Asi dizisi 51.bölüm özeti

agliyankadinew2

Geçmişini arayan Demir, sırların peşine düştükçe Asi’den uzaklaşmaya başlar.

Demir’in bulduğu mektup babasıyla ilgili bazı sırları ortaya çıkarır. Babasının ölmemiş olma ihtimali söz konusudur. Asi ise evden kaçan Melek’i geri dönmeye ikna etmekle uğraşır. Demir öğrenmeden bu krizi çözmek ister. Melek Asi’ye, Ali ile birlikte olduklarını itiraf eder. Artık her şey Ali’nin lehinedir. Asi ve Süheyla Demir’i Melek’in evliliğine ikna etmeye çalışır. Demir ise bu durumu yanlış anlar, Asi’nin Ali’den taraf olduğunu düşünecektir. İlişkileri iyice gerilir. Demir babasıyla ilgili sırrı da Asi ile paylaşmayacaktır. Ama Asi onun kendisinden bir şeyler sakladığını fark edecektir.

Demir babasının olduğu söylenen mezarı açtırır ve DNA testi ister. Ölen kişinin Demir’in babası olup olmadığı araştırılacaktır.

Defne yeni hayatına, yeni işiyle merhaba demek ister. Lokanta işletmeciliği için kolları sıvar. İş nedeniyle Kerim’le yakın olmak zorunda kalacaktır.

Kozcuoğulları ailesi heyecan ve umutla bebeği beklerken Gonca tarlada sancılanır, doğum anı gelmiştir. Asi kardeşine ebelik yapmak zorunda kalır.

1.097 Yanıt to “Asi dizisi 51.bölüm özeti”

  1. ayysu Says:

    nereyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee funda

  2. ayysu Says:

    anlatayım canım, duygu ve düşüncelerimizi sis yapımla paylaşıyoruz hergeçen gün daha fazla saçmalamaya başladılar

  3. zeynep& Says:

    hmm güzelm,iş yaa

  4. ayysu Says:

    yukarıda gözde link atmış söylemek istediğim bişiler varsa hiç durma sende yaz

  5. zeynep& Says:

    tamam bakarız cnm ben şimdi ç.ıkıyorum görüşürüz

  6. ayysu Says:

    byy

  7. ela_nur Says:

    arkadaşlar burdamısınız

  8. ela_nur Says:

    attığım link teki site msj bölümü kilitlenmiş sanırım dün ben onlarca gönderdim şimdi gönderemiyorum
    düşünceleriniz iletmek isterseniz mail adresini yazıyorum

    asis@asisyapim.net

  9. ayysu Says:

    burdayımm

  10. ela_nur Says:

    ayşegül yakalayamadım seni canım neyse bende yemeğe gidiyorum ya bugün cuma neden gelmiyorsunuz kızıcam ama bakkkkkkk 😀

  11. ela_nur Says:

    hah yakalmışım hayatım seni nasılsın

  12. ayysu Says:

    iyi canım sen, yemeğe geç kalmışsın bugün

  13. ela_nur Says:

    canım benim benim yemeğe çıkmam gerek kusura bakma olurmu güzelim 20 dakikaya burda olurum evet geç kaldım işlerim uzadı bizim şirkette herşey saatli gitmek zorundayım birazdan gelirim burda olursan sohbet ederiz öptüm

  14. genç 3 4 gibi burda olacak belki o zaman girreim bbyyy

  15. ela_nur Says:

    İnamıyorum hala kimseler yok benim bugün en yoğun günüm hadi neyse aksattım biraz ama ayla hanım siz nerdesiniz kesin evi yıkıp tekrar yapıyorsunuz temzilikçi seni çabuk akşam olsun idye kendini temizliğe erdin dimi sarı karanfilim,meral hanım hergün burdasınız kaynatana rağmen 😀 dizi günü yoksunuz hayırdır inşallahh ,ya siz ya siz sevim hanımmmmm bu hafta hep bizileydin şimdi nerdesin nasılda sevinmiştim bacım aramızda diye hopppppppppppppppppp gelin bakim teker teker yoksa ben sizi getirmesini bilirim okadarrrrrrrrrrrr

