Asi dizisi 52.bölüm

glitteringrosenv8

477 Yanıt to “Asi dizisi 52.bölüm”

  1. b u arada bilmeyen veya anlamayanlar için sölüyorumm

    SİEMPRE ASİ demek şu: siempre ispanyolcada daima demek yani foreverle aynıı bunu yazan kişi artislik olsun diye ispanyolca bi isimi uygun ulmuş 😀

  2. Arzuu Says:

    bmail demiş ki:

    Uyuma o zaman demir

    Güzel bir bölüm bizi bekliyor…Hiç olmazsa DUYGULARIN konuşacağı bölüm bizi bekliyor..Manner ım demiş KISKANÇLIK diye…Sonu yatakodasında bitecek her KISKANÇLIK kabulumüzdür değil mi koğuş?
    alıntı..

  3. Arzuu Says:

    demir babasını bulacak
    babsı başda demire mesafeli davranacak
    ve onu kabullenmiycek
    sonra demir meleğin evleneceğini söyliycek ve onuda alıp antakyaya gelecek bu sırada canımsında demirin peşinde olacak
    asi ve demir arasındaki mesafeler dahada artacak,
    süheyla ve ihsan geçmişideki bütün sırları açıklayacak
    bu sırlardan sonra demirin o eski kini geri dönecek
    demir ve babası bir konuşma yapacak
    ve bu konuşmadan sonra demir kozcuoğlu ailesi ile arasına büyük bir mesafe koyacak bu sırada karısınında bir kozcuoğlu olduğunu unutacak
    ve sonunda çiftimizin arasında ki bütün ipler kopacak
    demir dönülmez bir yola girecek

    ALINTIDIR

  4. Arzuu Says:

    alıntıdırr

    arkadaslar az önce yuotube,de biri yazmis okudum asiyi kanal d yayindan kaldiriyormus öyle okudum inanamadim hemen kanaldeye mesaj yazdim. cevabini bekliyom.iki hafta sonra asi bitiyormus haberiniz olsun ben cok uzulurum eger asi biterseeeeeeeeeeeeeeee
    bunu biri yazmış çok korktm

  5. Arzuu Says:

    arkadaşlar ben az önce kanal d yi aradım sizin için ve benim için müşteri hizmetleri yetkilisine sordum üst üste yayınlanmadığı haftalar oldu merak ediyoruz diye böyle bir uygulama var bazı dizi ve programlara ygulandı dedi ama asi var değil mi önümüzdeki cuma dedim yani bölüm var dedi ben de teyit etmek için13 şubat cuma gecesi asi dizisi yayınlanacak mı diye sordum tekrar cevap şu ”13 Şubat Cuma gecesi Asi dizisi yayınlanacak” denildi bana

    ismimi de sordular söyledim izleyici profili falan oluşturuluyormuş

    meraklanan arkadaşlara duyuralım buradan içiniz rahat olsun

    duyuru yapmak yasak değildir umarım

    uyarı almak istememde

  6. Arzuu Says:

    alıntıı

  7. Arzuu Says:

    walla haberler hiç birbirlerini tutmuoo hangisi doru bilmiorumm :S

  8. bu şarkı bütün gönül dostlarıma gelsiinn 😀

    bize çok uygun olduğunu düşünüyorumm siz ne dersinizz…hepimizz dönülmezz akşamınn ufkundayızz değil mii…

    Dönülmez Akşamın Ufkundayız
    Dönülmez akşamın ufkundayız vakit çok geç
    Bu son fasıldır ey ömrüm nasıl geçersen geç
    Cihana bir daha gelmek hayal edilse bile
    Avunmak istemeyiz böyle bir teselliyle
    Aah geniş kanatları boşlukta simsiyah açılan
    ve arkasında güneş doğmayan büyük kapıdan
    Geçince başlayacak bitmeyen sükunlu gece
    Gruba karşı bu son bahçelerde keyfince
    Ya şevk içinde harap ol ya aşk içinde gönül
    Ya lale açmalıdır göğsümüzde yahut gül
    Aah dönülmez akşamın ufkundayız vakit çok geç

