Asi&Demir – Yalan

hart54cb1

785 Yanıt to “Asi&Demir – Yalan”

  1. emel Says:

    ay gece kuşu ne haber

  2. BURDAYIM GİTİNİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    ŞİFRELİ YAYINLAR SİZİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
    😀

  3. cemre Says:

    gözdemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm günaydinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bacim bak sana günaydin demek icin bu sate kadar bekledim

  4. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    ABLALARIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  5. emel Says:

    yok yok şifre yok tv kapandı gözde bacıma ii geceler yazalım dedik :):)):

  6. TMMMMMMMMM

    TTTÜNAYDINLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  7. cemre Says:

    gidiyoruz fundacim dha dogrusu ben gidiyorum size iyi gecler tatli rüyalar gerci sabah olmusya

  8. emel Says:

    bana bak günaydın yazcama ii geceler yazmışım benim uykum gelmiş belli oldu ::)

  9. cemre Says:

    günaydinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn fundacimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sendemi burdaydinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  10. emel Says:

    bende gidiyom ii geceler size öptüm canlarım byyyyyyyyyyyyyy

  11. TMMMMMM HADE BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  12. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  13. ela_nur Says:

    günaydın beter böcükler gündüz nöbetini almaya geldim ,ayy oku oku bitmedi bir kapıları açayım dedim kaldığım yerden okumaya devam edicem şimdi

  14. antika Says:

    gece kuslari masaallah benden sonra 2 bucuksat daha dayanmissiniz

    ela nur günaydin canim
    nasilsin?
    oku oku bitmez kardesim alah kolaylikversin

  15. antika Says:

    günün sözü

    Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve Bir orman gibi kardeşçesine..)

  16. antika Says:

    GÜNÜN FIKRASI

    Azrail temelin yanına gelir ve kardeş vaktin tamam hadi gidelim der.

    Temel de uyanık ya yalvarır bana 5 yıl süre ver ondan sonra gel al canımı azrail tamam der temel de kendi kendine pilot olursam beni havada yakalayamaz derken 5yıl sonunda azrail pilot temelin yanına gelir ve vakit doldu gidelim der

    temelde şimdi canımı alsan arkada 300 yolcu var onlar ne olacak der

    azrail : oglum hepinizi bir araya getirene kadar anam ağladı zaten

  17. ela_nur Says:

    antika bacım burdamısın tekrar günaydın ben iyiyim canım sen nasılsın ay konu geçti ama bende bir slogan buldum söylemek istedim

    BAKIRKÖY 2.ŞUBESİ ÇOK YAKINDA HİZMETİNİZDE 😀

    Gencerrrrrrr nasılllllllllll olurmu bu

  18. antika Says:

    slogan gece kuslari bakirköy subeside olabilir

  19. ela_nur Says:

    ay evet süperiz bacımmm 😀

  20. antika Says:

    günün bilmecesi

    1.abdest alir namaz kilmaz cemaatten geri durmaz

    2.nar tanesi nur tanesi bu dünyanin bir tanesi

  21. antika Says:

    elacim isler nasil gidiyor bacim

  22. ela_nur Says:

    canım bugün yoğun olacak gibi toplantılar uffff nefret ediyorum ya toplantılardan bıktım artık çok sıkıcı toplantı esnasında asi&demiri düşünüyorum bazen deşarj oluyorum bugün de akşama kadar toplantı toplantı işlerimiz çok yoğun şükür sürekli surum değerlendirmesi yapıyoruz

  23. antika Says:

    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
    Mesela yani
    Dünya da 70 milyon Türk’ten baska kimse kalmamis

    Su üstünde kalan tek kara parçasi var; o da Türkiye. Koca gezegende
    70 milyon Türk’ten baska kimse kalmamis. Ilk tepkiler ne olurdu
    dersiniz?..

    Buyurun bakalIm……:

    * Amma balik yeriz artik be!

    * “Türk’ün Türk’ten baska dostu yok” derlerdi de inanmazdim.

