Asi dizisi 53. bölüm özeti

ateskalp4qt

Babasını bulmak isteyen Demir Süriye’ye gitmiştir. Asi, Zafer’in Demir ve babasının peşinde olduğunu öğrendiğinde onlara yardım etmek savcılığı harekete geçirir. Uzun süre Demir’den haber alamayan Asi zor anlar yaşayacaktır.

Demir maceralı bir yolculuğun sonunda babasına kavuşur. Demir babasını geri dönmeye ikna etmeye çalışır. Melek’in düğün hazırlıklarına yardım eden Asi, hiç istemediği halde Ali ile sık sık yan yana gelmek zorunda kalır. Ali, Asi’yi zor durumlara düşürmekten çekinmeyecektir…

Demir babasını getirirken ikisi de Zafer’in hedefindedir. Babası ise Kozcuoğlu Ailesine karşı büyük bir nefretle gelmektedir. Aslan, Azime ile evlilik hazırlıkları yaparken Sarmaşık ise Aslan’ı kaybetmemek için mücadele verir.

Giderken Asi ile kırgın ayrılan Demir babasını bulmanın sevinciyle Asi ile barışır. Demir yıllar sonra ailesine kavuştuğu için çok mutludur. Nikah salonunda aşkını babasıyla tanıştırır. Ancak babasının Asi’ye kötü bir sürprizi olacaktır.

522 Yanıt to “Asi dizisi 53. bölüm özeti”

  1. ya hanı sınıfta carpı atardık.konusanın yanına o carpı ıste:Dcok konusana carpı.sen konumuosun sana yok

  2. anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna azzzzz.

  3. kardeeeeeeşimm by byy bende yatıyorumm hepinizii öptüm tek tekk 😀

    kendinize iyi bakınn

  4. anadın mı

  5. çökmez çökmez çömezler gelir yeni yeni ..

  6. emel Says:

    ii geceler sezen burdamıydın canım bizde seni öptük

  7. bu laf kımeydı.ben yıne kendı uzrime alınmak ıstercesıne bı sey oldu.benımle bı sorun yok dımı.varsa cozelım hemen.

  8. ödevlerim var ablacım onları yaptım ama yazdıklarınız hepsini okudum 😀

  9. emel Says:

    senin yerini kimseler tutamaz fundan canım

  10. sende çok alıngansın be kızım..

  11. emel Says:

    allah ziyin açıklıgı versin canım

  12. comez de benım.anladım.neyse benım kımseyı yerınden etmek gbı derdım yok.oyle bı hava verdıysem uzulurum.

  13. kanka müzikler için cookk cokkk tesekkür öpüldün iyi geceler..

  14. oleyım ben.alınganımdır.oyle bı soyluosun kı dırekt bana vuruo laflar.

  15. emel Says:

    yok canım bu sitede herkese ver var funda sana demdi sen üstüne niye alıyon duygucum

  16. bak yine aynını yaptın sitede yıgınla insan var niye alınıyorsun lafım sana degil..kimse kimsenin yerini alamaz istesede yapamaz nerden cıkardın bunuda anlamadım ..

  17. emel Says:

    funda da şakayı sever sende gençte hepimiz canım alıncak bi şey yok ortada

  18. gider ayak bi bakıyım dedim iyikide bakmışım bıyrın bakalım;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/02/11/asi-dizisi-53-bolum-fragmani/

  19. sorun yok tamam.

  20. ne demek kankamm recaa daha çokk işte seç beğen söle 😀

    SİZDE HERHANGİ Bİ BÖLÜMDE DUYDUĞUNUZ BEĞENDİĞİNİZ MÜZİKLERİ SÖLEYİNN ATARIM BEN SİZE 😀

  21. emel Says:

    saol genç tşkrl izledim

Yorumlar kapatıldı.