    çok mu gereksiz oldu 😀

  9. kızz o kadar aramış müşteri hizmetlerini diğeri youtube de görmüşş kesin bilgi değil bence o yüzden üzülmeyinn dizimizz haziranda biticekk… 😦

    yaa gerçekten ASİ bitince ben naapcam onu düşünüyorumm asi bende eroin etkisi yarattı resmen gün geçtikçe beni daha çok bağlıyo belkide bu bağlılık asimin biteceğini bildiğim için hani insan kaybetmemek için sımsıkı sarılırya onun gibi bişee… 😦

    burda ağlama ifadesi yok mu yaaa 😦 😦 buu somurtan yüzler duygularımı anlatmaya yetmiyoo 😦 😦

  10. günes Says:

    günaydin arkadaslarimmm
    ammada erken uyanmisim simdi kimsecikler yoktur
    aksam giremedim kizim istedi ve onu beklerken uyuya kalmisim

    fundacima hayirli yolculuklar
    MSN ne mesaj birakti ama ben yetisemedim
    tam yenim resim isini anlatiyordu msn de nasil kullanilir diye
    o sira funda …sitedekilere cok selam sizleri özledim diye mesaj atti
    iki dakka sorna baktimda yoktuu yerinde

    neyse ben biraz daha uyumaya calisayimm
    herkeze hayirli pazarlar diliyorum
    görüsürüzzzzzz

  11. gününüz aydın olaaa!!! yağmurlu bir gün bugun istanbulda.ve benim dişim korkunc agrıo.gece gozumu kırpmadım.dişim cıkıo yaa.allahım cıka cıka bitmedi.asi bu hafta cok kotuydu ben begenmedım.demir ile asinin gittikce uzaklastıgı cok acık ortada.umarım tez zamnda guzel bolumler izleriz.bu arada asi 6,olmus.ben kahvaltı yapmaya calısayım bu dişle bakalım yapabilcem mi:D

  12. antika Says:

    hayirli pazarlar herkese duygu gecmis olsun sonra görüsürüz arkadaslar

  13. arkadslar gelen giden yok hiç.neyse ben bi soru sorcam.kanal d de, hani dizileri verio boyle arka arkaya.slow bir parca baslıo.bana allah rızası için o sarkıyı bulabılecek olan var mı.aradım taradım yok.yabancı bi parca.aklınıza gelio dimi.hani sey her diziden bir goruntu var.bulana var ya cok mu cok tesekkur etcem emın olsun o kımse:D

  14. fundaya da hayrılı yolculuklar diliyorum.cabucak gidip gelir umarım.biri 1 gunluk yolculugu 3 ay yazmıs.bıde uzerıne 3 ay nedir ki cabucak gecer yazmıs:D cok guldum

  15. ben buldum sarkıyı kendımı tebrık ettım.hhehe:D

  16. antika Says:

    duygucum fundamiz hayirlisiile aksama bizimile beraber olacak fakat yazin 3 ayligina aramizdan gidecek onun icin üzülüyoruz

  17. antika Says:

    neyse sonra görüsürüz gene aksam gelirim

  18. merhaba duygu ben de o sarkiyi ariyorum nerde oldugunu söyleyebilir misin?

  19. masallah yorum yorum üstüne bune böle bir gün arkamı dönüyorum herkez bir köşeye aaaaaaaa ayıp ayıp

  20. hakkatten çok ayıp

  21. hürstüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüünn

  22. biraderim napmışınız bensiz öğle yaaa 😦
    yapılırmı bu bana ,ah ahhh o gece bende olacaktım varya.offff

  23. tabi yorumu atıp arkanı döndün hemen,senin şu seyyar satıcıdan aldığın alıcılar kalitesizmiş demek,insan yılların seyyar satıcısı olan bi biraderi varken almadan önce ona danışır.ama nerdeeeeee

  24. ya sayfa acacam bekleeeeeee

  25. olmaz bu sefer ben açacam sakın açma yoksaaaa

Yorumlar kapatıldı.

