Asi&Demir – Aşığım aşık

1155793101971tr21

468 Yanıt to “Asi&Demir – Aşığım aşık”

  1. üzümü ye sapını çöpe at ablaaaaaaaaa.kurcalama gerisini.yandaaan yandaaaaaan 🙂 🙂 🙂

  2. emel Says:

    valla iyce şaşırtım uykum geldi heralde:)

  3. cemre Says:

    ya genc sende üzüm diyorsun ama sükür üzümü görmedim bir salkim versende yesek yani baginida cöpe atarim

  4. buyur abla seç beyen abla;

  5. cemre Says:

    ayyyyyyy genc cok sagol ablam ama gözdem görmeden yiyeyim

  6. cemre Says:

    aylam giiiiiiiiiiiiiii nereye koyboldun yoksa msn misin kimle konusuyon haaaaaa hesap ver

  7. emel Says:

    ay valla insanın yiyesi geliyo ask olsun genç senin bize karezin var bu resimleri yolluyon bize kalkıp bişeyler yiyoz sonra kilo alıyoz:)

  8. 2.fragmanı ekliyorum bekleyin

  9. günes Says:

    gencer bugünkü konusman cok iyi olmuss
    5 ci ay konusman
    ben beyendimmm hayirli ugurlu olsun ablacim
    insallah hic ayrilmaz sitemizzzz hep beraber oluruzzz

  10. cemre Says:

    allah razi olsun gardasimmmmmm

  11. emel Says:

    ilk ben görüm fragmanııııııııııı:)

  12. günes Says:

    merallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    meralimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    giiiiiii beni delirtme
    üzümle beraber senide yerimmmmmmmmmmmmmm
    kimle konusuyom acabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  13. günes Says:

    tesekürler ablacimmmmmmmmmmmmm

  14. emel Says:

    evet ayla kimle konuşuyon giiiiiiiiiiiiiiiiiii

  15. günes Says:

    bende görecemm banane bende görecemmm

  16. cemre Says:

    evet genc unuttum konusman cok güzel olmustu yüregine saglik insallah hep böyle güzel gecer günlerimiz tesekkürler genc her nerde yasiyorsan ve yasatiyorsan bizde ordayiz

  17. emel Says:

    ben görmedim nerde konuşma bakayım söyleyin banada

Yorumlar kapatıldı.