  16. ela_nur Says:

    10 dakika bekliyorum gelmeyeni arıycam hadi bakalım ya arkadaşlar cuma günleri ne oluyo size saat 2 ve daha 5 kişi gelmiş siteye işler kesat patron gelince para ister benden hadi yapmayın girişler bugün 3 lira sürümden kazanalım bari hiç yoktan iyidir 😀

  17. OFFFFFFFF BUNE YAAA GESİ BAGLARI ADAMIN İÇİNE OTURUYO ASİME KLİP YAPMIŞLAR GESİ BAGLARI AGLIYORUM RESMEN YAAA

  18. sevim Says:

    üzülme bacim.sen cagirirsinda ben gelmemmi.sen yeterki cigirrrrr.nasilsiniz canlarimm.iyisinizdir.gözdem sabah calistim.daha demin geldim isten.1 saat durum tekrar ise gidecem.o yüzden giremedim bacak kiran bacim benim
    🙂

  19. sevim Says:

    kimseler varmiiii.akin cooook kalamayacammm.birazdan oglum gelecek eve.sofra kuracammmm.hadi gelin bakimmm

  20. sevim Says:

    himmmm tamam o zaman.herkes mesgul.canlarim o zaman aksam görüsürüz.sinirlerinize hakim olun.diziden sonra 1000 den geriye symayi unutmayin.iyi gelir.neyemiii.diziden sonra anlarsiniz
    :).byeeeee

  21. slm arkadaşlar.kimse yokmu?

  22. ela_nur Says:

    ben varım ben varım arkadaşım 😀

  23. ela_nur Says:

    paşam nere gittin ya hemen 5 dakikada

  24. iyiki varsın arkadaşım . ben net kafeden giriyom.filtre prıgramı var ikide bir engellyo.klavyede şahane.zaten rahatsızım.nerde bişey varsa beni bulur.

  25. burdayım gııııııı

  26. ela_nur Says:

    canım neyin var geçmiş olsun özledim vallahi iki günde

  27. neyse anladığım kadarıyla işin var.bende ders kaydı yapmak için gelmiştim. boğazım ve başım çok fena.şimdi bide karın ağrısı başladı.üstünede üşümeye başladım.ben eve gitsem iyi olcak.

  28. geldinmiiiiiiiiiiiiii

  29. evet geldim.

  30. ela_nur Says:

    ay kıyamam benim paşam internet cafelerimi düşmüş hemen ikigünün hasılatını vereyim sana ya milletin gözünü korkuttuk paralı diye gelmiyo kimse baksana birde cuma günü olmasına rağmen valla patron 3 liraya kadar düşürdüm giriş parasını daha napayım daha ney istiyonuzzzzzzzzzzzzzzz 😀

  31. vah vah hastamı oldun gecmişşş olsunn tüh koş eve nane limon kaynat iç

  32. ela_nur Says:

    anladım ablacım kendine dikkat olurmu a guzummmmm allaha emanet ol kendine iyi bak asiyi sakin izle benim gibi evi yıkma 😀 seni çok öpüyorum tekrar geçmiş olsun bende acip yoğunum bugün

  33. gelmenle gitmen b,i oldu yazık sana üzüldüm
    😦

  34. ela_nur Says:

    hg fundaaaa canım nasılsın sende gelemeşsin bugün buraya kız sen gece o saate kadar uyumuyorsun allahım bu kız beni tüketti hasta olacak sonunda allah korusun bşde bana el sallıyo ben senden önce geldim günaydın diye ne diyeyim kızamıyorumda sevmişiz bir kere ulennnnnnnnn

  35. sağolun.o zaman 1 haftalığına ücretsiz yapalım.milletin ayağı alışsın sonra ücretli yaparız.haydi millet sabahtan akşama yorum yazmak bedava…

    ee zaten bedava.

