Asi dizisi 54. bölüm 2.fragmanı

1148631492470qs51

294 Yanıt to “Asi dizisi 54. bölüm 2.fragmanı”

  1. günes Says:

    aklima bisey geldi
    sana acilen baska dizi bulalim ama ask hikayesi olmasin
    söyle neseli komik bi komedi olsun
    dur arastirmam lazim yeni bisey varmi oynuyormuu

  2. ela_nur Says:

    asiden başkası yalan bacım hiç kafanı yorma sen ben biraz nadasa bırakayım kendime gelirim bukadar acı ağır geldi olacaklara tahammul edemiycem için bakmıycam çünkü çok kötü şeyler olacak

  3. günes Says:

    hadi görüsürüzzzzz öpüyom senii

  4. ela_nur Says:

    by by guzum kızları öp benim için

  5. ben geldiiiim:D

  6. napıosunuz bakayımmmm.gozdeeeem kendıne dıkkat et.ayy nasıl dayanıcan:D bu haftakı bolumde super.

  7. gittiniz mi yaaa.

  8. ben burdayım eger gelen olursa milllet.uyanın uyanın nerdesinizzz.ben bomba gibi haberleri toplayıp gelıyorum ayaklı gazetenız calısıo:D

  9. ela_nur Says:

    bu hafta izlemiycem nasıl bir yöntem dayanmak zorunda kalmıycam 😀 çok yıprandım biraz mola veriyorum ben çok kaptırdım kendimi çok zarar verdim manen kendime onun için biraz kendimi dizginlemem lazım melahatim sen napıyosun

  10. gazanfer ozcan yasamını yıtırdı.biliyosunuzdur zaten.allah rahmet eylesin.cok sevioduk onu.nur içinde yatsın.

  11. ela_nur Says:

    söyle ver haberleri dinliyorum can kulağıyla bu arada büyük usta GAZANFER ÖZCANA Allahtan rahmet diliyorum .mekanı cennet olur inşallah Allah ailesine sabır versin

  12. ela_nur Says:

    kız ikidir aynı dakikada yazıyoruz usta çırak ilişkisi çaktınnnnnnn ???? 😀

  13. nappıyım ustacım yaa.ins duzelır moralın.izin alsan bıraz.vermezler mı.saglık durumum iyi degıl desen falan.dınlensen keyfıne baksan:D ohhh mis

  14. evet yaaaa:) yerım ben boyle ustayı arkadaslar yerimmmm.:)

  15. ben gulen yuz yapamıorum ne oluyo yaaa.genc nerde gelsın cewap versın bana.:D

  16. ela_nur Says:

    evet gülüm haklısın ama şu dönem izin alamam çok yoğun işlerim biraz kendimi toparlamaya çalışıyorum,bir insan dizi yüzünden düşüne düşüne hasta edermi kendini ben işte hasta ettim onun için sizler hariç biraz mola vericem günlük hayattan bahsedicem bak mesela bugün hiç video izlemedim bu benim için bir mucize sıkıyorum kendimi ama ben ikisinin yüzünü görmeden güne başlamam normalde ay neyse hastalık iste sen neler yaptın anlat güzelim

  17. yaprak dokumunun oguzu uzakta korkunc dayak yemıssss.denız sekı serbest bırakıldı.nihat doganla didem uzel ayrılmıs.baba ocagındakı burak ozcıvıt ile akasya duragındakı tugce 4 yıldır cıkıyomus.ama baba ocagında bı opusme sahnesı yasanmıs.partnerıyle rol geregı.fakat bunlar kendını oyle bır kaptırmıs kı stopppp denmıs bunlar aldırmamıs.artık araya gırıp mı durdurdular bılemıorum:) ama bu opusme ıkı sevgılı arasında krız yaratmıss.

  18. yaprak dokumunun oguzu ucakta korkunc dayak yemıssss.denız sekı serbest bırakıldı.nihat doganla didem uzel ayrılmıs.baba ocagındakı burak ozcıvıt ile akasya duragındakı tugce 4 yıldır cıkıyomus.ama baba ocagında bı opusme sahnesı yasanmıs.partnerıyle rol geregı.fakat bunlar kendını oyle bır kaptırmıs kı stopppp denmıs bunlar aldırmamıs.artık araya gırıp mı durdurdular bılemıorum:) ama bu opusme ıkı sevgılı arasında krız yaratmıss.

