Asi&Demir – Sebepsiz aşk

2005011811425390oben2lc5iw1

531 Yanıt to “Asi&Demir – Sebepsiz aşk”

  1. ela_nur Says:

    mrb ben geldim meralim msj aldım hayatım iyiyim merak etme yemekteydim yoğun bir gün yine uffffffffff bakamdım siteye ay çokmu korkuttum sizi sesim çıkmayınca aklınıza kötü şeyler geliyo dimi ay canlaırm benim ben iyiyim

  2. slmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  3. ela_nur Says:

    slm bal böcüğü bir ip atın bana fundayı bağlıycam elleri açık kalsa yeter yazması için yoksa kaçıyor hemen anacım 😀

  4. of keşke benimde tansiyonum düşşede şu kahrolası sey neyse yasamasam sabah beri 6 kere yokladı allahım korkudan geberiyorum hoca gişt eve dinlen diye gönderdi…

  5. cemre Says:

    bacim yeni gördüm seni merak ettim iyisin degilmi

  6. ela_nur Says:

    ay canım benim ne yapsak dur bende biraz okuyayım seni güzelim belki faydası olur psikolojik bişey değil dimi fundacım

  7. cemre Says:

    fundacim sende h.g ablam

  8. zEhRa Says:

    slm arkedeşler özette çıkmış ohoh

  9. cemre Says:

    fundacim bir doktora git kanini aldir sana zehracim h.g canim

  10. 10dk geliyorummmm

  11. evet bugün gidecem bakalım abiş doktor ayarlayacak birde hoca hangisi tesir ederse
    😀

  12. cemre Says:

    fundacim zor birsey olamli ablam allah kolaylik versin

  13. ela_nur Says:

    hg zehracım meral merak etme iyiyim sağlığım iyi kızlar benim çıkmam gerek işlerden dolayı çok öpüyorum sizleri funda ara ara okuycam senin için byyy ben kaçtım

  14. cemre Says:

    bence senin piskiyatriste ola bilir

  15. cemre Says:

    tmm bacim bende cikmaliyim zaten kendini cok yorma dikkat et kandine

  16. ya valla yazdıklarım kelimesi kelimesine dogru hiç yalan yokkk..
    20 dk önce oldu kadın var bana bişeyler diyor ama ne dedigini anlayamıyorum ondan sonra dediki geliyormusun geliyorum dedim bunu ben agzımdan degilde beynimden diyorum ya cıldırmak içten degil..bu asi beni ne hallere düşürdü yarabbimmmmmm

  17. cemre Says:

    sakin ol fundacim ben simdi cikmaliyim sen yine kendini okumaya devam et bnun ayrintili aksam senle konusurm msn simdilik byeeeeeeeeeeeeeeee

  18. ayysu Says:

    slm arkadaşlar

  19. as kuzummmm ben kaçar aşkoşşş seniiiiiiii öptümmmmmmmmmm

    valla bu hastalık yuüzünden dün aksam ve sabahtan beri bir lokma yemedim midem bulsnıyo diye simdi zorluycam mideyi insallah yerim muk muk öptümmmm

  20. kimse yokmuuuuuuuuuu

  21. site ezanınıda okuyorum;artık gelmezseniz neler olur orasını siz düşünün 🙂

    biri bana gelsin biri bana gelsiiiiiiiiiiiin
    biriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii banaaaaaaaaaaaaa gelsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn
    oooooooooooo daaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ooooooooooooooooo daaaaaaaaaaaaa
    ??????????????????????

  22. cemre Says:

    genc ben gelsemmmmmmmmmmmmmm simdi sabah aksam beni görüyosun biktin dimi kardesimmmmmmmmmmmmmmmm:)

  23. hadi be bari bir kişi sadece gelsin.az muhabbet ediyim gitmeden önce 😦

  24. cemre Says:

    bu arada fundaaaaaa licilarini harekete gecirde yemegini yede gel az zamanim var senle su meseleyi iyice bir ayrintili konusayim

  25. cemre Says:

    genc cabuk geldin okulun nasil gecti

  26. hoşgeldin abla,senden bıkmakmı.tam tersine çoğu zaman sizin yüzünüzden eve gidemiyorum ertesi güne erteliyorum 🙂

  27. cemre Says:

    genc sesin gelmiyor ne oldu gittinmi

  28. cemre Says:

    genc her hafta gitmek zorundamisin eve diyecegim benimkide sorumu tabikide evin gideceksin ama sen olyainca özlüyoruz seni

  29. abla yeni sayfa açıyorum.2 dk bekle.birde şimdi kuzenin amcasının kızı gelecek.müzik çalarına müzik yüklüyecez .offff nerden çıktıysa şimdi bu 😦

  30. sadece işlerim olduğu zaman gidiyorum.biraz işlerim var ondan gidecem 😦

Yorumlar kapatıldı.

