Asi dizisi 54. bölüm fragmanı

3rw6

711 Yanıt to “Asi dizisi 54. bölüm fragmanı”

  1. asi merve Says:

    YALNIZ BEN HERAN TÜYEBİLİRİM çıkabilirim haberin olsun

  2. takma kafaya be kardeşim.sen daha çok gençsin.bak ben 21 yaşına geldim ve daha hiç o bahsettiğiniz duyguyu tatmadım.sen tatmışın en azına.bide iyi tarfından bakmaya çalış 🙂 gerçi ben tatmakta istemiyorum ya neyse 🙂

  3. asi merve Says:

    senin işin var herhlde abicim ben alıkoymayım geç yazıosunda işin var hrhlde

  4. tmm önemli değil.sen rahatına bak.

  5. asi merve Says:

    yok abicim hiç tatmaadım tadamadım bende nedir bilmem ama böle özel günlerde insan istio işte ne biliyim yanımdan bnm yaşımda iki sewgili geçio ee onlarda olan bende olmayan ne diorum kendimde bişe arıyorum sona kızıorum kendime saçalın die işte boşwer nese

  6. yok sayfa geç açılıyo .yeni sayfa açıyorum.

  7. asi merve Says:

    sevildigini bilmek insana huzur mutluluk sevgi verio ki bende olmadıgını bildigim içinn..

  8. asi merve Says:

    ilan-ı aşk video dimi bakıyımda geliom

  9. anladım kardeşim.boşver takma kafaya.inşallah birgün sende gölüne göre birini bulursun. dediğim gibi daha çok gençsin düşünme bunları.
    hayat boş,oyna coş,haydi durma koşşşş 🙂

  10. asi merve Says:

    güvercin çokk tatlı yaa video ztn asi ve demir olunca bide abicim yapınca tadından yenmio:D ellerine saglıkk muhteşemmm

Yorumlar kapatıldı.

