Asi&Demir – İlan-ı aşk

hart223nc0ig9tddq7

685 Yanıt to “Asi&Demir – İlan-ı aşk”

  1. cemre Says:

    tmm bacim senisine bak biz zaten gideriz birazdan sen yorulma hem bize laf yetistircen hem sirkete sirketin sesi kesilir bizim cenemiz kesilmez

  2. ela_nur Says:

    siz biraz dinlenin bende işlerim yoğunlaştı onlara bakayım öpüyorum ikinizide sevim bacımmmmmmmm çok özledim senide öpüyorum ,birdaha bukadar geç saate kalmayın tamammı yemek konusunda kızadım şimdi saat konusunda da fırçalarsam apğır gelir diye düşündüm yırttınız buseferlik ama unutmadım gece 12 olmadan yatılacak okadar

  3. günes Says:

    tamam gözdem sen isine bak güzelimmm

    biliyorum meralim
    insallah bende yetisirimmmm

  4. cemre Says:

    oldu gözdem sana kolay gelsin yorulmadan derinden nefes alarak calis seni cok öptüm kib aeo bye

  5. günes Says:

    eyvahhh meralim napicazz 12 kide paydoss yaticazz artikkk

  6. cemre Says:

    he giiiiiiiiiiiiiii neyse msn konusuruz nerden görcek biziiiiii

  7. günes Says:

    iyi isler gözdem
    cok yorma kendini
    kocaman öpüyorum yanaklariniii görüsürüzz byee

  8. cemre Says:

    neyse aylam bacim bende yavas yavas hazrilanim giyinmem lazim süslenmem lazim takistirmam lazim o yüzden senide cok öptüm bacim bir daha beni kaybetme senide cok sevioyrum ve öpüyorum simdilik byeeeeeeeeeeeeee aeo kib

  9. günes Says:

    merallllllll bari yazma giii neyapar eder ordada yakalar bizii
    tanimiyonmu cadimiziiii
    rüyasina girer valla

  10. cemre Says:

    he valla sende haklisin neyse bizde kapatiriz artik ne yapalim boynumuz kildan ince

  11. suruçlu Says:

    günaydın arkadaşlar dondurma keten helvamı yiyeceksiniz ben size en iyisi defne gibi acılı bir çiğköfte yapayım yanınada köpüklü ayran zaferin baharatlarını koymiycam bakmayın siz canımsina söylediklerine urfada yaşıyorum baharatsız daha güzel inanın

  12. günes Says:

    hazirlan güzel tatli bacim tak takistir

    evet birdaha kaybetmem seni bu yetti canima zaten
    bende seni öpüyorum cok seviyorum canim bacimm
    kendine iyi bak görüsürüzzzz bye

  13. ela_nur Says:

    benim gibi pc ustası birinden yazdığınızı saklayacaksınız öylemi aylar öncesini hatırlatırım bayanlar istediğimi bulurummmmmmmmm internette 😀 hadi ben kaçtım öptüm sizleri by by

  14. günes Says:

    he he he gözdem bilmemmi 🙂

    hadi kac isine bak bende yemek yapacam
    kizlarim diyet yemeyine daha alisamadi
    hep haslama hep haslama diyorlar

  15. suruçlu Says:

    benim yorumum neden denetime takıldı ya

  16. günaydın ayyyyyyyyyyyyyyyy gece elktrikler gitti yazamadım asagı indim kurstayım canlarım gece gözde ablam ilk defa günaydın diyemeden kapattım copk üzgünüm antika ablam geldimi onu bile okuyamadan daldım nese hepinizi öpüyorum günaydınlarrrrrrrrrrr…

    sel fırtına olurken elektrikler gitmiyor havada iki yagnmur damlası varken gidiyo offf offffffffffffffffff..

  17. Bmail’den alıntıdır…

    Demir asi fena değil….Fragmandaki gibi haydar emmi-asi karmaşası devam..
    Demir babasi ve karisi arasinda kaliyor, her iki tarafida idare etmeye calisirken bakalim terazi nereye kayacak? Asi cok sıkıntılı..
    Ali melek uzun süre orada değil..Sadece bu bölüm..Evde kalması bir olaya NEDEN…
    Belki Melek evdeyken Ali-Asi arasindaki bir konusmaya tanik olacak ve bu da onu intihara surukleyen NEDEN olabilir
    Süheyla haydar emmi arası nasıl acaba?
    Suheyla dugunde Haydar’i gorunce hic sevinmedi sanki.. Cocuklarin yasadigini Haydar’dan gizledigi icin aralarinin iyi olacagini zannetmiyorum.
    Kiralığım katilim savcı baba sen çok yaşa sanırımmmm
    Polisler otelde kus ucurtmayacaklari icin muhtemelen nisancıyi tam is ustunde yakalayacaklar. Tuh dugun iptal olamayacak.. Yoksa bmail bunu kastetmedi mi?
    CANIMSINNNNNNNNNN
    Bundan sonraki bolumde Canimsinn sanki bize veda ediyormus gibime geldi. Artik tutuklansin ya.. Cok bile kaldi dizide.. Fragmandaki yemekte Demir’in babasinin yaninda Kerim oturuyor ve karsisinda da Defne.. Ufak ufak bazi seyler tekrar alevlenebilir bunlarin arasinda artik! Nasilsa Canimsin’da aradan cikiyor ,INSALLAH!

