Asi dizisi 51.bölüm fragmanı

bluerose24tu

663 Yanıt to “Asi dizisi 51.bölüm fragmanı”

  1. gelen olursa bi çığlık atsın 🙂 anca duyarım

  2. biri bana gelsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  3. emel Says:

    ben gelsem olurmuuuuuuuuuuuuu
    aloooooooooooooooooooooooo uyanınnnnnnnnnnnnnnnnn
    emoş ablanız geldi:)

  4. emel Says:

    saaat daha 2 olmamış uykluyonuz yaaaaaaaaaaaaa

  5. cnmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  6. emel Says:

    yorumlar çok geç gitmeye başlamış
    bakın sizin için kendimi teehlikeye attım enişteniz beni bu saate netin başında yakalarsa eyvahhhhhhh halimeeeeeee:(

  7. hoşgeldiniz.siz laflayın durun ben yeni bi sayfa açıyom.burası çok yavaşladı.inanılması zor ama gerçek bir günde 2 sayfa değiştiriyoz 🙂

  8. emel Says:

    gençler bugün kolbastı oynarken yoruldunuz demi

  9. emel Says:

    tmm genç sen yeni bi sayfa aç ama fazla kalamam
    fundacım nasılsın hayatımmmmmmmmm

  10. süperdi beaaaaaaaaa

  11. emel Says:

    bu site yüzünden adam beni boşarsa ne yaparız bilmem
    2 çocukla ortada kalırım 🙂

  12. süperim cnmmm

Yorumlar kapatıldı.

