veriyosun.belli bi süre sonra çorap çıkıyo.kesiyosun.ovarlok ve dikiş yapıyosun önden sonra ütülüyosun.özel ütüsü var.sonra etiketini koyup paketliyosun.hatta arada zamanın bile oluyodu.roman okuyodum 🙂

  35. burayı doldu iyice helal olsun bize bir günde doldurduk 🙂
    yeni sayfa açtım ordan devam edelim ;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/01/19/asidemir-beyaz-atlim/#comment-20885

Yorumlar kapatıldı.

