Asi dizisi 50.bölüm tahminleriniz

img-082650famfk

166 Yanıt to “Asi dizisi 50.bölüm tahminleriniz”

  1. fotogrfta fatmanın yanındaki kavak yellrindki aslı ne iş

  2. ela_nur Says:

    evet funda bende farkettim o kızı gala lara bir sürü oyuncu davet ediliyor heralde oda onun için geldi ama gösterişli bir gala olmuş bun asevindim muratın başarılı işlere imza atması çok güzel

  3. farkettinizmi murt nasıl soguk burcinle el elyken berenle fotogref cekilirken daha bir samimi yani arkadaslık tamamda ama murat cok hoş gülüyo burcini yanında gülerken kendini mecbur hissetmişte ondan gülüyo

    burcinde basını kaldırmıs sacı savurmus hıh örün işte murat burcin ne muratubası diye caka satıyo millete ye ben bu kıza sinir oldugumdanmı böyle hissediyorum yoksa gercekten bu kız cokmu kaprisli küçük dagları ben yarattıım kıralice havasında ..ah tubam ah 3. planadamı atılacaktın ah içim yanıyo sızım sızım sızlıyor

  4. cemre Says:

    geldinmi gözdem sende gelmissin fundam ama emel gitmis

  5. cemre Says:

    ne yapalim funda kader utansin bizimde icimiz yaniyor ama elden ne gelir

  6. ela_nur Says:

    evet ya funda herkes çift tubam tek katılmış kalmış bir kenarda kıyamam ya kabullenemiyorum ikisini yan yana görmeye öylesine alıştımki.onları ayrı
    dü-şü-ne-mi-yo-rum göremekte istemiyorum ne olacak bu halimiz

  7. murat:divane asık gibide dolanırım yollarda…
    kız senin sebebin ne yar senin sebebin ne kaldım hataylarda kaldım hataylarda..

    tuba:buban beni buıbamdanda bir kerecik istesin
    allahın emri ile da gelinim olsun desin..

    murat:sar beline antakya kusagı kız sende dermisin alsam su filinta gibi usagı..

    tuba:yüksek dagın kusuyumda selviye konacagım iste beni babamdan vermezse kacacagımm..

  8. ela_nur Says:

    ya of şimdi o tüyolarda geldi aklıma bu baba meselesi çok canımı sıktı benim galiba doğru çıkıcak offfffffffff funda vallahi iş başa düşüyo senle bir olup neler yapmayız kız biz ah istanbulda olsan dayanırız asis yapımın kapısına talan ederiz ortalığı ama ne yapalım kader utansın yakınımda kimse yokki melahatimden başka

  9. murat:deliyim gözü kara deliyim yakarım romayıda yakarım bulurum yine sni bulurummmmmmmmmm tubam seni yine bulrum..

  10. heheyttttttttttttttt

    istanbula bana darrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ben antakya havaalanına gidiyorum orada direk sete baskın alah allah burcinbide tanımam asininsevgilisinide döverbiçerim alimallah varmı bana yan bakannn

  11. ela_nur Says:

    oynatmaya az kaldı doktorum nerde muratuba yüzünden çıldıracağım

  12. cemre Says:

    Demir’in ailesiyle ilgili sır perdesi aralanıyor.

    Ali, polise verdiği ifadeyle Asi’nin hapse girmesini son anda engeller. Biraz olsun Asi’nin güvenini kazanmayı başarır. Ancak Asi için yaptığı iyiliğin karşılığını isteyecektir…

    Asi’nin haber bile vermeden suçu üstlenmeye kalkması Demir’i derinden kırar. Üstelik Asi Ali’ye karşı sempatiyle bakmaya başlamıştır. Ali’nin yaptığı iyilik Asi ile Demir’in aralarının açılmasına neden olacaktır. Ali’yi kaybetme korkusuyla yüzleşen Melek bir an evvel aşkına kavuşmak isteyecektir…
    Asi ve Melek bu evliliğe onay vermesi konusunda Demir’e baskı yapar. Demir ise sonunda kardeşine Ali ile evlenirsen beni kaybedersin demek zorunda kalır. Melek hayatının kararını verecektir. Demir, kardeşinden uzak durması karşılığı Ali’ye hayır diyemeyeceği bir teklifte bulunur…

    Boşanma davasında Defne, Kerim’in mal varlığından bir kuruş bile istemediğini açıklar. Asi ve babasının desteğiyle Defne boşanmanın acısını kolay atlatacaktır. Üstelik Kerim’e karşı intikamını almaya kararlıdır. Yeni bir Defne doğacaktır. Ailesi tarafından dışlanan Kerim, acısını tek dostu Demir’le paylaşmak ister. Ancak Asi’de Kerim’e karşı tavır alır. Kerim’in evine gelmesine izin vermez.

    Fatma ve Süheyla Aslan için düşündükleri gelin adayını bulur. Müstakbel gelin, Aslan’ın dünyasına hoş bir renk katacaktır. Aslan’ı kaybetmekte olduğunu gören Sarmaşık harekete geçer.

    Demir kendisi için manevi değeri olan eski evi yeniden yaptırmak ister. Bu konuda Asi’de ona destek verir. Demir harabeye dönen evde araştırma yaparken geçmişten gelen büyük bir sürprizle karşılaşır…

    _________________

  13. cemre Says:

    özet cikti bacilar ama cikmaz olaydi hic ic acici degil

  14. cemre Says:

    ama asiye bu bölüm kizacagiz galiba cok hem kerime tavir almasinida cok yadirgadim cünkü kerim onun icin tehlikelere girdi asininde karekterini degistiriyorlar

  15. asi merve Says:

    canlarımmm sizler nasılsınızzzzzzz bnm moralimi bitek siz düzeltirsinizz

Bir Cevap Yazın

