Asi 54.bölüm özeti

f1u1n2d1roxoa1

 Asi ve Demir arasına geçmişin acı hesapları girecektir. Demir’in babası Haydar, Kozcuoğlu Ailesine karşı duyduğu kin ve nefreti Asi’ye yansıtacaktır. Demir, Asi’ye düşmanca davranan babasına karşı durabilecek midir? Ali ile Melek’in de yanlarına yerleşmesiyle konak hayatı Asi için bir karabasana dönüşür. Gergin ve heyecan dolu anlar yaşanacaktır. Demir üzülmesin diye bir süre kayın pederi Haydar’ın hakaretlerine direnmeye çalışan Asi’nin sonunda sabrı taşacaktır. Ali’nin her fırsatta Asi’ye yakınlaşma çabaları yeni bir felaketin başlangıcı olacaktır.

Zafer’in Defne’ye karşı gittikçe artan ilgisi, Kerim’in içinde fırtınalar kopmasına neden olacaktır. Kıskanmak, bir aşkı yeniden ateşlemeye yeter mi? Kerim’e acı çektirmek isteyen Defne, Zafer’in kendisine olan ilgisini bu oyuna alet edebilecek midir?

Haydar’ın geçmişiyle ilgili sır ortaya çıkar. İhsan Bey, Haydar’la ilgili gerçekleri Demir’e nasıl açıklayabilir ki?

437 Yanıt to “Asi 54.bölüm özeti”

  1. rabbe alemin le cemaleti cennete lililililililili

  2. eve gidiyom ya.neyse boşverin takmayın kafaya.biz muhabbetimize bakalım.eee daha daha nasılsınız?

  3. eh iyi diyelim iyi olalım 😦

  4. emel Says:

    gençler bana biraz müsade gelcem şimdi

  5. iyiyiz işte.aynı.bu arada asi hakkında sunu dusundum ben.sımdı ası oturuo ya.arkadan gelen bırı var ama o onu demır zannedıo.o yuzden tutuo.bence alının sonunda ruyam gercek oldu asi lafı da baska yerde gecicek.cunku ası bile bile o eli tutmaz.

  6. tüh 2 gün yoksun yani ben kime şifre verecem yaa ohopooh şifreyi takan bi sen vardın sende gidiyonn..

  7. bile bile veya bilmeyerek sonuçta tutuyor.sen gel onu meleğe anlat anlatabilirsen 🙂

  8. melek bu bolum intahar etmıcek bence 3 bolum sonra falan.insna bı sorgular ya.bı arastırır.hemen olduruo kendını.bıde bence asiye atlıcak.

  9. napalım biraderim idare etcez artık.bende çok üzülüyom ama işte napalım.

  10. NAZ Says:

    slm arkadaslar ben yine geldim kimse yok mu?

  11. allahımmmmm kriz üstüne kriz davosu bitirdim ya bitirdim ali gebersin artık

  12. burdayız burdayız hosgeldın nazcım

  13. asi favori zaten.yani asiye atlamak varken gidip duvardan atlıycak hali yok ya 😀

  14. NAZ Says:

    hosbuldm duygu

  15. yanı ne bılıyım o kızda hapları alıp intahar etme potansiyeli goruyorum tipinden belli 😀

  16. hoş geldin nazoo

  17. hoşgeldin naz. 21liler gurubu var 🙂 .aramıza hoşgeldin 🙂

  18. NAZ Says:

    hosbuldm fundaa nasılsınz arkadaslar

  19. evet asi iyidir iyi asiye atlasın bozmasın aile gelenegini

  20. NAZ Says:

    slm genc benide aranıza alırsınız demi

  21. 21mi hımmm biz hiç büyümüyecez zaten demi genc 21de sayacazzz :

  22. gence degil bana sor alırız tabi gel sefkatli kollarıma

    forumun ustası sizlerin hastasıyım 😀

  23. o da olabilir evet o kızda o potansiyel var dediğin gibi.ölecek bide leşiyle uğraşacaklar.asiye atlasa aside onu denize kadar sürüklese.leşini köpek balıkları yese olmuyo sanki.varya bu kızdan neffffrrreeeeeett ediyorum.

  24. ne demek naz kardeşim artık sende bizdensin.bakırköy ruh ve sinir hastalıkları 2. şubesine hoşgeldin 😀 😀

  25. ne zaman gidecen genc

  26. aslında bugün gidecektim.yarına erteledim.

  27. burası yavaşladı dımı.ne dersiniz yeni sayfa açıyımmı?

  28. NAZ Says:

    acaba bu uyuz melek ölücek mi gerçekten dizi de

  29. kesin olarak bilmiyoruz.söylentiler o yönde.bizde gerçek olmasını ümid ediyoruz 🙂

  30. acma ya yarıon acarızz

  31. neyse ben kaçar usaklar by geliri,m gene

  32. NAZ Says:

    yazık olan asiye olcak ali mikrobu yüzünden

  33. şimdi açalım yarında açarız.yarına kadar bi sürü yorum olur.diziden sonra sen yeni sayfa açarsın.şimdi ben bi video sayfası açıyom çünkü burası yavaşladı.yazılar gecikiyo.

  34. evet zaten nerde bi pislik varsa onun başının altından çıkıyo.adam ayaklı bela gibi.

  35. NAZ Says:

    ewt ole walla tuyolarda ali gitcek yaziyodu amma bilemeyik yinede

  36. emel Says:

    genç funda bu sayfa kappatırmaz onun sayfası ya:9

Yorumlar kapatıldı.

