Asi dizisi 53. bölüm fragmanı

mumlw71

445 Yanıt to “Asi dizisi 53. bölüm fragmanı”

  1. günes Says:

    fundamm neler oluyorrrrr

  2. hoşgedin ablaa

  3. günes Says:

    sizde anne baba olun anliycaksiniz bu cocuk yatirma isi hicte kolay bisey deyil biri bu masali istiyor öbürü baska sorna tam yattilar diyorsun su istiyorlar sorna cislerii geliyorr yanii cok zorrr

  4. günes Says:

    hosbulduk ablacim karnini doyurdunmuuu

  5. bende az önce kuzenimin kızına bilgisayardan kedi resimleri gösteriyodum.kedileri görünce öğle bi sevindiki az kalsın bitirecektim onu 🙂

  6. evet elhamdülillah bugünde doyduk.

  7. günes Says:

    ayyy canim benimm
    gencer biliyormusun bizim kedimiz var evde

  8. DÖKTÜ VALLA AZ BİRAZ BASIM DİNLENDİ
    GERCEKTEN DEMESİ KOLAY AMA GEL BİRDE YASA..
    BİRDEN BURNUMA O PİS KOKU GELİNCEE FELEGİM SASIYOR..

  9. günes Says:

    hangii koku fundacimm

  10. VALLA BENİM YEGENDE PC Yİ KAPATMAK İÇİN DK BİR DĞGMEYE BASIYOR…ISIRIYORUM GİTMİYOR NE YAPTIYSAM GİTMİYOR GÜLÜYOR..
    😀

  11. ABLA COK TUHAF BİR KOKU VALLA TÜM HÜCRELERİMİ TİTRETİYOR UYUSUYORUM DONUYORUM ANLATAMAM TADILIR SUCUK SAHINSE ALINIR..
    😀

  12. günes Says:

    hele oo hele oooo yerim onu benn cok tatliiii

  13. GÖRDÜN SEN DİMİ İKBALİMİ

  14. AYNI HALASI
    😀
    D:

  15. günes Says:

    burnunun ucuna pafümm koyy

  16. ABLA YA DALGA GECME VALLA Bİ OLDUMU ÖLECEK GİBİ OLUYORUM YANİ COK ACAYİP YAA

  17. arkadaşlar bi bilmece öğrendim.sizinle paylaşmak istiyorum ama.bayağı zor bi bilmece.kafanız sakin olduğu zaman söyleyin soruyum.

  18. günes Says:

    gördüm fundacim msn de gördüm cok seker valla
    AYNI HALASIIII

  19. SOR BAKALIM NEYMİŞ.

  20. NEDEN BU GÜN MİLLET YAVAS YA KİMSELER YOK BENDEKİ NEGATİF ENERJİ SİTEYİMİ CÖKERTTİ OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

  21. günes Says:

    kafa cok sakin söyleye bilirsinn

  22. bizim cadıda çok tatlı ama bana gelmez.çıkarı olunca gelir sadece 🙂 mesela bugün ona foto izletecem diğe geldi.normalde gelmez.daha 1,5 yaşında.

  23. antika Says:

    ben geldim nasilsiniz arkadaslar

  24. tmm o zaman durun yazıyım

  25. günes Says:

    antikacim hosgeldin valla tam zamaninda geldinn

    gencer o yastaki cocuklar cok cok tatli oluyorlar
    neyazik cok cabuk büyüyorlarrr

  26. antika Says:

    fundam gecmisolsun canim
    hepiniz hosgelmissiniz

  27. antika Says:

    Guten Abend=iyi aksamlar

  28. günes Says:

    fundamm sen neler diyorsun ablamm senin enerjin cok pozitiff
    deme bakim öyle seylerrr ok

  29. hoş geldin ablam sagol….evet benim ikbalimde 1,2 aylık

  30. 1 yasını 2 ayceçti yani

  31. antika Says:

    fundacim bir hocaya göründünmü hic belki carpilmissindir sadece gecelerimioluyor aksamdan sonra bazilari belki gülecektir yada inanmayanlar ama benim kardesim ufakken carpildi aksamdan sonra basliyordu göstermeye aha geliyorlar diye hoca nuska yazdi 1 kac sene tasidi sonra düzeldi sükür ama herkesin inanci farkli insan böyle seyler söylemeyede cekiniyor gerci hepinizi yeterince tanidim sayilir ama genede

  32. antika Says:

    sizin yigenler tam isirmalik ya

  33. antika Says:

    yerim ben o cimcimeleri

  34. günes Says:

    fundami allah korusunn

  35. cemre Says:

    hosbulduk nasilsiniz iyimisiniz arkadaslar

  36. evet abla bende
    bugün komsudan aldım
    yengem abime dedmiş cami hocasına söliyelim demişi imam yane

  37. günes Says:

    benim yazilarim cok yavas gidiyorrrrrrr

  38. bir ülkede padişahın sadrazamı ölmüş.bunun üzerine padişah 3 aday vezirinden birini sadrazam yapmaya karar vermiş.bunun içinde onları bir sınavdan geçirmiş ve birini sadrazam yapmış.
    padişah demişki benim 5 şapkam var.bunların 3ü kırmızı 2si sarı.siz görmeden bunlardan ikisini saklayacam ve geriye kalan şapkalardan her birinizin başına bir tane takacam ve başındaki şapkanın rengini bilen sadrazam olacak.
    ve onlar görmeden 1 kırmızı 1 sarı şapkayı saklamış ve geriye kaln 2 kırmızı 1 sarı şapkayı vezirlere takmış .ve içlerinden biri bilmiş.nasıl bilmiş?

    Not: hepsi birbirini görebiliyor ve soruyu yanıtlarken tahmin etmek yasak çünkü padişah gerekçesiyle birlikte cevabı istiyor.

    kolay gelsin 😀

  39. cemre Says:

    benimde yavas gidiyor neyseeeeeeeeeeee

  40. cemre Says:

    genc kardesim beni bilmece ilemi karsiladin

  41. günes Says:

    meralim hosgeldin canimm nasilsinn

  42. ablalarım hoşgeldinizzzzz

    siz cevabı düşüne durun ben yeni sayfa açıyorum hemen.

  43. ya bugün 6 defa oldu simdide oldu ben içeri gidecem korkuyorum ya..

  44. cemre Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nerde kalmsitik

Yorumlar kapatıldı.

