Asi dizisi 50.bölüm reytingi

 

glojas24nv21

100 (AB)23 OCAK CUMA İLK

S.NO PROGRAM ADI KAN. RT-A/B SH-A/B
1 ASİNET KANALD13.3 30.6
2 YEMEKTEYIZ [NET] SHOW 11.4 38.6
3 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW 9.6 28.1
4 BEYAZ SHOW [NET] KAND 9.3 33.6
5 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT [NET] SHOW 8.7 22.4
6 SICAK GUNDEM SHOW 8.5 27.3
7 YEMEKTEYIZ-PT [NET] SHOW 7.7 17.7
8 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR) [NET] SHOW 7.5 32.8
9 VAR MISIN YOK MUSUN (BASLIYOR) [NET] SHOW 6.7 15.4
10 ADANALI (TKR) [NET] ATV 6.4 14.8

23 OCAK CUMA İLK 100 (TOTAL)

S.NO PROGRAM ADI KAN. RT-TOTAL INDIVIDU SH-TOTAL INDIVIDU
1 ASI [NET] KANALD9.7 28.1
2 YEMEKTEYIZ-PT [NET] SHOW 9.7 21.9
3 ADANALI (TKR) [NET] ATV 8 18.4
4 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW 7.8 20.6
5 BEYAZ SHOW [NET] KAND 7.6 29.4
6 VAR MISIN YOK MUSUN-PT [NET] SHOW 7.6 25.6
7  YEMEKTEYIZ [NET] SHOW 7.3 16.7
8 AKASYA DURAGI (TKR) [NET] KAND 7 21.9
9 VAR MISIN YOK MUSUN (BASLIYOR) [NET] SHOW 6.2 14.9
10 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR) [NET] SHOW 6.1 22.9
10 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR) [NET] SHOW 6.1 22.9

436 Yanıt to “Asi dizisi 50.bölüm reytingi”

  1. TAMAM ABLACIM BEKLESİN BEN ONA MSN ACIM OK

  2. ela_nur Says:

    geldim cicişler sizin ordan almanyadan şirkete misafirler geldi iki tane adamcaz mimar lar essen den geliyolar galiba aylam neden gelemiyo buraya sevim cumratesi meral aradı ayla aradı birtek senle konuşamadım hatta meralimle 1,5 saat konuştuk cumartesi günleri yoğun olmuyorum arayın beni anacım telekom bize çalışsın 😀

  3. sevim Says:

    meralim yoksa sen benim bacaklarimimi düsünüyon.anladim.ama uyarayim benimkiler kalin
    🙂

  4. ablla geldinmi

  5. sevim abla testere işimizi görür

  6. ce e

  7. ela_nur Says:

    heyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt burda biri varsa bacak kıran oda benim ulennnnnnnnnnnnnnnnn mesleğimi elimden mi almak istiyonuz 😀
    meralllllll sevimin bacaklarları kırmak için çok uğraşın bacım çünkü adın üstüne iri kemik ooooooo 😀 aylada dene şansını

  8. ela_nur Says:

    anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa paşammmmmmmmmmmm hggggggggggg

  9. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  10. ela_nur Says:

    ben rüya da değili dimi hepiniz burdasınız dur kendime bir çimdik atayım ıyhhhhh acıdı 😀 gerçekmiş

  11. gözlerime inanmıyom sası beş kaldım

  12. ela_nur Says:

    funda gızzzz ağzını kapat canım açık kaldı bende senin gibiyim gerçi 😀

  13. genç ayla ablanın parolayı biliyonmu sen unutmuş ooo

  14. şok şok flaş flaş bide kankam gelsee

  15. ela_nur Says:

    bizim aramızda özel bir duygu var sevgi kelebekleri haber veriyor heralde sizi çağiriyolar diye bütün sevenler biraraya geliyoruz bir anda alla alla

  16. gennçç ce deyip kactınmı bendenmi örnek gösteriyon yaaaaaaaaaa

  17. cemre Says:

    ya olsun ben sevimin bacaklarini baltanin agzini iyice keskin yaptim onuda hallederiz

  18. ela_nur Says:

    paşam uzun bir makale yazıyosun heralde yada cee yapıp gittinmi 😦

  19. sevim Says:

    arayacam bacim,bol bol konusuruz.meral dün bana tlf dedi.konustugunuzu.essen bana yakin.demek komsularm sana gelmis.benden evvel davranmislar.bilseydim arkalarina takilirdim
    🙂

  20. cemre Says:

    vayyyyyyyyyyyyyyyyyyy kimler gelmis genc kardesim h.g cok sükür ya yagmurlar seni buraya geitrdi sonunda

  21. ela_nur Says:

    evet sevimim özellikle öğrendim hangi sehirden oldukları nı belli mi olur gı belki biri alt komusunuz olmaz olmaz demeyeceksin olmaz olmazzzzmış

  22. ela_nur Says:

    aylam giremiyormu hala vaşşşşşşşşş guzum yaban ellerdemi kaldı bacım benimmmmm

  23. sevim Says:

    genc kardesim gelmis.hosgeldin kardesim.ablani kurtar.bunlar benim bacaklarimi kirmak istiyorlar.baksana biri bicaklari bileler,biri testere der,biride heyttttttttttttttttt benim bacak kiran sevimin bacaklarini bana birak dr.ya bilseydim bu kadar bacaklarimin hayrani oldugunuzu,önceden ortaya atardim
    🙂

  24. ela_nur Says:

    nereye gittiniz hepiniz aylama kapı açmayamı gittiniz sitenin kapıcısı benim giderken benden izin aldnızmı he he hem anahtar bende akıllılar 😀

  25. ayla abla yazmışsınn

  26. 10 dk bekleyin bayanlar ablama sayfa acıyorum

  27. cemre Says:

    ac fundan ac size bir bilmece sorucam

  28. sevim Says:

    genc yagmur isi tamammi ablasi.bak yagmur seni bize getirdi

  29. sevim Says:

    bende diyomneden disari cikamiyorum.megersem bacim kapiyi tutmus.imdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttt.bacaklar gidiyorrrrrrr
    🙂

  30. cemre Says:

    genc nereye kayboldun yoksa ceeeeeeeeeeeee deyipte rüzgarlarmi getirdi buraya sesini kendin yokmusun

  31. cemre Says:

    evet yasasin kötülük nerden basliyayim dur surasi iyi ordan baslarsam gerisi gelir iri kemiik kendiliginden carttttttttt kirilir

  32. sevim Says:

    eeeee herkes gitti.yoksa siz yeni sayfayami gectinizde beni burda yanliz biraktiniz
    😦

  33. merhaba arkadaşlar.görüşmeyeli nasılsınız?ben idare ediyom.ama şu internet beni çileden çıkartıyo.yani bi yerden yapıyom başka bi yerden sorun çıkıyo.şimdi yine gidip geliyo.ondan yazamıyorum kusura bakmayım.ama burdayım.

  34. napiisınızzzz çılgınn gençlikk 😀

Bir Cevap Yazın