    * Ulan tam da ‘Uluslararası
    Iliskiler’ bölümünü kazanmistik. Sansa
    bak!

    * Artik ne ihracat kaldi ne de ithalat… Nihayet cari açigi,
    diş

    açigi filan sifirladik…

    * Ülke olmak için ilk basvuran ilimiz Yalova oldu.

    * Tarkan’in Ingilizce albümü raflarda kaldi…

    * Bakanlar Kurulu karari ile sularimiz 12 bin mile çikarildi…

    * Piyasaya sahte dolar ve Euro sürmekten tutuklanan kalpazanlar
    kendileriyle dalga geçen polislere saldirdi…

    * Ankara’da resmi temaslarda bulunan Fransa Cumhurbaskani
    Jacques
    Chirak,T.C. vatandasi olmak için basvurdu. Chirak’in Türkiye
    Birligi’ne alinmasi için referandum yapilacak…

    * Stratejik açidan hiçbir önemimiz kalmadi, ama artik ne önemi
    var.

    * Ülkemizde bulunan yabancı turistler “Ne is olsa yaparim abi”
    deyip
    is
    aramaya basladi

    * Apo “Atin beni denizlere” deyip sürekli agliyor komutanim!…

    * Heyyooo!… Dünya Cografyasi’ndan yirttik oglum,dersler bos
    geçecek…

    * Edirne’den Ardahan’a gidilir mi be.. Dünyanin öteki ucu!!

    * Ulan simdi isin yoksa 4 yilda bir Olimpiyat düzenle!

  24. antika Says:

    OLSUN KARDESIM YETERKI ISSIZLIK OLMASIN

  25. antika Says:

    bu da güzel

    Medyum Memiş 5 kardeştir:Small Memiş,Medium Memiş,Large Memiş,Xlarge
    Memiş,XXLarge

  26. antika Says:

    son söz

    Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar:

    Toplumlar genel eğilimlerine göre sosyal hayatlarını düzenlerler ve toplumun genel gidişatı bireyleri de etkiler. Herkesin yalancı, düzenbaz, ahlâksız olduğu bir toplumda birilerinin dürüst, doğru ve iyi olması hazmedilemez. Daima hakkı, haklıyı gözeten doğruyu söyleyen böyle kişiler, başkalarının çıkarlarına engel oldukları için dışlanırlar ve zulüm görürler. Ne olursa olsun doğrudan ayrılmamak gerekir. Başkaları bana zarar verir korkusuyla gerçekleri söylememek, toplumları yıkan en kötü hastalıktır.

    Hak’tan yana olup doğruyu söylediği için zarar gören insanları teselli amacıyla söylenir

  27. ela_nur Says:

    evet be canım kaç kişi geliyo hergün iş için Allah cemi cümlesine yardımcı olsun hakikaten ortalık çok bozuk okadar insan işsiz kaldı bu şartlarda çok zor hepsinin çoluğu çocuğu kirası birsürü şey

  28. antika Says:

    hadi ben kactim bacim sana kolay gelsin allah isini rast getirsin

  29. antika Says:

    evet elacim dogru allah onlarinda yardimcisi olsun halimize ne kadar sük retsek az

  30. ela_nur Says:

    sağol canım senin de işin güzün rast gitsin öptüm

  31. antika Says:

    allah bu günlerimizi aratmasin

    AMIN

  32. antika Says:

    BENDE ÖPTÜM BYE BYE

  33. antika Says:

    uykudan kalkan gece kuslari günaydinlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    erken kalkan yol alirmis malesef sizler yolda kaldiniz hadi cekin otostop

  34. cemre Says:

    günaydinnnnnnnnnnn sabah sekerleri ben her iki tarafada yetisiyorum cocuklari okula yolladim islerimi bitiridm simdide gezmeye gidiyorum gözdecim yorumlari okuya bildinmi bacim agir gelmistir o kadarda dedim az konusun diye neyse ben gitmem lazim öpüyorum sizi baacilarim byeeeeeeeee

Yorumlar kapatıldı.