  19. yaprak dokumunun oguzu ucakta korkunc dayak yemıssss.denız sekı serbest bırakıldı.nihat doganla didem uzel ayrılmıs.baba ocagındakı burak ozcıvıt ile akasya duragındakı tugce 4 yıldır cıkıyomus.ama baba ocagında bı opusme sahnesı yasanmıs.partnerıyle rol geregı.fakat bunlar kendını oyle bır kaptırmıs kı stopppp denmıs bunlar aldırmamıs.artık araya gırıp mı durdurdular bılemıorum:) ama bu opusme ıkı sevgılı arasında krız yaratmıs.

  20. ela_nur Says:

    KIZ BİR TANE YETERDİ 😀

  21. bu ne yaaa.3 kez gondermısım.:D ıyıyım gozdeem nasıl olayım.hava guzel bı gun cektım perdelerı gunes ısıgı gırıyo odama ısınıyorum boylece daha fazla.annm halı yıkadı ona bıraz yardım ettım.bıraz da ders calıstım.mola verdım milka çilekli yoğurtlu çikolatam benimmm:D bu çikolata cok pahalı alamıom:D kırk yılda bir:)

  22. ya ben neden smiley yapamıom bole cıkıo.allah allah

  23. ela_nur Says:

    ay canım ben sana alırım kızzzzzzzzz ustalar ne günler için sen avrupa yakasındasın dimi alir sana kargo yaparım

  24. ela_nur Says:

    😀 :
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀

  25. evettt.saol ablacım.:D ayy yerım sneı ben uyyyy uyyy.ne gerek var.dusunmen yetr.

  26. hava mı atıosun bana sennnn ha cewap ver.ben neden yapamıorum biri soylesın aha yıne denıorum bakalım olcak mı:D

  27. olmuyo kımın garezi var bana.gencerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kulaklarını sagır edıcem ne zaman gelceksın.:( cok mutsuzum smıley yapamıosam ben olem o zamn suda bogulam:D

  28. bıde yorumlar cok gec gıdıo ins yenı sayfa acarsınız artık gencer bey:)

  29. ela_nur Says:

    birincisi yazıyla birleşik yapma boşluk bırak hayatım

  30. taam denıyorum 😀

  31. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy inannıyorum seviyorum seni fosforlu cevriyeee 😀 basardık

  32. ela_nur Says:

    bak oldu ustandan öğreneceğin daha çok şey var 😀
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀
    😀

  33. ela_nur Says:

    vallahi duygu sanki şampiyonlar kupasını cimbom almış gibi sevindim dermişim 😀 başardın hayatım tebrikler senin gibi zeki bir kızın başarmaması mümkün değil zaten

  34. evet bılıyodum ya.guclerımızı bırlestırmelıymısız 😀 heheheh mutlu oldumm cok.bugun yazabılıosun ustacım.ıslerın yogun degıl herhlde.aman bıraz rahat et. patronuna seslenıyorum ustaaa!!! patron sözüm sana.acıyın su kıza be acıyın beee.daha naapsın.calısın calısın calısın 😀 dıye dıye kız çöktüü beee

  35. şimdi tek farkımız ben fbliyim anadın mı 😀

  36. ya ben yapardım o smiley da; seni denemek için yaptım bakalım yıyıo musun diye 😀

  37. ela_nur Says:

    kız beni iş değil asi çökertti bu yaşta geçen hafta düşünmekten tansiyonum yerlerde süründü küçük tansiyonum 3 e düşmüştü büyük 7 anacım nerdeyse kalp krizi geçirecektim doktor bey amca 😀 zor kendime getirdi beni

  38. bak ben sana ne anlatcam cok komık bı olay:D cok gulceksın.gecmısımden bısey hazır mısn

  39. ela_nur Says:

    DOĞRU YOLU ELBET SENDE BULURSUN EVLAT ÜZÜLÜP KAHIRLANMA BUKADAR 😀

  40. ayy ne var ya.sen ıyı ol biz asıyı sana ceker yollarız.komedı seklınde.gulmekten aglarsın artık canım benım 😀

Yorumlar kapatıldı.