  18. bisena’dan alıntıdır…

    Zafer sorguda…
    Haydar’ın emrivakisi ile Ali ve Melek konakta kalmaya başlıyorlar.
    Bu da yetmezmiş gibi Ali Demirlerin ofise de yerleşiyor.
    Kerim’in aklı başına geliyor.Defne’nin peşinden ayrılmıyor.
    İhsan ve Süheyla,Haydar ile geçmişin hesaplaşmasını yapıyorlar.
    Bir kaç bölümdür kafası karışık olan Aslan sonunda gerçekten kime aşık olduğunu anlıyor.
    Zafer Defne’nin aşkıyla beklenmedik bir harekette bulunuyor.
    Bölüm sonu bomba bir finale hazır olun.

  19. offfffffffffffffff demirim imza attı sonuç ali uyuzu ofise yerleşti ortakya aalllahımm su alinin babası gelse oglunun kulkagından tutup parise götürse melek uyuuzu intihar etse iyileşse baba demirle asimi bırakıp kendine kendi gibi yaslı bir bayan bulup evlense aslan malum kerimle sefnede birleşse mutlu sona iki bebekkle veda edilse biri demircan digeri kerimcan cokkk güzel olurdu..elif bebegimizde var nasılsa diziye nese katan canımsın arkadasımızda defolup gitse emeginden dolayı teşkürler ama bu adam cok uyuz haydarda cabası,

    diyorum ama kimse tınlamıyor..
    dizinin sonu kurtlar vadisi gibi biterse üzülürüm elifim ölmüştü uyuz polatta hala devamda…
    kurtlar vadisi asiii istemiyorum hayır…

  20. offfffff cok sıkılıyorum ya nerdesiniz ya offffffffffffff bi dplasıp gelecem lütfen gelin bugün nedense böleyim …

  21. ela_nur Says:

    bmail’den 54.bölüm şiiri

    ARAYIŞ

    En kısa ceza
    Ömür-boyu olandır
    Kimse bilmediğinden.

    Kim bilir;
    Belki bir yalan’dır..
    Kendiliğinden.

    Bir korku’dur belki,
    saklanandır..
    Çirkinliğinden

    Bir soru olsa gerek;
    Sorulmadığındandır..
    Birden.

    Özdemir Asaf

    *************

    Ve bmail’den not: Geçen hafta bomba gibi bölümler geliyor demiştik ya…İşte ortada 2 olay var …Bundan sonra ki bölümlerin başlangıcı olacak iki olay….

    Ali’nin Demir’lerde kalmasının nedeni bu olaylardan birine zemin hazırlamak…Bölüm sonu hepimizin sinirleneceği bir olay meydana geliyor…Ama Ali Asi’ye saldırmıyor merak etmeyin…

    Diğer bomba dediğimiz olay ise söylenmez:) Bu bölümün konusu değil sonraki bölümün konusu…

    54.bölüm için benim ve senanın yazdıkları dışında birşey yok…Asi demir cephesinde de birşey yok.
    Haydar ihsan süheyla demir yüzleşmeleri mevcut…Ve canımsının naifliği ,aşkı,kocaman yürekliliği…

    Senaristler bu işi kıvırırlarsa ki sanırım kıvıracaklar çok zekice kurgulanmış rutine girmeyen bir senaryo ile karşı karşıyayız…1-26. bölümler sanırım halt edecekler…Biri tutku mu demişti 😉

  22. zEhRa Says:

    vayyyy tuyolarda gelmeye başladı ehh başka ne isterimki arkedeş slmun aleyküm

  23. suruclu Says:

    mrb arkadaşlar bence dizi heyecanlı hale geliyor ali iyice eve yerleşti.
    kolay kolay ordan çıkacağını sanmıyorum.
    tüyolardanda anladığımız kadarıyla
    asi ile demirin arası iyice açılacağa benziyor
    umarım uyuz ali asi ile demirin
    hayatından defolup gider
    bye bye bye

  24. slm arkada$lar nasilsiniz yorumlari okudum dahada bitiremedim ne çok yorum olmu$ ben girmeyeli bnde fazla giremiyorum zaten elimden geldigince girmeye çali$iyorum. fundacim canim çok saol diger sayfadaki ilk yorumun için ne güzel $eyler yazmi$sin öyle bende seni ve sitedeki herkezi çoooook seviyorum sizleri ömrümün sonuna kadar unutmicam canlarimm benim

  25. bu arada tüyolarda gelmi$ neler olcak öyle in$ ali yüzünden aralari açilmaz demirle asinin nolur öyle bi$ey olmasin yaaa suruclu sana katiliyorum cnm bencede dizimiz gittikçe heycanli olmaya ba$liyor

  26. bide tuyolarda zaferin gidicegi söyleniyor bence gitmesin biliyorum bu ne saçmaliyo diceksiniz ama bence zaferde bi ayri zevk katiyo diziye siz öyle dü$ünmüyormusunuz benim fikrim bu, fikrimi sizlerle payla$mak istedim

  27. kimse ykmuuuu huhuhuhuhu

  28. yorumlar çok geç gidiyoo genç ve funda gelsenizde $u i$i bi halletseniz

  29. bu arada bi$ey sorcam size arkada$lar siz diyosunuz ya canimsinin arapçasi habibi diye bana hiç öyle gelmedi kaç defa dinledim sanki erwahiib diyo gibi geldi yaniliyomuyum bide siz baksaniz

  30. offff yaaaaa kimsede olmazmi koskoca sitede yahuuu 🙂

  31. esencim genc arap oodedi haha yoksa genc cakma arapmı olurmu olur

  32. 10 dk ARAYLA KACIRDIM SENİ PEHHH BENDE BİRİLERİ GELSİN DEYİ BEKLİYİDİMM

  33. https://asidizisi.wordpress.com/wp-comments-post.php

    2.yorumu yapmak isteyen buyursunnnnnnn

Yorumlar kapatıldı.

