Asi&Demir – Vazgeçmek için çok erken

rose5557wp6gs

423 Yanıt to “Asi&Demir – Vazgeçmek için çok erken”

  1. bendekide safınazın kolu gibi önüne geleni alıyom sefkatli kollarıma

  2. ayysu Says:

    yüreğin gibi kollarında çok büyükde ondan

  3. ayysu Says:

    zehrayı görür gibi oldum sizede öyle geldimi

  4. zEhRa Says:

    evt arkedeşler asi dizimizde bu hafra rahatça izleyemedinm ya misafir geldi offffff

  5. bende yanlız degilsin halada izleyemedim 3 kısım izledim

  6. ayysu Says:

    retinglerin nedeni belli oldu ikinizde cezalısınız cuma akşamına asi saatine kadar tek ayak üsünde duracaksınız gözüm üzerinizde

  7. ayysu Says:

    funda,gözden attığı link sık kullanılanlara ekledim youtube ye giriyorum ama videolar aclmıyo nedenn

  8. hmm ben sana basla vereyim bekle

  9. zEhRa Says:

    burdayım aysu ablacım

  10. günes Says:

    Geçmişini arayan Demir, sırların peşine düştükçe Asi’den uzaklaşmaya başlar.

    Demir’in bulduğu mektup babasıyla ilgili bazı sırları ortaya çıkarır. Babasının ölmemiş olma ihtimali söz konusudur. Asi ise evden kaçan Melek’i geri dönmeye ikna etmekle uğraşır. Demir öğrenmeden bu krizi çözmek ister. Melek Asi’ye, Ali ile birlikte olduklarını itiraf eder. Artık her şey Ali’nin lehinedir. Asi ve Süheyla Demir’i Melek’in evliliğine ikna etmeye çalışır. Demir ise bu durumu yanlış anlar, Asi’nin Ali’den taraf olduğunu düşünecektir. İlişkileri iyice gerilir. Demir babasıyla ilgili sırrı da Asi ile paylaşmayacaktır. Ama Asi onun kendisinden bir şeyler sakladığını fark edecektir.

    Demir babasının olduğu söylenen mezarı açtırır ve DNA testi ister. Ölen kişinin Demir’in babası olup olmadığı araştırılacaktır.

    Defne yeni hayatına, yeni işiyle merhaba demek ister. Lokanta işletmeciliği için kolları sıvar. İş nedeniyle Kerim’le yakın olmak zorunda kalacaktır.

    Kozcuoğulları ailesi heyecan ve umutla bebeği beklerken Gonca tarlada sancılanır, doğum anı gelmiştir. Asi kardeşine ebelik yapmak zorunda kalır.

    _________________
    http

  11. günes Says:

    merhaba arkadaslar
    elim bos gelmim dedim
    özetide getirdimm

  12. ayysu Says:

    hoşgeldin ayla

  13. günes Says:

    hosbulduk canim nasilsinn

  14. hemen sayfa acıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  15. günes Says:

    demirle asinin haliii berbat

  16. günes Says:

    tamam yeni sayfada görüsürüzzz

  17. zEhRa Says:

    ayy dm off eskiş dm oldun ya yine offf

  18. günes Says:

    zehracim sen iyimisin yazindan bisey anlayamadim

  19. zEhRa Says:

    hadi cnm aç bekliyoruz

  20. günes Says:

    ahhh demirr ahhhh

    ahhhh asii ahhhhhhh

    nee yapcazz bizz sizzleeee haa

  21. zEhRa Says:

    o kadar mutluyumlki ablacım zaten fundam mutluluğumun nedenini biliyo sölerdim sanada ama burda sölenmez

Yorumlar kapatıldı.