  36. ela_nur Says:

    ay canım benim gencer ismini görmek bile yetiyo ablacım okadar başım ağrıyorki şuan ilaç harici ne iyi gelir biliyomusunuz gözlerimi kısarak bakıyorum ekrana asiye kadar düzelmem lazım yardım lütfennn

  37. ya varya şu filtre programını kuranı bi elime geçirirsem varya çok fena yapcam.zaten halim yok.klavyede dandik .offff

  38. öğle hissediyorumki benim ateşim çıkacak.acayip üşümeye başladım.zaten başım ağrıyo bide asiyi izlersem kesin geberirim.o yüzden akşama düzelmezsem izlemiycem asiyi.

  39. ela_nur Says:

    ay canım benim sen git dinlen ablacım keyfine bak sinirlenme akşama zaten sinir küpü olacağız

  40. neyse hadi ben çıktım.allaha emanet olun kendinize iyi bakın.yağmurda yağıyo dışarda bakalım eve nasıl gitcem..burnumda durmak bilmiyo devamlı akıyo mübarek 🙂 neyse hadi kendinize iyi bakın. byeee

  41. güle güle

  42. ela_nur Says:

    bende çıkıyorum ama çok mutlu değilim umarım bizi şaşırtırlar ama en kötüsünü bekliyorum bu bölüm inşallah yanılırım yada kötü günlerin başlangıcı olabilecek bir bölüm offffffffffffffff neyse ben gider canlarım hrpinize iyi seyirler hepinizi seviyorum byyyyyyyyyyy

  43. byyy öpüldünüzzzzzzzz kocamannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  44. zeynep& Says:

    ALINTIDIR;

    arkadaşlar asinin 52.bölümünde asi ve demirin arası açılacak
    54. bölümde ise ipler iyce gerilecek asi kızımız demire okkalı bir osmanlı tokatı atacak(demir hak edecek)bu sırada demirin babası ortaya çıkmış olacak arkadaşlar senaristler finali şimdiden kurgulamaya başladılar kafalarında akkıllardan çıkmayacak bir final istiyolar
    sanırım dizi başladığı yerde bitecek!!!!!!!!

    Not;Tüyonun kaynağı sağlamdır.

  45. zeynep& Says:

    ALINTIDIR

    malumm şu defne-kerim olayını hepimiz biliyoruz bir önceki bölümde ihsanında dediqi qibi lokantada defneninde çalışmasını istediqini belirtti demire demirde kabul etti ama demir orda bişeye dikkat çekti kerim!! sonra sarmaşıkta katılmak istedi bu qruba qalibada başarılı olmuş qibi qözüküyo bize qelen haberlerse söyle…

    defne lokantada işe başlıyo bu kerimi rahatsız ediyo çünkü sürekli karşılaşmak zorunda kalıyolar zaten kerim acı çekiyo defneyi qördüqü her anda bu acı artıcak qibi qözüküyo… defne qüzel bir şekilde çekip çeviriyomus işi… çekimlerde sarmaşıkta varmıstı ama çıkar mı o sahnelerde yoksa çıkmaz mı bilinmez… izleyip qörücez… ve size şu lokanta sahnesinden bir kaç replik….

    defne hanım birisi qeldi sizinle qörüşmek istiyo

    defne: kimmiş ?

    adını vermedi efendim…

    tabiki hepimiz biliyoruz arkadaşlar her an herşey değişebilir ama bizim bildiklerimiz böyle tam replikler tutmaya bilir ya değiştirerek söylerler yada bu şekilde orası onlara kalmış bizim bildiklerimiz bu kadar defne-kerim konusunda….

    hepimizin bildiqi qibi qoncanın kızı oluyoo… bütün aile telaşlı,mutlu,heycanlı….

    kimisi bebek derdine düşerken kimisi babasının mezarını bulmaya suriye yollarına düşüyoo…

    izleyip qörücez bakalım bu bölümde bizleri neler bekliyo….

    ——————————————————————————–

Yorumlar kapatıldı.

