Asi 52.bölüm özeti

 6224-6225-6226-6227-6228

Alii, Asi’ye daha yakın olmak için Melek’le evlenmek istediğini açıkça söyler..Asi’yemiştir. Asi çok zor bir durumda kalır. Bu bilgiyi Demir’le paylaşabilecek midir? Daha önce Melek’in mutluluğu için bu evliliğe onay veren Asi, bu kez evlenmelerine karşı çıkar. Oysa Demir kardeşinin evlenmesine çoktan razı olmuştur. Ali’nin masum bir akşam yemeği için Demir ve Asi’ye gönderdiği çiçek yeni bir krize neden olacaktır. Ali, bu yemekte Asi’den nikah şahidi olmasını isteyecektir. Asi ve Demir arasında yeni bir güvensiz yaratmayı başaracak mıdır?

Demir babasının yaşadığına dair güvenilir kanıtlar bulur. İki aşığın birbirlerinden sakladıkları bilgiler, aralarında yeni bir krizin doğmasına neden olacaktır.

Savcının Demir’in babasıyla ilgili gizli yürüttüğü soruşturma İhsan beye gelir. İhsan ve Süheyla Demir’in babasına ait bazı sırları saklamıştır.

Zafer’in Defne’yle yakınlaştığını gören Kerim, kıskançlık krizlerine girer. Kıskanılmak Defne’nin kırılan gururunu onarmaya yeter mi acaba?

Kozcuoğlu çiftliğini bebek sevinci sarmıştır. Gonca’nın bebeğine isim bulma telaşı sevimli bir yarışa döner. Gonca isim verme hakkını bebeğin ebesi Asi’ye verecektir. Demir yeni bilgilerle yollara düşer. Suriye’de babasını ararken peşine takılan tehlikeden habersizdir.

988 Yanıt to “Asi 52.bölüm özeti”

  1. tubacı Says:

    video çokk güzel ya beninle aynı fikirde olan insanları (başta siz) görmek gerçekten bni çokk ama çok sewindirdi. 😀

  2. asi merve Says:

    asi var bugün siteye bak ya uffffffff bitince nasıl olur onu düşünemiorum

  3. tubacı Says:

    gittiniss kıl payı kaçrdım nese bi dahaki sefere inş bnde kaçıom bb..

  4. asi merve Says:

    adaşımm h.g nasılsın bende kimse yok die çıkıodum

  5. asi merve Says:

    nese senide kaçırdım hrhlde ufff

  6. asi merve Says:

    ufff asi var sitedee kimse yokkk nese gelen ses versin duyarım umarım

  7. tubacı Says:

    yok ya gitmedim 😀 h.b nasılsın hakılısın valla dizi bitse dmkki bu siteye kimse gelmicek 😦

  8. tubacı Says:

    ama böle olmas bn giriom sn çıkıon bn çıkom sn gidion ee nası karşılaşac bizz

  9. asi merve Says:

    ee gelen varmı

  10. tubacı Says:

    valla cnm şansını kaybettin bn kaçarrr bayadır bekliom ve birass sıkıldımm bb.. görüşuruk

  11. asi merve Says:

    adaşımm geldinmmii cnmm umarım kaçımamışımkdır seni

  12. asi merve Says:

    by

  13. asi merve Says:

    bende çıkıom çünkü çok sıkıldım by merve kaçar

  14. herkese slm lar

  15. kimse yok mu

  16. zEhRa Says:

    ben varım cnm sende yeni üye olmuşsun

  17. zEhRa Says:

    sen yoksun galiba

  18. slm zehra tanıştığıma memnun oldum

  19. slm zehra tanıştığıma memnun oldum
    canım

  20. zEhRa Says:

    heyoo

  21. zEhRa Says:

    bende memnun oldum yaş galiba 18 bnm ajanlım var o kendini biliyo zatewn gözde die bieri daha katılmış oda 16 yaşında ajanım baya kuvvetli onu çoooooooooooooooooooooooooook seviyom biliyto zaten oda

  22. zehra sitede tek ikimiz mi varız
    canım

  23. zEhRa Says:

    evt cnm ikimiz

  24. inanmıyorum
    yaaaaa

  25. zEhRa Says:

    biraz kendinden bahset yaş kaç nerelisin asi yi kaçıncı bölümden izlemeye başladın ben msl 10. bölüm itbariyle izledim

  26. zEhRa Says:

    gelirler şimdi mrk etme cnm biz gecelerin sitesiyiz geceleri oluruz çoğunlukla burda kardeş gibiyiz kalbimiz bir yeni kişiye her zaman açıktır cnm mrk etme sen yakında belki kanki bile oluruz msl bnm kankim nazlı kuşum bebeğim herşeyim ilk göz ağrım funda genç yani gençer yani gencom mervemide sölemeden geçemem guzum oda bnm

  27. 18 yaşındayım sinopluyum asi dizisini 1.bölümden beri izliyorum
    canım

  28. zehra yorumumu okudun mu

  29. zEhRa Says:

    hım bende 16 yaşındayım sana abla demem cnm derim öle deriz ablalarımız var onlarda 35 yaşlarındalar bn adana da yaşıyorum lise 2 ye gidiyorum

  30. 18 yaşındayım sinopluyum asi dizisini 1.bölümden beri izliyorum

  31. akşam açamıyorum nedense siteyi

  32. bazenleri açıyorum

  33. AY HEPİMİZ BU SAYFAYA ALIŞMIŞTIK

  34. YAA FRAGMANN NEDEN VERİLMEDİŞ :@:@:@:@ IIIGGHH :@ 😥

  35. durdane Says:

    bence 53.bölüm 20 şubatta oynayacak çünkü bu hafta güz sancısı filminin galası vardı oyuncular istanbula gitmiş olmalı bence demirin babası hapiste çünkü kerime avukat yusuf bey haydar doğanı kiralık katil tuttu diyordu ölen adam zaferin yani mafyanın babasıymış anladığıma göre by

Yorumlar kapatıldı.

